Kötüler herzaman kazanır

519 30 16
                                    

Ben intihar mı edeceğim? Bu saçmalık. Bathenna nın intihar etmesi aynı şeyin bana da olması anlamına gelmez. Thomas ve Minevra nın yanına döndüm. Thomas a kitabı gösterdim. Bundan kurtulamayacağız. En sonunda intihar edecekmişim.
Saçmalama böyle bir saçmalık senin fikrini değiştiremez.
Minevraya döndüm ve
Bathenna ne zaman intihar etti?
O yaşıyor.
Ben düşünmüştüm ki... Neyse bizi ona götürebilir misin?
Tabi. Thomas bizi arabasıyla Minevra nın tarif ettiği yere götürdü. Eski, küçük bir kulubeydi burası. Beraber içeri girdik. Evin salonu oldukça küçüktü. Bir tane büyük koltuk ve iki tane de sandalyeden başka bir şey yoktu. Koltukta yaşlı bir kadın oturuyor ve bizi izliyordu. Minevra olanları anlattı. Yaşlı , çökmüş yüzü daha da düştü.
Bir süre süzdü beni
Annabeth? Jessica senden çok bahsetti. O yıllarda bile belliydi senin kaderin
Neymiş benim kaderim?
Senin dünyaya gelme amacın kurban edilmekti. Bu sondan kaçamayacaksın.
Yanlış ben kendi kaderimi yazarım
Jessica seni almaya geliyor.
Minevra da Bathenna da gülümsedi. Odayı zar zor aydınlatan ampul yanıp sönmeye başladı. Birkaç saniye sonra tamamen söndü. Perdeler güneş ışığını engellediği için hareket eden gölgeler dışında hiçbir şey seçilmiyordu. Kulağıma yakınlaşan sesle irkildim. Kaderin çoktan yazılmıştı.
Arkamı dönüp ne olduğunu kestirmeye çalıştım ama elimi her attığımda boşluğa geliyordu. Kimse yoktu. Thomas?
O artık sana yardım edemez.
Ani bir hareketle arkamı döndüm ve onu boğazından yakaladım. Duvara yasladım. Boğdum. Kıvranıyordu. Beni uzaklaştırmaya çalışıyordu. Elindeki bıçağın yere düşme sesini duyunca ondan önce davrandım ve bıçağı kaptığım gibi boğazına sapladım . Sonunda başardım. Boyunu düşünerek bunun Bathenna olduğunu tahmin ettim. Artık bir düşmanımdan kurtulmuştum. Boğazını bıraktım. Yere düşüş sesiyle keyfim yerine geldi. Bana hiçbir şey yapamazsın Jessica.
Evet. Haklısın.
Sesi geliyor ama etraf hala karanlıktı.
Çünkü sen yaptın. dedi ve kahkahalar atmaya başladı. Ses gittikçe uzaklaşınca pencereye koşup perdeyi araladım. Arkamı döndüğümde öldürdüğüm kişinin ne Bathenna ne de Minevra okduğunu gördüm. O Thomas tı.
Dizlerimin üzerine çöktüm. Galiba kehanet doğruydu. Beni gerçekten seven birini öldürdüm. Yaşamamın ne anlamı var ki? Kötüler asla kaybetmez. İyilerin kazanması kötülerin vazgeçmesine bağlıdır.

Çığlık Atmak YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin