- Bölüm 6 -

524 41 12
                                    

Selam yine ben :D Bu sefer çok konuşmayacağım umarım bölümü beğenirsiniz <3

"Yuri içecekleri götürdün mü?"

Merhaba, şuan ne yaptığımızı tahmin etmek zor değildir herhalde. EXO'ya garsonluk yapıyoruz tabii ki!

"Götürdüm Sooyoung götürdüm. Bir garson olmadığımız kalmıştı o da oldu."

"Ya üff Yuri misafir gelmiş senin dediğin şeye bak. Hem kırk yılın başı liderimiz bir ricada bulunmuş yardım edelim eline mi yapışır?" dedi Sunny fısıldayarak.

"Off tamam sadece Taeyeon'un hatrına bunlara katlanıyorum!"

Yemekleri alıp salona götürdük. Şuan bir masada 21 kişi oturuyoruz "Onu nasıl başardınız?" demeyin insan azmedince her şeyi yapıyor valla.

Bana ayırılan yer Luhan'ın tam karşısı olmak zorunda mıydı? Evet sanırım zorundaydı! Aishh! Niye her yerde karşıma çıkıyor anlamıyorum!

Birlikte sakin sakin yemeğimizi yerken diğerleri bir şeyler konuşuyordu fakat çok umursadığım söylenemezdi.

"Değil mi Yuri unni?" dedi Yoona.

Ne demişlerdi ki valla hiç duymadım. Dinlemiyordum ki. Şimdi "Hı?" desem dalga geçecekler. Bari geçiştireyim.

"Hı evet bence de."

Luhan şaşkınlıkla kafasını kaldırıp bana baktı. Neye evet demiştim ki ben?

Taeyeon "Luhan'la yakıştığını onaylıyor musun??" diye sorunca gözlerimi büyüterek "NE?! AİSHH HAYIR TABİKİ DE." Dedim. Luhan yüzünden düşen bin parça yemeğine geri döndü. Masanın altından Yoona'nın ayağına vurdum. Kıskanıyor mudur nedir? Sürekli Luhan, Yuri diyip duruyor. Senin sevgilin var biz bir şey diyor muyuz?

Yemekler bitince toplama işini de bizim kızlara bıraktım bu kadar garsonluk yeter. Koltuklara geçip oturdum hatta bacaklarımı uzatarak televizyonu açtım.

"Yuri sana zahmet bacaklarını çeker misin 21 kişi oturacağız da o yüzden dedim yani." Dedi Jessica. Banane anlamında omuzlarımı salladım ve televizyonu izlemeye devam ettim.

"Sorun değil biz taburelere otururuz değil mi çocuklar?" dedi Suho. Ay çok düşünceli ve kibarsın şuan içinden bana nasıl sövdüğünü bilmediğimi sanma gıcık. "Off tamam tamam ağlamayın." Dedim ve bacaklarımı çektim. Herkes yerlerine oturmuştu. Yanıma Tao gelmişti. Birden bire "Ay Luhan hyung benim bu koltukta belim ağrıdı yer değiştirelim mi?" diye sordu bıyık altından gülümseyerek.

Luhan "Tamam git D.O'yla falan değiştir ben ne alaka?" dedi.

"Ya hyung ağlayacağım bak! Niye benim istediğim hiçbir şey olmuyor!" diye bağırdı.

"Off tamam Tao kalk. Kalk gözüm görmesin." Dedi ve yanıma oturdu. Aishh bilerek yapmıyorlarsa ben de Yuri değilim.

Taeyeon sıkıntıyla "Off ne güzel toplanmışız niye televizyonu açıyorsunuz!" diyince herkes bana baktı. "Hep Yuri unni." Dedi Seohyun. Bak Seohyun bu sıralar çok artisleniyorsun o dilini kesicem bir gün!!

"Daha iyi bir fikriniz varsa söyleyin o zaman!" dedim.

Tiffany parlayarak "Doğruluk mu cesaretlilik mi?" dedi. "Üff bebekçe oyunlar..."

"Yaa Yuri bir şeyde de mızmızlık yapma!" dedi Hyoyeon. Off tamam sustum!

Hepimiz yere oturduk ve ortaya bir şişe koyduk. Şuan çok rahattım çünkü Luhan'la yan yana oturduğumuz için onun bana sorma veya benim ona sorma olasılığım %0'dı. Taeyeon besmele çekerek şişeyi çevirdi. (klsdjgsfg)

Gizli FanboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin