15. - sestřička

541 26 0
                                    

"Okamžitě z ní slez mladíku !!!!!!!"

Strašně jsem se lekl a odtrhl jsem se od Sáry...

"Co si to dovoluješ !!! Toto mladé děvče mám na starosti a nedovolím, aby mi ji tu někdo osahával !!!!" ječela na mě stará sestřička...

"To je v pořádku... Dovoli-"..."Ne mladá slečno... Je mi jedno, jestli jste mu to dovolila nebo ne...!!!"...štěkla...

"Je vám to jasné mladíku ??!! A buďte rád, že vás sem vůbec pustím..." zavrčela...

"Ano madam..." kuňkl jsem a rychle jsem se přesunul ke dveřím...

"Zítra začínají návštěvní hodiny od 11... Nevlezete mi za slečnou Šturalovou, dokud se mi nenahlásíte...Doufám, že je to jasné !...." řekla naposledy a vyšla ze dveří...

"Zítra se zastavím..." řekl jsem Sáře tiše... "Tak jo,,, budu se těšit..." kňukla nazpět a já vyšel ven...

Počkal jsem na paní Šturalovou, která se za Sárou taky zastavila a pak jsme vyjeli domů...

"Má tě ráda..." řekla zničehonic paní Šturalová při cestě domů...

Podíval jsem se na ni nechápavě...

"No Sára, má tě ráda... Když o tobě mluví tak je taková..... zasněná..." dořekla...

Pousmál jsem se a rychle jsem otočil hlavu k okýnku...

"Matyáši, můžu tě o něco požádat ??" zeptala se, když přibrzdila u našeho domu... "Samozřejmě..." odvětil jsem...

"Slib mi, že ji ochráníš... sice jsem její matka, ale nemam ji pořád na očích" řekla...

"Slibuju..." řekl jsem a vystoupil z auta...

Ten den už jsem nic nedělal... Jen jsem se osprchoval a šel jsem spát...

Vaše M.

(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEMKde žijí příběhy. Začni objevovat