Kurban edilmek

485 28 11
                                    

Yani onlar.. Dean mi? Ama bu.. Hiçbir şeyi değiştirmez. Ben de bir Dean ım.

Evet. Ama sen aynı zamanda hem Dean hem de Morgan kanı taşıyan tek insansın.
Yanii?
Onlar da o hikayeyi biliyor. Bir Dean ölünce Jessica intikamını almış olacak ve bu lanet olay son bulacak. Bu yüzden bir kurban lazımdı. O da sensin.Bu yüzden evlatlık alındın.
Ama neden?
Çünkü hem Morgan ailesi hem de Dean ailesi senden nefret ediyor. Sanırım sorunun cevabını almış oldun.
Sustum. Herkesin benden nefret ettiği gerçeği karşısında sustum, sevdiklerimin maskeli bir cani olduğu gerçeği karşısında sustum. Ve en çokta bağırmak istemediğim için sustum.
Onlara karşı koymayacağım.
Ne?
Böyle bir hayatı istemiyorum. Kurban etsinler beni.
Bunları vazgeçesindiye anlatmadım. Seni sevenleri kurtar diye anlattım.

Sevenler? Hangi sevenler?
Ben ve annen.

Yüzüne baktım. Doğru mu söylüyordu?

Lanetin bitmesi için bir Dean gerekiyor ise benden başka kim olabilir bu?

Öyle bir şey olmayacak.

Kalktı , dışarı çıktı ve birkaç saniye sonra çantam ile geri döndü.

Ayin...

..........................................
Thomas alelacele dışarı çıktı. İşinin uzun süreceğini umarak hasta yatağına uzandım. Uyumam sadece birkaç saniye almıştı.

Uzun koridor boyunca yürüdüm. Etrafımda beyaz üniformalı insanlar ve çoğunun kolunda da kendinde olmayan hasta insanlar vardı. Koridorun sonunda büyük tahta bir kapı vardı. Üzerinde beyaz renkle Dr. Jackson Hilbert. Geri dönüp birilerine nerede olduğumu sormak istedim. Ama arkamı döndüğümde bir hemşire beni zorlayarak doktorun odasına soktu. İçeri girdiğimde Doktor Jakson olduğunu tahmin ettiğim adam masasında somurtarak oturuyordu. Beni görünce ayağa kalkıp gülümsedi.
Hoşgeldin kızım. Geç otur.
Gösterdiği yere oturdum ve onu dinlemeye başladım.
Bugün nasılsın?
İyiyim siz nasılsınız?
Yüzüme bir süre bakındıktan sonra
İyi.. Beni tanıyor musun?
Dr. Jackson Hilbert.
Evet. Peki sen kimsin?
Ben Annabeth. Soyadım olarak ne söyleyeceğim ki.
Evet Annabeth?
Sadece Annabeth.Yüzü asılmıştı.
Bu oyunu bırakmayacak mısın?
Anlayamadım.
Şu Annabeth olayını diyorum. Ne zamandır buradasın biliyor musun?
Şaşkınca bakıyordum
5dakika.
Tam 2 yıl.
Bu imkansız.
İmkansız olan ne biliyor musun BATHENNA 2 yıldır hayali kahramanın Annabeth den kurtulamaman.O gerçek değil tatlım.

Siz neden bahsediyorsunuz? Benim adım Annabeth-

Bir soyadı bile olmayan bir hayali kahraman. Senin adın Bathenna. Hatırlarsan annen sana bu ismi tanrıça athena dan ilham alarak verdiğini söylemişti. Ve şu Annabeth.. Çok zekice
Rahatsız birine göre fazla zekice.

Ne demek istiyorsun?

Annabeth ismi bir anagram değil mi?
Bathenna nın harflerinin yerlerinin değişniş hali sadece.
Kalktım. Birbirini takip eden koridorlar boyunca koştum. En sonundatanıdık bir yere gelmiştim. Thomas ın beni bıraktığı yere. Odaya girdim. Thomas yardım et bana.İçerideki Thomas değildi.
Sen de kimsin?
Ben Dr Albus Fredderick. Sen de.. Annabeth miydi?
Evet. Yüzü asıldı. Tıpkı Doktor Jackson gibi.
Hadi gidelim. Kolumu sıkıca tuttu ve karanlık bir odaya getirdi. İçeriye küçük pencereden giren ışık ile görebildiğim kadarıyla birkaç tane hemşire olduğunu gördüm. Hepsi birden beni tutup bir yatağa yatırdı ve kollarımı, bacaklarımı bağladılar.
Çekilin dedi Doktor Albus. Kulaklığa benzeyen bir şey tutuyordu elinde. Onu kafama taktı ve hiç duymadığım bir acı hissettim.
Annabeth? Annabeth?
Thomas ın sarsması ile kendime geldim.
Neler oluyor?
Sadece kötü bir rüya.
Kulağın kanıyor Aynanın karşısına koştum ve kendimi inceledim. Evet kanıyordu. Ama işte bu bendim. Annabeth. Aynaya bakarken gözüm kenardaki resme kaydı. Bu çok tanıdıktı. Thomas elinde pamuk ile yanıma gelirken
Thomas bu kim?
O mu? O ünlü bir doktor. Bu bina karakol olmadan önce bir hastane olarak kullanılıyordu. Bu adamda bu odanın eski sahibi Dr. Albus Fredderick.
Donup kaldım.
Bu tam da rüyamda gördüğüm şey.
Thomas a rüyamı anlattım.
Sana bir şey göstereyim. Elimden tuttu ve üst kata çıktık. Uzun koridorun sonunda işte yine o kapı.
Bahsettiğin şey bu muydu?
Evet. Ama nasıl?
Bunların bir anlamı olabilir. Elektrik ile tedavi görülüyorsa 1950-60 yılları olması muhtemel. O yıllardan sonra bu hastanede o yöntem çok sık kullanılmamıştır. Ben kayıtlara bakacağım. Sen istersen biraz bahçede hava al.
Dışarı çıkıp bir banka oturdum. Bir süre sonra yanıma bir kız oturdu.
Merhaba.
Merhaba?
Ben Minevra.
Ben de Annabeth
Şey yanlız olduğunu görünce yanına gelmek istedim umarım rahatsızlık vermiyorumdur.
Hayır sorun yok. Minevra, güzel isim.
Teşekkürler. Büyük büyük annemin ismiymiş.
Harika. Ben... Gitmem gerekiyor.Kusura bakma.
Sorun değil görüşürüz.
Kalktım ve Thomas ı aramaya koyuldum. Görevliler arşiv odasında olduğunu söyledi. Odaya gittim. Ama burası çok karanlıktı. Işıkları açıp Thomas şey ben--
Olamaz. Oda kanla kaplıydı. Tam uzaklaşacakken bir güçbeni odanın ortasına çekti. Bu kahkahalar sadece bir kişiye ait olabilir. Jessica... İşte buradaydı.. Elektrik ile eziyet. Gözlerini aç ve bak. Bunlar tarihin kanı.
Sesi geliyordu ama kendisi görünmüyordu.
Işıklar kapandı. Hissediyordum. Soğuk nefesi ile ölüm gibi ensemdeydi. Dikiş yerlerim sızlamaya başladı. Sonra tekrar yarıldığını hissettim. Thomas koşarak geldi ve ışıkları açtı. Jessica yoktu. Ama anladığım kadarıyla duvardaki kanlar bana aitti. Thomas yine doktorun yanına getirdi beni.
İyi haberlerim var.
Nedir?
Bir kayıt buldum. 1 Haziran 1959 a ait. Bathenna Gerry adında bir kız. Ama bunun bizimle ne alakası var ki?
Hissediyorum Thomas. Bathenna Gerry denen bu kıza ihtiyacımız var.
Tamam. Benim şimdi gitmem gerek. Kayıp bir küçük kız vakası.
Yardımcı olabilirim galiba. Adı Minevra mı?
Hayır neden?
Bahçede Minevra diye bir kızla tanıştım da. Belki o dur dedim.
Minevra? O kızı bulmamız lazım.
Neden?
Bathenna ismi athena dan geliyor değil mi?
Evet.
Minevra Roma mitolojisinin athenası.

Çığlık Atmak YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin