Evett sevgili arkadaşlar karsınızda Gizli Fanboy'un ilk duyuru bölümü alkış alkış
Geçen bölümde yazdığım notu hatırlıyorsanız size bir şer soracaktım. Ama kuru kuru soru sorulmaz önce hikaye anlatmam gerekiyor.
Iki gün önce, saat akşam 8 sularıydı. Fangirllik yaparak Kris & Jessica videosu izliyordum. Sonra bir şey farkettim. Suho & Jessica diye bir gerçek daha var. Biri EXO-K lideri diğeri EXO-M. Çok havalı değil mi iki lider de Jessicayla bir etkileşim içinde falan. Sonra hayatımda hiç yaşamadığım bir şey oldu, aşırı derecede ilham geldi. Bir an tüm olay akışı gözümün önünden geçti. Peki ben bu fırsatı kaçırır mıyım? NO. hemen word dosyası açıp her şeyi yazmaya başladım.
Evet hikayenin sonuç paragrafı;
İlk bölümü yazmayı bitirdim 10 dakika içerisinde. Sonra yazdıklarımı okudum. Güzel olmuştu. Kafamda karakterleri tasarladım. Yani bu hikayeden çıkarılacak sonuç Kris - Jessica - Suho hikayesi yazmayı düşünüyorum alkış alkış
Evett şuan çığlık çığlığasınız biliyorum ... (okuyucuların hepsi banane lan bundan diyip sekmeyi kapattı)
İlk bölüm hazır yani... Eğer siz de isterseniz ilk bölümü paylaşırım. Ama hemen değil. Önce tanıtım falan yapmak gerekiyo falan yani (yazar havalara girdi)
Eğer buraya kadar herşeyi okuyup "EVETT!!" diyorsanız yorumda belirtin. Eğer "Iyy yazma ıyy" diyorsanız yine yorumda belirtin. Bakalım kim kazanacak!!! Yani anafikir; eğer paylaş diyorsanız önce karakter tanıtımı paylaşır kapak hazırlar öyle yayınlarım :) eğer paylaşma diyorsanız bu duyuruyu siler kaldığım yerden devam ederim. Hikayemi de kendim yazar kendim okurum hıh. Canım hikayem.
Yani buyurun yorum yapınn!!! Çok heyecanlı heheyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Fanboy
FanficAslında içime doğmuştu benim adımı söyleyeceğin. Fakat inanmak istemiyordum. Çünkü biz seninle yakın değildik. Yoona varken ben mi? Böyle bir şeyin olması imkansız gibiydi. Adımın ilk hecesini söylediğinde kalbim çıkacaktı sanki yerinden. Ama sen ba...