Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. 16 yaşıma kadar ailem dediğim insanlarla aramda hiçbir bağ yokmuş. Beni geri mi göndercekler?
Ben bunları düşünürken içeri girdiler
Nasılsın canım?
Yatağın kenarına oturdular. Gözlerimi dolmuş halde görünce
Neyin var? Neden ağlıyosun?
Ben evlatlık mıyım?
İkisi de konuşamadı. Birbirlerine baktılar.
Biliyorum. Anlatın işte tamamını.
Tamam. Annen ruhsal sorunları olan bir kadındı. Babanın kim olduğunu bilmiyoruz. Annen hiçbir zaman söylememiş. Ailesi saygın kişiler olduğu için seni evlatlık vermeye zorlamışlar.
Annem nasıl biri, adı ne ?Emilia. Tam olarak nasıl biri bilmiyorum ama ...
Ama ne?
Bak. Bu eve taşınma nedenimiz ve gitmek istemememizin nedeni annenin de o evde yaşaması. Köklerini bulmanı umut etmiştik.Bir saniye. Annemin soyadı neydi?
Dean. Neden?
Önemli bir şey değil. Sadece merak ettim.
Tamam. Başka bilmek istediğin bir şey yok mu?
Aslında gerçek babamı çok merak ediyorum.Herhangi bir kayıt yok mu?Maalesef. Bunu bilmiyorum.
Peki annem yaşıyor mu?
Evet. Onu görmek istiyo musun?Bilmiyorum. Nerede?
Bu hastanede.
Neden?
Ailesini kaybedince durumu iyice kötüleşti. Onu burada tutuyorlar.Görmek ister misin?
Şuan için hayır.
Sen bilirsin. Evet şimdi Johnny yi bulmam gerek. Ne zamandır ortalıkta görünmüyor.Emma nerde?
Herhalde jo ile beraberdir.
Dedi ve babam odadan çıktı. Annemle yalnız kaldık
Bize kızgın değilsindir umarım
Ben... Gerçekten ne demem gerek bilmiyorum. Neden aldınız beni?
Annemin yüzü asıldı
O zamanlar çocuğum olmuyordu. Bunun için uzun bir tedavi süreci gerekiyordu. Durum böyle olunca bir tanıdığımız senden,annenden bahsetti. Ama seni görürgörmez çok sevdim. Gerçek annen olmam için illa seni doğurmam mı gerek?
Cevap bekliyordu. Ama birşey söyleyemedim.
Neyse. Ben... Babana yardım edeyim.
Odadan çıktı. Artık tek başımaydım. Uykuya daldım.
Johnny. Gitme oraya.
Hadi Ann. Çok eğlenceli.
Koşuyordu ve ona yetişmek imkansızdı. Sonra gözden kayboldu.
Jo. Jooo!!!!
Neredeydi? Sisten dolayı hiçbir şey anlaşılmıyordu. Bir süre sonra sis dağıldı. Artık nerede olduğumu biliyordum. Eski evin bahçesinde. Johnny yi görünce ona seslendim. İki ağacın arasında duruyor ve arkası bana dönüktü. Jo?!!!
Arkasına gelince omzuna dokunup
Jo. İyi misin?
Yüzünü bana döndü. Kanlar içindeki gözlerini bana dikilmiş.
Sen yaptın. Diyodu
Eliyle ağaçları gösterdi. Ağaçta asılı üç ceset vardı. Anne baba ve bir kız çocuğu. Bu Jesicaydı. Diğerleride ailesi olmalı.
Ben onlara hiçbir şey yapmadım.
Üç ceset de gözlerini açıp Cezasını çekiceksin.
Sonra Emma geldi. Jo nun elinden tutup onu yere çizilmiş bir simgenin üstüne getirdi. .....Noluyor. Neyseki sadece bir kabustu. Ama bir sorun var. Neden oda polislerle dolu ve hepsi suçluymuşum gibi bana bakıyor.
Annabeth B. Johnny B yı yani küçük kardeşinizi öldürmek suçundan tutuklusunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık Atmak Yasak
TerrorColinsburg caddesindeki bu evde neler oluyor❓ İçeri gelin ve kanlı bir geçmişi keşfedin❓ Evin eski sahiplerinin büyük sırrı ne❓ CESARETİNİZ VAR MI❓