POHLED SÁŘINY MAMKY:
Sedím v práci a odpočítávám minuty do konce... Těším se domů, za Sárou, za Kub...."Crrrrrrrrrr" zazvonil mi mobil a já ho unaveně zvedla...
"U telefonu Štural-" nestihla jsem to doříct a někdo mi skočil do řeči... "Dobrý den paní Šturalová, volám vám z Pražské nemocnice... Vaše dcera byla právě převezena na sál, dostavte se..." řekla paní v telefonu... "Co jí je, je v pohodě ?" křičela jsem histericky do telefonu...
"To vám říci nemohu, ale poví vám to její ošetřující lékař... Ano ?" zeptala se... "Ano" řekla jsem vyděšeně a rychle zavěsila...
V NEMOCNICI
"Dobrý den, je tu Sára Šturalová ?" zeptala jsem se paní na recepci... "A vy jste ?" zeptala se paní... "Matka..." odpověděla jsem... "No, nemám dobré zprávy... Vaše dcera je na operaci, podle mých informací ji napadl student a znásil-..." Už jsem to nevydržela a rozbrečela jsem se...
"Zvedně te ji a posaďte na židli..." říkala paní z recepce securiťákům... "Moje dcerka..." koktala jsem... "Bude v pořádku paní Šturalová, teď se uklidněte a dejte si paralen..." řekla mi slečna z recepce, tak jsem spolkla prášek a sklidnila se...
O 10 MINUT POZDĚJI...
"Stůjte !!!" křičela ta slečna od recepce na nějakého mladíka, zrovna jsem seděla před operačním sálem...
"KDE JE ?" zařval,,, Matyáš ??... "KDE JE ?? CO JSTE JÍ UDĚLALI ??" řval... "Slečna Šturalová je na sál-" ale nedořekla to, protože se Matyáš rozběhl k sálu... "Chyťte ho" houkla paní z recepce na security...
"PUSŤTE MĚ ZA NÍ !!!" řval Matyáš, když ho chytli... "MUSÍM BÝT S NÍ, SLÍBIL JSEM JÍ, ŽE JÍ NIKDO NEUBLÍŽÍ !!!" Matyáš křičel, škubal sebou, tekly mu slzy a to hodně...
"Maty, to bude dobré..." řekla jsem ubrečeně a objala jsem ho... Uklidnil se a oni ho pustili, objetí mi opětoval...
"Je silná, ona to zvládne..." řekla jsem naposledy a táhla jsem ho si sednout do čekárny...Vaše M.
ČTEŠ
(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEM
Fanfikce"Nebudeš na mě řvát..." přecedil naštvaně skrz zuby "Málem jsi mi zlámal zápěstí, jak po tobě nemám řvát ???!!!" zvýšila jsem hlas.... "Zachránil jsem tě před tím debilem !!!!!" Okey, takže, nechá si Sára srát na hlavu nebo ne ??. Enjoy