Když jsme šli po chodbě, všichni se na nás dívali divně.... Kluci nechápali a holky záviděly.... Nevím, proč jsou z Matyáše všichni tak vyjevení... Jako jo, má sílu a docela ujde,,, ale je to debil a idiot
Z ničeho nic se Matyáš jdoucí vedle mně bleskurychle otočil a něco chytil.... Nebo ne něco, ale spíš někoho.... Černovlásek o hlavu menší než Matyáš se mě.... POKUSIL PLÁCNOUT PŘES ZADEK ?!?!
"Nešahej na ni idiote... !!!" zavrčel Matyáš.... "A proč bych nemohl ?" zeptal se černovlásek provokativně. "Protože jsem ti to řekl...." řekl trochu nasraněji...
"No, to mě nezajímá..." řekl černovlásek a chytil mě za zápěstí a přitáhl k sobě načež mě začal omatlávat..... "Nech toho idiote..!!!" házela jsem sebou ale marně,,, měl sílu... To už se ale Matyáš nasral a pustil jeho ruku a švihl s ním do zdi,,,, samozřejmě tou zdravou rukou... Černovlásek se hned po nárazu do zdi svezl k zemi..... "A zkus mě napráskat,, řeknu jim, že si ji ošahával...." řekl nasraně, hrubě mě chytil za zápěstí a táhl mě chodbou dál...Až teď jsem si uvědomila, že se na nás všichni dívají... "Co čumíte, nemáte co dělat ??" zařval Tomka nasraně.. To už se ale všichni začali vzpamatovávat a my jsme zmizeli za rohem chodby...
"Můžeš mě pustit ?!?" zeptala jsem se hlasitě Matyáše.... "Bolí to" dořekla jsem...
"Haló, Matyáši..." zvýšila jsem hlas.... "TOMKO!!!" zařvala jsem a on mě pustil a prudce se na mě otočil... "Nebudeš na mě řvát..." přecedil naštvaně skrz zuby "Málem jsi mi zlámal zápěstí, jak po tobě nemám řvát ???!!!" zvýšila jsem hlas.... "Zachránil jsem tě před tím debilem !!!!!" řekl mi zvýšeným hlasem... "Já bych to zvládla !!!" opáčila jsem se... "On by tě tam klidně přetáhl, ale jak myslíš !!! JDI SI!!!" zařval tak nahlas, že jsem se ho bála..... V jeho očích byl vztek a i když byly modré, když se rozzuřil, ztemnaly.... "Taky si jdu." řekla jsem klidně a odešla jsem rychlým krokem.....
Když jsem došla, nebo spíš doběhla za roh, někoho jsem srazila......
"Moc se omlouvám" řekla ta holka při tom, když jsme společně sbíraly její učebnice.... "Ne, to je v pohodě.." řekla jsem mírně otráveně..... " Moment, ty jsi ta nová holka u nás ve třídě, já jsem Katarina..." řekla a podala mi ruku,,,, "Sára, ale to už asi víš..."
Ta holka mi ze začátku lezla krkem, ale v důsledku je v pohodě.... "Tak se měj Sáro, pak ti kdyžtak napíšu".... zařvala Kate... "Zdar" řekla jsem v pochodu zády k ní..... Tak a jde se domů...
Vaše M.
ČTEŠ
(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEM
Fanfic"Nebudeš na mě řvát..." přecedil naštvaně skrz zuby "Málem jsi mi zlámal zápěstí, jak po tobě nemám řvát ???!!!" zvýšila jsem hlas.... "Zachránil jsem tě před tím debilem !!!!!" Okey, takže, nechá si Sára srát na hlavu nebo ne ??. Enjoy