A stejně rychle jak jsem vešla do ředitelny, tak rychle mě Chalasevee poslal si sednout ven.....
Sedím tu už 45 minut a zameškala jsem tak 2 vyučovací hodiny...... Jakože ne, že by mi to vadilo ale ten čas co tu sedím jsem mohla strávit líp......
"Tyvolé, kdy už skončí idioti....." zamrmlala jsem si pro sebe. V ten moment se otevřely dveře z ředitelny a vyšli z nich ti tři, co tam pořvávali....
Jeden z nich,,, blonďák, modré oči, milý úsměv, o hlavu větši než já se ke mně naklonil a pošeptal.... " Chalaška chytil rapla, tak do néj moc nerýpej..."...... "Pokusím se" šeptla jsem... "Mimochodem jsem Sá....."
"Sára" dořekl to za mě... "Matyáš nám o tobě už vyprávěl,,,, dlouho se nestalo, žeby měl modřinu,, a ještě k tomu od holky, samozřejmě mimo dnešek..." tiše se zasmál...
"Modřinu ?" zeptala jsem se... "Tu na zápěstí" odpověděl.. "Ten tě asi moc nemusí, co ?" zeptal se... "Asi ne no, ale upřímně ? Je mi to u prdele..."..
"Hele, nechci tě strašit ale pokud s Matyášem nemáš dobrý vztah, tak s ním radši neměj žádný.... Já vím, ze na to moc nevypadá, ale mohl by ti ublížit" řekl........ "Díky za informaci, nechám si to projít hlavou....."
"Slečno Šturalová, pojďte za námi...!!!" zavolal Chalasevee z ředitelny....
"Tak já už asi půjdu, díky za pokec ....."
" Honza, jmenuju se Honza" dořekl... "Tak tedy děkuji Honzo" řekla jsem a vešla do ředitelny...."No, ale to mě nezajímá,,,, existuje školní řád a ten se bude dodržovat.....!!!" slyšela jsem dořvávat Chalaseveeho, když jsem vešla... "Ale....."chtěl něco námítnout ten černovlasý kluk, co se rval s Matyášem.... " Žádné ale, prostě jsou stanovená pravidla, která se musí doržovat..... tohle je precizní střední škola a nehodlám to přehlížet,,,,,, A PROTO BYCH ŽÁDAL POZORNOST PANE TOMKO !!!!!!" zařval na Matyáše, protože věnoval pozornost telefonu.... " Mhhhh" zamručel Matyáš a začal se mu věnovat....
"Dobře tedy..... už to s vámi řešit nebudu, nesnažíte se spolupracovat..... takže vám trest nesnížím... budete pomáhat školníkovi a napíšu rodičům.... Ředitelská dudka vás taky nemine... Je první den a vy pane Tomko už jste si vysloužil dudku....."
"Vám trest snížím, ale jen za spolupráci" otočil se na černovláska.....
"Tak už můžete jít,,, až na vás pane Tomko, vy počkejte..."
"Pane řediteli, potřeboval jste něco ?" zeptala jsem se po té, co černovlásek opustil místnost... "Ano slečno, zaprvé se chci omluvit za tuto scénu a zadruhé se chci zeptat, jestli by jste odvedla pana Tomku na ošetřovnu, zjevně to potřebuje....." Usmál se slizce a pohledem sklouzl na Matyášův obličej, na kterém se rýsovala modřina a ne jeho zápěstí které si držel..."Pokud nemůžete, pošlu s ním slečnu Novákovou" dořekl a podíval se na šprtku, která na sobě měla oblečení z minulého tisíciletí a byla začtená do knihy...
Když jsem se podívala na Matyáše, pohledem mě prosil na kolenou ať jdu s ním.... "No dobrá tedy.." povzdechla jsem si a Matyášovi i řediteli se značně ulevilo...
"Tak tedy, můžete jít..." řekl ředitel a otevřel nám dveře..... "A pane Tomko" řekl a Matyáš se nasraně a otráveně otočil...."Naposledy..." řekl a pak jsme vyšli...
Vaše M.
ČTEŠ
(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEM
Fanfiction"Nebudeš na mě řvát..." přecedil naštvaně skrz zuby "Málem jsi mi zlámal zápěstí, jak po tobě nemám řvát ???!!!" zvýšila jsem hlas.... "Zachránil jsem tě před tím debilem !!!!!" Okey, takže, nechá si Sára srát na hlavu nebo ne ??. Enjoy