Multimedia : Luhan Yuri'yi keserken :DD
"Sapık mı!?" dedi Siwon oppa. "Kimmiş o?"
Luhan'ı göstererek "Şu şahıs!" dedim. Oh Siwon oppaya da şikayet ettim şimdi bakalım ne yapacaksın seni uçkuruna düşkün pis maymun!
Siwon Luhan'ın yanına giderek "Hayırdır?" dedi. Luhan hala olayın şokunu atlatamamıştı. Sen tişörtümü çek kafeteryanın ortasında sonra UFO gören masum köylü gibi bak. Lekeyi silme bahanesiyle nerelerimi ellemeyi planlıyordun acaba?! Bak yine atarlandırıyorlar!
"B-ben bir şey yapmadım ki!" diye söylendi Luhan isyan edercesine. "Evet o bir şey yapmadı Yuri kendi kendine gelin güvey oldu." Dedi Kris. Sen karışma sen sus! Seni de görüyoruz zaten Jessica'ya çapkın çapkın sırıtışlar falan!
Kısa süre içinde diğer Super Junior üyeleri de geldi. Herkes etrafımızda toplandı. Çoğu kişi Luhan'ın tarafını tutuyordu. Biraz gereksiz yere telaş yapmış olabilirim... Belki biraz...
Fakat tabii ki de üyelerim benim tarafımdaydı. Leeteuk oppa, "Ne oldu Yuri?" dedi.
"Luhan tam bir sapık. Çorbayı üstüme döktü tamam eyvallah dedim. Bir şey olmaz dedim. Fakat tişörtümü tutup çekti hadi madem yapmayı planlıyorsun böyle bir şey neden kafeteryada yapıyorsun!"
Atarlandıktan sonra Luhan'a baktım. "Ne diyor bu mal?" gibi bakıyordu sen kendine bak mal sensin! Donghae oppa söze karıştı. (Donghae oppa favorim ya yok böyle yakışıklılık <3)
"Tamam. Yuri'nin etrafında dolanma bir daha." Dedi oppam
Olay bittikten sonra herkes yemeğini yemeye devam etti. Ben EXO'nun masasından kalkıp Super Junior masasına gittim. Kızlar hala oradalardı. Çok da umurumdasınız hıh!
Siwon oppayla Donghae oppanın arasına oturdum. EXO'dan 2304896 kat yakışıklılar. Özellikle de o çirkef Luhan'dan!!
"Bir daha böyle bir şey olursa direk bize söylüyorsun." Dedi Heechul oppa. "Peki..." dedim ve sakin sakin yemeğimi yemeye başladım.
Yemek bitince üyelerimi hiç umursamadan prova odasına gittim. Onlar hala yemek yiyip eğlensinler. Ne çabuk unuttunuz Luhan'ın iffetime göz diktiğini!!
Prova odasında tek başımaydım. Menajer oppa neredeydi ki? Her neyse madem tek başımayım ben de solo çalışırım. Önce dolaba baktım. Yedek t-shirt vardı. Bir çırpıda onu giydim. Kirli olanı çantama tıktım eve gidince makineye atarım. (Çok pasaklıyım)
Saçımı da tepeden topladıktan sonra müzik açıp kendi kafama göre bir koreografi üretmeye başladım. 10 dakika boyunca durmadan hatta nefes almadan dans ettim. Dans bitince kan ter içinde kendimi yere attım.
Bir alkış sesi gelince hemen olduğum yerde doğrulup kim olduğuna baktım. Luhan???
"Sapık çık git!" diye bağırdım. Ya o kadar hakaret ettim, sapık dedim, hala nasıl pişmiş kelle gibi sırıtabiliyor acaba?
"Ben sapık değilim hareketimi yanlış anladıysan kusura bakma. Amacım insanlık yapmaktı. Zaten senin yüzünden SuJu üyeleriyle aram bozuldu."
"Ya sen benim namusuma göz dikmişsin hala SuJu üyeleriyle aram bozuldu diyorsun öküz müsün nesin sen!" diye bağırdım.
"Off tamam bir bağırma kulak zarım patladı. Ben sadece yanlış anlaşılmayı düzeltmek için gelmiştim."
Biraz abartıyor muydum acaba? Yok, yok ne abartması? Resmen daracık t-shirtimi tutup çekti yani daha ne olsun? Sapığın önde koşanı bildiğimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Fanboy
Fiksi PenggemarAslında içime doğmuştu benim adımı söyleyeceğin. Fakat inanmak istemiyordum. Çünkü biz seninle yakın değildik. Yoona varken ben mi? Böyle bir şeyin olması imkansız gibiydi. Adımın ilk hecesini söylediğinde kalbim çıkacaktı sanki yerinden. Ama sen ba...