16. - Špatné zprávy

546 27 0
                                    

POHLED SÁRY:

"Dobré ráno..." řekla nemocniční sestřička, když mě ráno přišla zkontrolovat...

"Dobré ráno... Můžu se zeptat ?" odvětila jsem... "Samozřejmě slečno,,, ptejte se..." řekla...

"Kdy budu moct jít domů ?" zeptala jsem se...

"Dnes se dodělají testy a odpoledne vám řekneme výsledky... A když půjde vše podle plánů, zítra půjdete domů..." řekla mi vesele...

"A ten mladík, co tu za vámi chodí... Včera si mi na něj stěžovala hlavní sestra...." řekla...

"Jo, to vím..." odpověděla jsem a zasmála jsem se...

"Máte ho ráda, že ?" zeptala se...
"Ano..." odpověděla jsem šťastně...
Ona se na mě jen usmála a odešla ven...

_________________________________________
13:00

"Ahoj zlatíčko..." řekla mamka a objala mě... "Ahoj mami..." odpověděla jsem...

"Ahoj Maty..." uculila jsem se na Matyho stojícího ve dveřích... "Ahoj Sári..." odpověděl...

"Paní Šturalová... mohu ??" zeptala se doktorka když vcházela do pokoje...
"Ovšem..." odpověděla mamka...

"Nesu výsledky..." řekla...
"Mladíku, asi by jste měl odejít..." řekla Matymu sestřička... "Ne, chci aby tu zůstal,,," řekla jsem a chytla ho za ruku... Maty se na mě usmál a sedl si na nemocniční lůžko vedle mě...

"Dobře..." povzdechla si doktorka... "Nenesu moc dobré zprávy... Slečna sice není těhotná, ale má poškozené vnitřní orgány... Vypadá to tak, že už nebude moct mít děti..."... Jned jak to dořekla mi bez jediného slova začaly téct slzy... Maty si mě přitiskl k sobě a hladil mě po zádech...

Mamka jen sklopila zrak... "Nechám vás tu o samotě"... řekla a i s doktorkou a sestřičkou odešla...

"M-ma-ty..." fňukala jsem mu do mikiny, která byla už mokrá... "Ten hajzl..." pošeptal Maty s očima vraha... "Už půjdu..." řekl chladně... Měl zaťaté pěsti a na rukou mu vyskakovaly žíly... "N-nech-ch-oď p-pro-s-ím..." vykoktala jsem a pevněji jsem ho chytla za mikinu..."Ne-děl-l-ej s-si prob-blém-my..." fňukala jsem... "Nenechám ho jen tak bez trestu..." pošeptal mi a začal se zvedat...

Rychle jsem ho chytla za ruku a políbila jsem ho... Do polibku se zapojil... Líbali jsme se dlouho, pak jsme se od sebe odtáhli a on si opřel své čelo o to mé... "Slib mi, že nic neuděláš..." pošeptala jsem a dívala jsem se mu do očí... jen přikývl... Pak se zvedl a odešel...

Když Maty odešel, přišla mamka a řekla  mi, že mě pustí domů... "Večer se pro tebe stavíme..." řekla a odešla...

Vaše M.

(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEMKde žijí příběhy. Začni objevovat