RÁNO:
Přišel ke mně blíž, podíval se mi hluboce do očí,,,, chytl mě za boky a políbil mě...
" My daddy put a gun to my head, said if you kiss a boy im gonna.." začal mi vyzvánět budík.. ( Btw.: písnička - Parents )
" Sáááruuuuuunooooooo,,,, vstáváme " ječel Jakub..... " Už jsem vzhůru " zaječela jsem nazpět... A pak jsem si to uvědomila..... " Neeeeeee, dneska je škola....." vydechla jsem.... " Ano, je a jesti nepohneš řití, nestihneš ji ..." ozval se Kuba..... " Vole,,,, už vstávám!!!" zaječela jsem a vyhrabala jsem se z postele....
Hned co jsem si udělala ranní hygienu a oblékla se, jsem si šla do pokoje pro mobil.....
"A doprdele...." zanadávala jsem.... je 7:55, nestíhám..... " Sáro, co ten slovník...."zavolala mamka...... "Promiň" opáčila jsem se a sletěla jsem schody...
"Kde je Jakub ??!!,,,, Měl mě vzít do školy....!!".. zeptala jsem se mamky vytočeně....
"Noooooo, on už odje...." víc jsem neslyšela, protože jsem vyběhla ven.... a jelikož jsem nestíhala ani dojít a ujel mi bus, čapla jsem kolo a pádila do školy...
Ke škole jsem dojela 8:05..... No a je to v háji, přijdu pozdě první den,,, třídní úča mě bude nenávidět a ještě jsem se měla sejít s ředitelem a ten mi měl ukázat školu...... "Okey, nejdřív třída, pak ředitel" řekla jsem si a vysprintovala jsem do třídy....
Rozrazila jsem dveře.... " Dobrý den, omlouvám se... Ujel mi bratr i bus a tak jsem musela jet na kole... " řekla jsem zadýchaně načež jsem si zasloužila lehký úsměv od učitelky.... "Nevadí, nehody se stávají a pojď, představím tě...."
Poté, co mě představila, poslala si mě sednout do zadní prázdné lavice....
Hned když zazvonilo, jsem se sebrala a letěla jsem do ředitelny a zaklepala jsem.....
"Dále" ozvalo se a tak jsem vešla.." Dobrý den, mé jméno je Robert Chalasevee" ( CHALAŠEVI )... řekl a podal mi ruku obtloustlý pán.... ředitel nejspíš.... "A vy jste Sára, že ?" Zeptal se a slizce se usmál.. "Ano" a podala jsem mu ruku.... "Výborně, tak si pojďme ukázat školu" řekl a otevřel dveře a tak jsme šli....
Nebudu lhát, JE TO PEDOFIL...... Celou dobu prohlídky na mě tak divně šahal a matlal....
"A teď už si ukážeme jen školní hřiště" řekl... No konečně, už na mě nebude moct matlat... Vyšli jsme na zahradu a hned mu spadl úsměv z tváře, na hřišti se rvali 2 kluci a další 3 pokřikovali a fandili...."Okamžitě toho nechte !!!!" zaječel Chalasevee v doměnce, že je to zastaví.... " Pane, takhle od sebe dva puberťáky neodervete...." řekla jsem posměšně... "Tak pojďte se mnou" řekl a vydal se rychlým krokem k nim......
Čím jsem byla blíž, tím mi jeden z nich někoho připomínal a pak jsem se to uvědomila.......
ALE NE.... MATYÁŠ!!!!!
"Nechte toho!!!" zaječel opět Chalasevee a snažil se je od sebe odervat... Já to jen pobaveně sledovala..... "Tak mi pomožte ne ???!!!" Zařval Chalasevee nažež se jeden z těch tří, co je sledovali zvedl a pomohl chytit ředitelovi jednoho z nich a já jsem se zamyslela..."A co když ne ?" zeptala jsem se provokativně... "HNED !!!" zařval Chalasevee.... To už jsem ale čapla jednoho z nich a zatáhla ho k sobě... No a naneštěstí to byl zrovna Matyáš...
"TY ZMRDE!!!! MĚ MLÁTIT NEBUDEŠ!!!" zařval Matyáš a snažil se dostat pryč z mých rukou..... To se mu ale nepovedlo, protože ho chytli ti dva kluci za mnou...
"NEZMLÁTIL BYCH TĚ, KDYBY SI SE NEOBLIZOVAL S MOJÍ HOLKOU!!!" zařval ten druhý kluk..
"Notak pánové... ukdlidněte se,,," snažil se do toho vmíchat Chalasevee..
"TY DEBILE!!!!!!, CHTĚLA TO ONA, NE JÁ !!!" zaječel Matyáš a vytrhl se těm dvěma co ho drželi a už si to razil k druhému klukovi...."TAK A DOST,,!!!!!" zařval Chalasevee tak, že se oba zastavili..... "ŠAFAŘÍK A TOMKA OKAMŽITĚ DO ŘEDITELNY!!!!" řekl a chytl je oba za mikiny a popostrčil je dopředu "A vy taky slečno a vemty i ty tři..." řekl už o něco klidněji a vyšel do ředitelny...
Otočila jsem se na ty tři..."Tak jdeeeemeeeee....." řekla jsem otráveně a vydala jsem se jako poslední za nimi...Až teď si mě Matyáš všiml zastavil a počkal na mě."Ále, kohopak to tu máme.... Co tě sem přivádí... Já ??" zeptal se nasraně "No nemohla jsem si nechat ujít tu příležitost vidět, že TĚ někdo zmlátil.... " řekla jsem posměšně...."Neser mě, nebo to schytáš..zašeptal mírně vytočeně Matyáš.. "Jak to schytám, jako on??" Zeptala jsem se tiše a poukázala na kluka jdoucího kousek před námi... Ředitel ho držel za kapuci a táhl ho nasraně za sebou..... "Ne kočičko, dopadneš hůř, budeš klečet na kolenou a budeš prosit, abych tě jen zmlátil..." Zašeptal mi nebezpečně klidně do ucha...
Při jeho oslovení KOČIČKO mi projel mráz po zádech, bála jsem se ho, je takový nebezpečný,,,, ale nesmín to nechat na sobě znát.... PRÁVĚ ZAČALA VÁLKA ,,,,, to už jsme ale vešli do ředitelny.....
Vaše M.
ČTEŠ
(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEM
Fanfiction"Nebudeš na mě řvát..." přecedil naštvaně skrz zuby "Málem jsi mi zlámal zápěstí, jak po tobě nemám řvát ???!!!" zvýšila jsem hlas.... "Zachránil jsem tě před tím debilem !!!!!" Okey, takže, nechá si Sára srát na hlavu nebo ne ??. Enjoy