Rychle jsem čapla mobil a rychlostí blesku jsem letěla ven... Ke škole to mám tak 10 minut během,,, nestihnu to...
Doběhla jsem ke školnímu hřišti... Divné, nikde nikdo nebyl... Rozešla jsem se po hříšti...
"Je tu někdo ?" zeptala jsem se hlasitě... "Jdeš pozdě, říkal jsem, že když přijdeš pozdě, schytáš to....." zavrčel někdo za mnou,,, Jirka...
Ztuhla jsem a vyschlo mi v krku... Začala jsem se pomalinku otáčet... To jsem ale neměla dělat, protože v ten moment mě Jirka chytl pod krkem a přimáčkl ke zdi tak, že mě přiškrtil...
"Říkal jsem ti, že nemáš chodit pozdě..."
Když to řekl, pustil mě,,,, dopadla jsem tvrdě na zem...
"Chováš se jako královna,,, Jsi panovačná, namyšlená, drzá..."
"Ale taky neskutečně sexy..." když to dořekl, tak mě znova chytil a zvedl...
"Když něco chci, vezmu si to... A to za jakoukoli cenu...." dopověděl...
Když dovyprávěl svůj proslov, začal mě líbat... Vzpírala jsem se... "Čím víc s tím budeš bojovat, tím víc tě to bude bolet...." a pak mi došlo, co chce udělat...
Chytil mě za mikinu a strhl ji ze mě, pak i tričko a po té i kalhoty... Už jsem tam stála jen ve spodním prádle... Vzpírala jsem se a brečela jsem...
Když jsem do něj požduchla, silně mě chytl za bok a švihl se mnou do zdi...
Bolestivě jsem kňourla...
Pak se ode mě odlepil a pomalu si začínal sundávat pásek...
"Prosím nedělej to..." šeptala jsem vyděšeně a zoufale, když si stáhl kalhoty... "Vybrala sis sama..." zavrčel...
Chytl mě pod krkem... "Dělej" řekl a podíval se ke svým boxerkám... "Jestli nebudeš spolupracovat, bude tě to bolet a to hodně..." pošeptal mi u ucha a tak jsem si klekla a stáhla jsem mu boxerky, pak jsem se postavila...
"Prosím..." pošeptala jsem naposledy, to už mi ale strhl i kalhotky a bolestivě do mě vnikl...
Strašně nahlas jsem zakřičela,,, bolelo to a to hodně... Zasunul se do mně tak 3× strašně to bolelo a já křičela...
"TY HAJZLE !!!!" zařval někdo a odtrhl ho ode mě... Když mě Jirka "pustil" zřítila jsem se k zemi a naskytl se mi pohled k mému zachránci... Byl to Matyáš...
Chytil Jirku pod krkem a dusil ho,,, šel z něj strach... Tak po 15-ti vteřinách mu dal pěstí a pustil ho... Jirka spadl k zemi... Matyáš se ke mně rychle otočil a přiběhl ke mně...
"Maty" pošeptala jsem ubrečeně a chytla jsem ho kolem krku... "Neboj se, už ti nikdo neublíží..." pošeptal mi u ucha a opatrně mi navlékal jeho mikinu...Byla mi obrovská, takže zakryla celé mé polonahé tělo..."Už nikdy..."
Když mi ji oblékal a dotkl se mého podbříška, bolestivě jsem sykla a křečovitě jsem se chytla jeho trička... "Promiň, já vím, že tě to bude bolet, ale musíš to vydržet..... Ty to zvládneš..." pošeptal, chytl mě pod koleny a zvedl do vzduchu... "Maty to bolí..." zakňučela jsem, když se rozešel... Každý otřes mě strašně bolel...
"Já vím, že to bolí Sári, ale zavoláme ti záchranku a oni ti pomůžou... Ano ?"... Poslední co si pamatuju je jen to, že jsem zakývala hlavou a víc se k němu přimáčkla... Pak už nic...
Vaše M.
ČTEŠ
(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEM
Fanfiction"Nebudeš na mě řvát..." přecedil naštvaně skrz zuby "Málem jsi mi zlámal zápěstí, jak po tobě nemám řvát ???!!!" zvýšila jsem hlas.... "Zachránil jsem tě před tím debilem !!!!!" Okey, takže, nechá si Sára srát na hlavu nebo ne ??. Enjoy