Büyük büyük annesinin ismiymiş. Bathenna mı yani? Başka bir şey bulabildin mi?
Evet. Bir video kaydı. Çok ilgini çekecek.
Bodruma indik ve Thomas bir film rulosu taktı makineye. Küçük bir kız. Görüntü siyah beyaz da olsa saçlarının sarı olduğu gözlerinin de mavi veya yeşil gibi bir renk olduğu anlaşılıyordu.
Bugün nasılsın?
İyiyim siz?
Ben de iyiyim. Benim kim olduğumu biliyor musun?
Dr. Jackson Hilbert..
Sen kimsin?
Ben Annabeth. Kayıt devam ediyordu ama ben donup kalmıştım.
Bıkmadın mı bu Annabeth oyunundan. Sen Bathenna sın. Athena dan geliyor adın hatırlasana.
Bu imkansız
Başlamayalım yine. Tam 2 yıldır buradasın.
Sadece 5 dakika oldu. Jessica beni yaraladığı için babam Thomas doktoru çağırmaya gitti.
Ne!?! Thomas a baktım. O da şaşkındı.
Jessica... Peki nerede o?
Hep hareket halinde. Ailesinin ölümünden beni suçluyor.
Anlıyorum.
Kayıt bitti. Dosyasını incelemeye başladım. Bu çok saçma. Dosyada 1961 yılında öldüğü yazıyor. Bu tarihte öldüyse Minevra nasıl onun torunu olabilir?
Ya ölmediyse?
Ya ölmediyse!
Thomas Minevra yı bulmak için birilerini görevlendirdi. Kendisi de kamera kayıtlarına bakacaktı. Defalarca kaydı izledim. Bir şeyi kaçırıyor olmalıyım. Ama ne!?
Sadece 5 dakika oldu.
Sadece 5 dakika oldu.
Bunu söylerken aynı anda başka bir ses daha geliyor. Dikkatlice bakınca Bathenna nın arkasında silik bir gölge olduğunu fark ettim. Ve bu gölge hareket ediyordu. Tam Jessica dan bahsederken kulağına soğru eğildi ve tuhaf uğultular çıkardı. Yani kayıtta anlaşılan buydu. Thomas ı bulup ona da göstermeliydim. Tam o sırada o içeri girdi. Kızdan haber var mı?
Aslında arama işine erken başlamışız. Bahçedeki küçük havuzun orada oturuyordu.Şimdi getirirler onu.
Sana bir şey göstermem gerek.
Kayıt başladı. Tam gölge kısmına geldiğinde görüntü kaymaya başladı. Ve anlaşıldığı kadarıyla bu sefer gölge bizle konuşuyordu.Ama uğultuları anlamak çok zordu. Ve ne olduğunu anlayamadan makine alev almaya başladı. Neyseki yangın alarmı vardı. Fazla büyümeden söndü. Thomas ile bir bankta oturuyorduk.
Keşke söyleyebildiğini anlasaydık.
Thomas sırıttı ve cebinden bir not defteri çıkardı. Anlayabildiğim kadarını yazdım
Harika. Ne yazdın okusana.
Lanet.......bırakmadı. En sonunda.......... sonlandırdı. Bu sefer............kazanacaktıBu sırada Thomas ın arkadaşları yanımıza geldi. Minevra ile beraber. Konuşmaya başladık.
Adının Büyükbüyük annenin adıydı değil mi?
Tam olarak değil. Onun adı Bathenna yani tanrıça athena demek. Minevra ile aynı anlam.
Peki ooo hasta mıydı?
Evet. Aslında bugün buraya bunun için geldim.
Çantasından bir günlük çıkardı.
O da burada tedavi görüyordu. Bu günlük burada kaldığı için almaya gelmiştim.
Thomas ın da soracak soruları olduğunu düşünüp günlüğü okumak için uzaklaştım.
Bugün yeni bir eve taşındık. Ama ailem işleri çok olduğundan fazla kalmıyor. Kardeşim Emma ve Jo da onlarla gidiyor. Evimizin tavan arasında vakit geçirmeyi seviyorum. Jessica da var. Canım çok sıkılmıyor. Ama o bazen tuhaf davranıyor. Sinirlenince canımı yakıyor.
Bu benim hayatımdı. Sadece bir delinin gözünden. Ayrıca anladığım kadarıyla hastaneyi taşındığım ev okarak görüyordu .Doktor Hilbert ile konuşmasına gelmiştim
Doktora hayatımı anlatıyordum yine. Tam o sırada Jessica komik şeyler söyleyip kafamı dağıttı.
Ondan asla kurtulamazmışım.
.......
Artık Jessica ile arkadaşlığımdan zarar görüyorum. Eski evimi özledim. Ailemi özledim. Artık işleri daha yoğun. Bunu Jessica ya anlattığımda beni kırtarabileceğini söyledi. Yarın kaçıyoruz.
.....
Gece kaçmaya hazırlanırken Jessica odaya bir ceset ile geldi. Yüzü parçalanmıştı. Kaçışım için bu gerekliymiş. Kim olduğunu sorunca kardeşim Emma olduğunu söyledi.Pek sevmezdim onu. Yatağa koydu ve bizde kaçtık.
Devamı normaldi. Evlenmişti,çocukları olmuştu. Tabiki insanlara kendini Annabeth olarak tanıttı. Tüm sayfalar bitince arka kapağa kazınmış bir yazı ile karşılaştım.
Lanet Annabeth i bırakmadı. En sonunda hayatını sonlandırdı. Bu sefer kötüler kazanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık Atmak Yasak
HorreurColinsburg caddesindeki bu evde neler oluyor❓ İçeri gelin ve kanlı bir geçmişi keşfedin❓ Evin eski sahiplerinin büyük sırrı ne❓ CESARETİNİZ VAR MI❓