5. Bölüm :Bir takım yenilikler

92 3 1
                                    

Merhaba 🦁

Keyifli okumalar

🎶- New, Daya

             Bir Takım Yenilikler

Yanına ilerlerken tüm dikkati elindeki telefonundaydı. Masasına ulaştığımda konuştum.

"Merhaba." Telefonundaki gözleri beni buldu.

"Merhaba." Karşısındaki sandalyeyi göstererek devam etti. "Oturmaz mısın?" Etrafa baktığımda Gardenya'nın kalabalık olduğunu gördüm. Kararsız kaldığımı farketmiş gibi konuştu.

"Lütfen."

"Bir Ahu ablaya bakayım, beş dakikaya gelirim. Bir isteğin var mı?" Sipariş vermiş gibi görünmüyordu.

"Sade kahve yanına frambuazlı cheesecake." Onaylayarak yanından ayrıldım. İçeri geçtiğimde gözlerim kasada işlerini halleden Ahu ablayı buldu.

"Günaydın abla."

"Günaydın Sarden, Demir'i gördün mü?" Dediğinde kafamı salladım. Ardından devam etti.

"Tam bir buçuk saattir orada oturuyor. Geldiğinden beri siparişte vermedi." Çantamı bırakırken konuştum.

"Az önce konuştuk masasına davet etti hatta." Dediğimde söze başladı.

"Öyleyse sen yanına git." Ağzımı açmama izin vermeden devam etti.

"Masalarla Melih ile ben ilgilenirim." Melih abi geçen hafta burada çalışmaya başlamıştı. Çok eğlenceli bir kişiliği vardı gözlemlediğim kadarıyla. Ben dışarısı ile ilgilenirken o içerdeki müşteriler ile ilgileniyordu. Gülümseyerek yanından ayrılmadan önce Demir'in siparişini de vermiş kendim için de kahve söylemiştim.

Sandalyeyi çekip oturduğumda bir süre aramızda bakışma geçti ama ilk onun konuşmasını bekledim. Nitekim öyle de oldu.

"Nasılsın?" Nasıl mıydım? Bunun cevabını ben bile bilmiyordum.

"Çok düşündün." Duyduğum ses ile düşüncelerimden sıyrıldım.

"Anlamadım."

"Çok düşündün diyorum. Sadece nasıl olduğunu sordum."

"Pardon,dalmışım. İyiyim, sen peki, sen nasılsın?"

"Artık iyiyim diyelim." Dikkatle beni inceliyordu. Bir süredir devam eden sessizliği siparişleri getiren Melih abi bozdu.

"Buyrun bakalım gençler, afiyet olsun."

Gülümseyerek "Sağol Melih abi." Dedim. Demir'de karşılık verdikten sonra yanımızdan ayrıldı. Kahvemi yudumlarken Demir cheesecake'i benim önüme doğru uzattı. Anlamaz bakışlar atarken konuştu.

"Senin için sipariş verdim. Tatlılar ile aram yoktur." Tam nokta atışı yapmıştı çünkü tam bir cheesecake hastasıydım.

"Teşekkür ederim, cheesecake'e bayılırım, yemeyeli baya olmuştu."

"Tahmin ettim sevdiğini genelde çoğu kişi sever o yüzden." Anladığımı belirtircesine başımı salladım ve kekten bir dilim aldım, sonra bir dilim daha ardından bir dilim daha derken beş dakika içinde koca cheesecake'i bitirdim. Tatmin olmuş bir şekilde kafamı kaldırdığımda Demir'in beni izlediğini farkettim. Siyah kot pantolonu, vücudunu saran beyaz gömleği ve dağınık saçları ile güzel görünüyordu.

"Bir şey mi oldu?" Cevap verdi

"Hayır sadece seni izlemek istedim."

"İyi o zaman bir dahakine sen yerken ben de seni izlerim."

Şafak Vakti EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin