Gerçekten korktum. Belkide Emma nın şakasıydı. Uyurken ilk kez ışığı kapatmadım. Kalp atışlarımı duyuyorum. Doğrulup çerçeveyi elime aldım. Resmi çıkartıp yakından inceledim. Arkasında Julie , Fred ve Kızları Jessica Morgan yazıyor.Başka bir şey yok. Saat 7 ye kadar öylece resme baktım. Güneş doğunca kendimi cesaretlendirip aşağıya indim. Kimse uyanmadı daha. Kahvaltıyı hazırlamaya başladım. O sırada zil çaldı.
Kim o?Ses yoktu. Kapının deliğinden bakınca benim yaşlarımda bir kızın geldiğini gördüm. Kapıyı açtım. Kız biraz tedirgin gibiydi. Merhaba.
Merhaba. Ben Stephanie. Yandaki evde oturuyorum.
Ben de Annabeth.
Hoşgeldin demek için gelmiştim. Bu saatte mi?
Teşekkürler. İçeri gelir miydin?
Hayır bağırmıştı.
Bir sorun mu var?
Buradan hemen gidin. Sizin sonunuzda diğerleri gibi olmasın. Gidin.
Neden bahsediyorsun?
Burası hakkında hiçbir şey bilmiyorsun değil mi?
Morgan ailesi yaşıyormuş. Küçük bir kızları varmış.
Dışarı gelir misin?
Tabi.Biraz korkuyorum ama söyleyeceklerini merak ettim. Yolun kenarında oturduk.
Evet.
Yıllar önce burada Jessica adında küçük bir kız yaşardı. Bu kızın tuhaf bir görüntüsü vardı. Galiba psikolojik hastalıkları da vardı. Ondan biraz korkardı insanlar. Bu da hastalığının ilerlemesine neden oldu. Öyleki bir gün ailesini öldürdü. Onu bulduklarında anne ve babasının kanlı bedenleri önünde kahkahalar atıyormuş. Mahalledeki insanlar onun hastalığını bir lanet olarak görüp onu orada evin arka bahçesinde asmışlar.
Sonra?
Bedeni ipte öylece asılı dururken bir anda gözleri açıldı ve bağırarak ' Herkes yaptığının cezasını çekicek.' Dedi ve tekrar kahkahalar atmaya başladı. Herkes çok korkmuştu. Hiç susmadan kahkaha atmaya devam ediyordu. En sonunda George Dean adında bir adam büyük bir ateş yakıp kızı kucağına aldığı gibi fırlatmış. Kızın küllerini bahçeye gömmüşler.Çok şaşkınım. Nasıl bir tepki vermem gerektiğini bile bilmiyorum.
Sana burada yaşayan son kişilerin Morgan ailesi olduğunu mu söylediler?
Evet.
Yalan. Buraya o yıldan beri bir çok aile taşındı. Çoğu evdeki seslerden şikayet edip taşındı. Kalanlarsa ...
Ne oldu onlara?
Kimse bilmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık Atmak Yasak
HororColinsburg caddesindeki bu evde neler oluyor❓ İçeri gelin ve kanlı bir geçmişi keşfedin❓ Evin eski sahiplerinin büyük sırrı ne❓ CESARETİNİZ VAR MI❓