14. Bölüm :Yeni Değişimler

39 2 2
                                    

Keyifli okumalar

🎶Back to black

                  Yeni Değişimler

Bazen bizden bağımsız olaylar gelişir ve kendimizi yeni düzüne uymaya çalışırken bulurduk. Bir sene önce beklenmedik şekilde dondurduğum okuluma bugün geri dönüyordum. Partiden bu yana beş gün geçmişti, bu süreçte Demir iş için tekrar yurtdışına çıkmıştı ve ne zaman döneceği belli değildi, ben ise sonunda Ahu ablanın yanına gidebilmiş ve onunla uzun uzun konuşmuştum. Sonraki günler hazırlanmakla geçmişti. Bugün ise uyandığımda saat dokuza geliyordu, ilk dersim birde olduğu ve yolu da hesaba kattığım için erkenden duş alıp giyinmiştim, çantamı alıp merdivenlerden aşağı indim, kısa sürede evden ayrıldım.

****
Arabamı park edip İstanbul üniversitesinin o tarihi kapısından geçip hukuk fakültesine doğru ilerledim, girmeden önce etrafıma baktım tanıdık birilerini görünce yanlarına gittim, ders saatine kadar birlikte oturup konuştuk, onlar anlattıkça bir sürü şey kaçırdığımı fark ettim ama elimde olan bir sebep değildi bu yüzden asılan yüzümü hemen toparladım, geçmişi düşünmeyi bırakıp yeni anılara yer açmalıydım. Saat gelince yanlarından ayrıldım, amfiye gelince orta sıralarda ilk sınıftan tanıştığım Deniz'in yanına oturdum.

Beni görünce ilk önce şaşırdı sonra şaşırmanın yerini kocaman bir gülümseme aldı, ayağa kalktığında birbirimize sıkıca sarıldık. Herkesle anlaşabilen ve arkadaşlık kurabilen biri değildim az ama değerli arkadaşlar biriktirirdim işte Deniz de onlardan biriydi.

"Off nasıl özlemişim seni ya." Gülerek ondan ayrıldım.

"Bir de bana sor," yerimize oturup devam ettim. " Eee anlat bakalım, neler yaptın ben yokken."

"Yokluğunda burası hiç çekilmiyordu, sıkıntıdan kedilerle arkadaş oldum, hatta bir tanesi ile dost sayılırız artık sen geri döndüğüne göre sen, ben ve Salvador birlikte takılırız," gülerek ona baktım.

"Salvador?"

"Minik dostumun ismi." Göz devirmekle yetindim.

"Evet, ne var ki çok yaratıcı bence."

"Zaten senden böyle bir isim beklerdim. Ders bitiminde tanışalım o zaman minik Salvador ile."

"Emin ol sana bayılacaktır, kızlara ayrı bir ilgisi var." Deniz ile konuşmaya devam ettiğimiz sırada gözlerim içeri giren Bahar ile kesişti, beni görmesi ile yanıma geldi.

"Dönmüşsün." Benden önce Deniz atladı.

"Gördüğün gibi, şimdi bizi rahat bırak." Bahar ona ters bir bakış atıp bana döndü ve benden bir cevap bekledi.

"Evet, artık buralardayım." Yüzünde zorlama bir gülüş belirdi.

"Sevindim, daha sonra tekrar görüşürüz." Dedi ve yanımızdan ayrılıp arka sıralara ilerledi. Bahar ile bir sorunum yoktu ama ilk sene benimle konuşmak istediğini söyleyip beni bir köşeye çektiğinde üstü kapalı bir şekilde Deniz'den uzak durmamı, ondan kendisinin hoşlandığını söylemişti. Aslında Deniz ile sadece arkadaş olduğumuzu söyleyecektim ama beni tehdit edebilmeye cesaret etmesi sinirimi bozmuştu ve bu yanlış anlaşılmayı düzeltmeden ve gerektiği cevabı vererek yanından ayrılmıştım. Tabii daha sonra bir şekilde arkadaş olduğumuzu öğrenmiş ve Deniz'e çıkma teklifi etmişti, bizimki de ona şans verdi ama Bahar onun kalbini sonradan çok kırdı. Kavgalı oldukları bir zamanda Deniz'in gözü önünde başka bir çocuğu öpmüş ve mekandan el ele ayrılmışlardı. Sonradan af dilese bile -ki bunun affı yoktu- Deniz için her şey orada bitmişti.

"Her gün görmeye dayanamıyorum bunu," düşüncelerimden sıyrılıp Deniz'e döndüm. "ama maalesef ki aynı üniversite ve aynı sınıftayız." Cevap verecekken içeri hocanın girmesi ile önümüze döndük ve akıcı bir dersi dinlemeye koyulduk.

Şafak Vakti EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin