Bir şey söyleyemeden eve döndüm. Tuhaf bir davranış biliyorum. Ama söyledikleri gerçekse buradan hemen gitmemiz gerek. Evin ortasında bağırıp herkesi uyandırdım. Annem ve babam telaşla aşağıya indi. Neler oluyo? Sen iyi misin?
Bu lanet olası evde ne kadar iyi olabilirim. Burdan taşınıyoruz. Hemennn. Babam yanıma geldi ve
Sorun ne Ann.Stephanie nin anlattığı hikayeyi anlattım. Annem ve babam birbirlerine baktılar. Sonra gülmeye başladılar.
Sadece seni korkutmak istemiş tatlım. Bu hikayelere kanmayacak kadar büyüdün artık.Bana inanmayacaklardı. Uzatmak istemedim. Odama çıktım. Yatağa uzandım. Belkide duş alsam kendime gelirdim. Sıcak suyun altında hareketsiz bekledim. Elim şampuana uzanınca yara içinde olduğunu gördüm. Bu ne zaman olmuştu. Suyu kapatıp çıktım. Aynada kendime baktım. Hiçbir şey yok. Sakin ol.
Kendimi cesaretlendirmem lazım. Aynaya kitlenmiş gibiydim. Bir süre sonra bu kitlenmenin nedenini öğrendim. Kafamda bir ağırlık vardı. Kıpırdatamıyordum. Sonra bir kahkaha sesiyle Jessica aynada belirdi. Kafamı sıkıca tutuyordu. Sonra kahkahayı kesti. Kafamı aynaya vurmaya başladı. Ayna kırıldı. Sonra noldu bilmiyorum. Yatağımda yatıyordum. Annem babam ve bir adam kafamda dikiliyordu. Uyandığımı görünce annem eğilip Ne oldu sana Ann?
Size söylüyorum buradan gitmeliyiz.Tanımadığım o adam Sorun ne Annabeth. Ben bir doktorum. Neler olduğunu anlatmak ister misin?
Olan şu. Biz ölücez. Buradan gitmezsek ölücezz.
Sen biraz dinlen.Gittiler. Dinlenemem. Bir saniye. Burada oturan başka insanlar vardı. Stephanie öyle söylemişti. Onları bulmam gerek. Ama nasıl? Belkide evde eşyalar bırakmışlardır. İpucu gibi mesela. Başım çok ağrıyordu. Ayağa kalktım ve kalktığım gibi yere düştüm. Böylelikle önce yatağın altına baktım:) Kitaplar vardı. Kenarda küçük güzel bir kutu duruyordu. Uzanıp aldım. İçini açtığımda biraz korktum. İçinde küçük bir tüp vardı. Üzerinde Jessica Morgan yazıyordu. Önce sallayıp içinde ne olduğunu kestirmeye çalıştım. Ses yoktu. Tüpü açtığımda içinde küller olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık Atmak Yasak
HorrorColinsburg caddesindeki bu evde neler oluyor❓ İçeri gelin ve kanlı bir geçmişi keşfedin❓ Evin eski sahiplerinin büyük sırrı ne❓ CESARETİNİZ VAR MI❓