Merhaba yine ben :) Umarım beğenirsiniz iyi okumalar...
Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım. Mızmızlık edecek vakit yoktu. Bu yüzden hemen yatağımdan kalktım ve başımın ağrısını umursamadan giyeceklerimi dolaptan alıp yatağımın üstüne koydum. Oda arkadaşım Jessica’ya baktım. Hala uyuyordu. Onu uyandırmak tam bir kabustu.
Yanına gidip “Sica.” Dedim. Uyanık olduğunu biliyordum fakat beni umursamamıştı.
“Yah! Jessica uyan!” dedim. Biraz sarstım. Sonunda gözlerini açtı. “Mızmızlık etme ve kalk bugün Japonya’ya gideceğiz.” Dedim.
Offlaya pufflaya kalktı ve banyoya gitti. Ben de üstümü değiştirdikten sonra diğer odalara girdim. Herkes kalkmıştı. Boş olan ikinci banyoya girip saçlarımı taradım ve yüzümü yıkadım. Hafifçe makyajımı yaptım. Çok özenmeye gerek yoktu çünkü sadece provaya gidiyorduk. Ama giderken fanlar bizi makyajsız görmesin diye çok az makyaj yaptım.
Banyodan çıkıp mutfağa gittim. Çok iştahım yoktu açıkçası. Ben kahvaltı yapmayı hiç sevmem aslında. Simitten birkaç lokma yedim. Masada pek konuşmuyorduk. Acelemiz vardı çünkü. Birkaç şey daha atıştırıp masadan kalktım ve ellerimi yıkadım. Sooyoung ve Yoona dışında herkes masadan kalkmıştı. “Hadi ama geç kalacağız sizin yüzünüzden.” Dedi Taeyeon.
“Tamam şunu da yiyeyim geliyorum.” Dedi Sooyoung elinde yarım ekmekle. Yoona da ondan farksızdı. O kadar yiyip kilo almıyorlar ya çok özeniyorum onlara. Tıkınmayı bitirip kalktılar. Tiffany ve Seohyun aceleyle masayı topladılar. Herkes hazırlıkları bitirdikten sonra yurttan çıktık. Yürürken SHINee’yi gördük. Onlar da yurttan çıkıyorlardı. SHINee’yi EXO’dan daha çok seviyorum çünkü onları daha uzun süredir tanıyorum ve EXO gibi gıcık değiller. Minho yanıma geldi ve birlikte yürümeye başladık. SHINee’den sevdiğim üye Minho. Çoğu fan bizim sevgili olmamızı istiyor ama öyle bir şey olmaz. Yine de çok yakın bir arkadaşım. En azından sunucu “En sevdiğiniz SNSD üyesi?” diye sorsa “Yuri” diyeceğine eminim!
Birlikte geniş arabaya bindik ve 5 dakika sonra SM binasına ulaştık. Arabadan indiğimizde fanların istilasına uğradık. SHINee ve SNSD birlikte arabadan çıkınca yanlış şeyler düşündüklerine eminim. Ama çok da umrumda değil. Zaten çok büyük dedikodular çıkarsa SM açıklama yapar diye düşündüm. Binaya girdiğimizde SHINee’ye veda edip kendi prova odamıza gittik.
Menajer oppa bizi bekliyordu. “Hoşgeldiniz kızlar.” Dedi. “Bugün konserde Paparazzi, All My Love Is For You ve Mr. Mr'ı söyleyeceksiniz." dedi. Hepimiz kafamızı salladıktan sonra menajer oppa gitti.
Paparazzi’yi açıp dans etmeye başladık. Off çok zor bunun dansı. Ama neyse, Paparazzi şarkısını seviyorum çünkü güzel linelarım var. Bütün şarkıları prova ettiğimizde açlıktan ölecektim. Saat 8 olmuştu bile. Soyunma odalarına girip çok kısa duş aldık ve kafeteryaya indik. EXO da oradaydı. Taeyeon ve Baekhyun burada aşklarını rahat rahat yaşayabiliyorlardı çünkü sadece SM’dekiler buradaydı. Ve SM’dekiler onların ilişkilerini biliyordu. Birbirlerine sarıldılar. Gözüm EXO üyelerine kayarken Luhan’ı farkettim. Delici gözleriyle bana bakıyordu. Dünkü olaydan sonra bana davranışları tuhaf geliyordu. Gözümü ondan çekip EXO’nun yanına gittim.
“Merhaba.”
“Merhaba noona geçin oturun.”
“21 kişi mi oturacağız? Yok ben almayayım.”
İğneleyici lafımla beraber Sunny bana dirsek attı.
“Yoo bence çok güzel olur hadi birlikte oturalım.” dedi ve üşenmeden iki masayı birleştirip 9 tane sandalye taşıdılar. Tabii ki ben hiçbir şekilde yardım etmedim. Ben istemiyordum şuan onlar beni zorluyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Fanboy
FanfictionAslında içime doğmuştu benim adımı söyleyeceğin. Fakat inanmak istemiyordum. Çünkü biz seninle yakın değildik. Yoona varken ben mi? Böyle bir şeyin olması imkansız gibiydi. Adımın ilk hecesini söylediğinde kalbim çıkacaktı sanki yerinden. Ama sen ba...