- Bölüm 8 -

552 39 8
                                    

Merhaba! Geçen bölüm bir vote ve okunma sayısı patlaması yaşandı. Süper yorumlar aldım. Bu yüzden bölümü hemen yazıp koydum. Aynı zamanda kapağı değiştirdim eğer farkettiyseniz. Beğenmeyen lütfen mutfağa gidip kendini öldürsün. Tabii ki şaka yapıyorum düşünce özgürlüğü diye bir şey var! Ama bence güzel oldu elimden bu kadar geldi. Değişiklik güzel olur diye düşündüm. Beğenmediyseniz söyleyin :D Ama bence güzel :D Neyse yine çok konuştum buyurun bölüm......

Kapıya yöneldiklerinde Hyoyeon kolumu dürtüp “Oha.” Dedi ve Luhan’la Seohyun’u gösterdi.

“Ne olmuş?” diyip ikisine döndüm ve bir şeyi farkettim. Şuan el ele tutuşuyorlardı.

Neden bilmiyorum ama, şuan çok garip bir his var üzerimde. Ellerim terliyor ve kalbimde anlamlandıramadığım bir sıkışma var. Ne deniyor buna kıskançlık mı?

Umursamıyor gibi görünmeye çalıştım ama başarılı olduğumu pek sanmıyordum. Gözlerimi kaçırarak etrafa bakındım. Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalıştım. Minho’yla göz göze geldik o an. Bana endişeyle bakıyordu. Sanırım o da Luhan’la birbirimizden hoşlandığımızı sananlar kervanına katılmıştı. SNSD ve EXO da öyle sanıyordu çünkü. Ama şu andan itibaren öyle bir şey olmayacaktı. Ne? Çok fazla tepki vermiyorum bir kere… Gitsin Seohyun’un elini tutsun o. Ne yapayım yani? Çok da tın.

Kapı kapandıktan sonra menajerler konuşmaya başladı. “Evet geri kalanlar vokal çalışma odasına gidip çalışsın.”

Geri kalanlar vokal odasına gittikten sonra sadece dansçılar kalmıştı. Müziği açıp dansı yapmaya başladık.

4 kız 4 erkek vardı. Herkes birbiriyle eşleşecekti. Yoona - Sehun, Hyoyeon - Lay, Sooyoung - Taemin, Kai ve ben. Oh en seksisi de bana geldi haha. İnşallah Luhan şovu izlerken kıskançlıktan ağlar ve altına yapar.

Aslında Hyoyeon - Kai daha mantıklıydı niye böyle yaptılarsa. Off ne güzel Kai’ı bulmuşum ne diyorum ben? Koreografi de çok seksi bir koreografiydi bu arada nihaha yaşasın kötülük.

Provaları bitirdikten sonra yorgunlukla yere oturdum. Saat 12 olmuş bile. Yukarı çıktık ve kısa bir duş aldıktan sonra vokal odasına gittik. “Bizim işimiz bitti.” Dedim.

Taeyeon “O zaman herkes kendi pratik odalarına gitsin de sergileyeceğimiz performanslara çalışalım.” Dedi ve Baekhyun’u öptükten sonra yukarı çıktık. Kendi prova odamıza girdikten sonra bir şeyi farkettim.

“Seohyun olmadan nasıl çalışacağız?” dedim.

Yoona “Birazdan geleceklermiş. Yazık onların işi çok zor hem performans hem sunuculuk...”

İçimden “Oh iyi olmuş” diye geçirirken Sunny “Hadi onlar gelene kadar esneme hareketlerimizi yapalım.” Dedi.

“Biz zaten aşağıda yapmıştık siz yapın biz oturuyoruz.” Dedi Sooyoung. Yere oturduk ve onların esnemesini bekledik. O sırada Seohyun içeri girdi. Delici bakışlarımı ona yolladım. Luhan’ın elini tutmuştu değil mi bu? Pislik. Baban yaşında lan o adam senin. (askjfdhnslg) Söyleyeceğim seni Yonghwa’ya görürsün sen. İki kişiyi birden idare etmeye çalışıyor. Evil maknae .s.s

Seohyun’un mutlu yüzünü dağıtmak istedim o an. Neyse Yuri sakin ol. Seohyun’da esnedikten sonra kalkıp Mr.Mr’ı açtık ve prova etmeye başladık. O kadar uzun süre prova etmiştik ki artık bacaklarım ağrıyordu. Biraz dinlenmeliydik. Saat 3’e geliyordu. Duş aldıktan sonra acıktığımızdan dolayı kafeteryaya indik. EXO yoktu zaten olsa “Oha” diyecektim yani.

Yemeklerimizi alıp bir masaya oturduk. Yemeklerimizi yerken Taeyeon’un telefonu çaldı. Taeyeon’un telefonu olduğunu nereden biliyorum? Çünkü zil sesi Overdose - Baek’in kısmı. Kim arıyor diye baktı. “Kızlar menajer oppa arıyor.”

Gizli FanboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin