27. - Ajaj

473 24 7
                                    

POHLED SÁRY:
Probudily mě hlasy ze spoda...
"Matyášek už je asi ve škole, že ?" zeptala se Simona... "Ano, a Sára nejspíš spí..." odpověděl Jan...

"Ta Sára je moc milá, že ano ?" uchechtla se Simona... "Moc by se k Matyáškovi hodila..." zamrmlala si pro sebe... "Máš pravdu... Třeba by se pak zklidnil..." zamručel Jan...

"Ale notaaaak, hází s ním puberta... Však on se srovná..."... pousmála se Simona... "Jen aby..." dořekl Jan...

Dál už jsem je nevnímala... Zvedla jsem se z postele a zamířila jsem si to do koupelny...

...

"Dobré ráno..." řekla jsem už oblečená a upravená... "Dobré Sári" usmála se Simona a dala mi pusu na čelo...

Vadilo mi to ? Ne... Beruji jako svoji 2. mámu,,, známe se chvíli ale úplně ji miluju...

"Tak, jaké to tu bylo?... Užili jste si to ?"

............................................................................
Chytil mě za zápěstí a opřel mě o stěnu... Ruce si dal vedle mé hlavy tak, abych nemohla utéct... "Mně se ale do sprchy nechce..." řekl až nebezpecně klidně a jednou rukou mě chytil za pas... "Proč jsi tak strašně sexy ?" zeptal se mě podrážděně a ruku na mém boku začal dávat pod mikinu... "Matyáši, nech toho..." kňukla jsem vyděšeně, když se dotkl mé holé pokožky... "Proč bych měl...?" zeptal se s nezájmem... "Prosím dost..." kňukla jsem, když mi začal rukou stoupat po těle... Do očí se mi začínaly hrnout slzy...

Chytil mě pevně za zápěstí a rozešel se nahoru po schodech... Mířil do pokoje...
"Au, to bolí Maty..." řekla jsem, když mě Matyáš vlekl po schodech... Po tvářích se mi kutálely slzy a já se bála toho, co nastane...
............................................................................

"J-jo, bylo to fajn..." snažila jsem se odpovědět jistě...

"Tak jo ?..." řekla Simona udiveně a odešla do obýváku...

Jelikož bylo pondělí, tak potom kolem 14:00 odešli Matyášovi rodiče do práce, takže jsem byla doma sama...

...

"Jsem domaaa!!!" zařval někdo ze spoda... Matyáš...

Nijak jsem nereagovala a pokračovala jsem v nic nedělání...

"Je někdo doma ?" zavolal Matyáš... Začaly praskat schody... Jde nahoru...

Nevím proč, ale zachvátila mě panika... Bála jsem se začala jsem zrychleně dýchat...

Když se začala pohybovat klika od dveří, zvýšil se mi tep a mě polil studený pot...

Matyáš otevřel dveře... Když viděl můj vyděšený pohled, lítostivě se usmál a promluvil...

"Ahoj..."

"A-ahoj..." vykoktala jsem... "Emmm, jak jsi se vyspala ?" zeptal se a poškrábal se na zátylku...

"D-dobře..." odpověděla jsem...

"Můžu ?" zeptal se a pohledem poukázal na volnou polovinu postele...

Nic jsem neřekla a přikývla jsem...Opatrně se rozešel a sedl si vedle mě...

"Už je ti líp ?" zeptal se mě... "Ráno mi ještě bylo špatně, ale je to lepší..." odvětila jsem...

"To je fajn..." řekl... Na to jsem mu ale nic neodvětila...

Jelikož jsem byla nervózní a zamyšlená, nevšimla jsem si toho, že začal svou ruku posouvat k té mé...

Hned, když se mé ruky dotkl, škubla jsem jí... Matyáš sklopil zrak a začal pomalu stahovat svou ruku k sobě...

Kousla jsem se do jazyka a zhluboka se nadechla... Pomalinku jsem začala posouvat svou ruku k té jeho... Opatrně jsem se jí dotkla... Nic... Jakoby čekal, co udělám...

Svou ruku jsem položila na tu jeho... A pomaličku jsem si s ním propletla prsty...

Teď jsem byla příšerně nervózní... Co když se naštve a ublíží mi ??? Ptala jsem se sama sebe...

Pak ale mou ruku jemně stiskl... Stiskl ji tak, aby mi řekl, že je na vše semnou...

Stisk jsem mu oplatila...

Opatrně jsem se k němu posunula a položila jsem si hlavu na jeho rameno...

On si opřel tu svou o mou hlavu...

Byla to krásná chvilka... Moc dlouho nám ale nevydržela, protože mi začalo být nevolno... Rychle jsem pustila Matyášovu ruku a letěla jsem na záchod... Zvedla záchodové prkýnko a oběd už šel ven...

Matyáš ke mně rychle doběhl a chytl mi vlasy, co mi padaly do obličeje...

"Dobré, klid..." šeptal mi u ucha a hladil mě po zádech...

Když vyšel celý oběd do mísy záchoda, unaveně jsem se posadila na zem a začala jsem zhluboka dýchat... Matyáš záchod spláchl a podal mi kartáček se zubní pastou...

Posadil se vedle mě a přitáhl si mě k sobě...

"Nesnědla si něco špatného...?" zeptal se Matyáš... "Mhmmm" zamručela jsem v nesouhlasu a začala jsem si čistit zuby...

Upřímně? Tuším, čím to může být... Mám opožděné měsíčky... To mu ale říct nemůžu...

Co teď ?

Když jsem si dočistila zuby, schovala jsem si kartáček a pod dohledem Matyáše jsem si šla lehnout... Bylo mi to lehce nepříjemné, ale už si na něj opatrně zvykám...

Na zítra mám plán jasný... Koupit těhotenský test...

Vaše M.

(Ne)ubližuj mi.... w/ MATTEMKde žijí příběhy. Začni objevovat