10.Bölüm ~Yalan

324 14 7
                                    

Uykusuzdum.. Tüm gece evin bir o tarafına bir bu tarafına gidip durmuştum. Sonra uyuma umuduyla yatağa yatmıştım ama ne gezer.. Laçin’i aramayı düşünmüştüm ama ne diyecektim ki? “Laçin naber? Poyraz Gürkan’la tam olarak nasıl bir tanışıklığın var?”

Aklımda bir ton düşünceyle Laçin’i bekliyordum. Bu sabah geleceğini söylemişti ve birkaç dakikaya içeri girmesi gerekiyordu.. Şaşkındım ve duyacaklarımdan korkuyordum... Aklıma gelen her olasılığı değerlendirmiş fakat çıkar bir yol bulamamıştım.

İlk düşündüğüm şey Laçin’le Poyraz’ın İzmir’den bir tanışıklığı olabileceğiydi.. Sonuçta Laçin orada yaşıyordu ve Poyraz’ın da İzmir’den geldiğini duymuştum. Belki de çok eskilere dayanan kötü bir tanışıklıkları vardı...

İkinci olasılık, Laçin’in doğrudan Poyraz’la değil de Poyraz’ın bir arkadaşıyla bir ilişkisi olabileceğiydi.. Belki Laçin, Poyraz’ın en yakın arkadaşlarından biriyle sevgili olmuş ve sonra onu terketmişti. Poyraz da bunun için Laçin’e kin gütmüştü.. Her ne kadar kalbim bu seçeneğin doğru olmasını istiyorduysa da, yüreğimin derinliklerinden gelen ses bu kadar basit olmadığını söylüyordu.. Bunu bana düşündürten en önemli faktör ise Poyraz’ın unutamadığım karanlık ve insanın içini donduran bakışlarıydı.. Bir insan ne kadar yakın olursa olsun arkadaşının eski sevgilisi için böyle kin tutamazdı..

Üçüncü ve kendime itiraf edemesem de en çok korktuğum olasılık...

Poyraz ve Laçin'in eski sevgili olabileceğiydi.. Hatta eski kısmından çok da emin değildim.. Belki Laçin Poyraz'ın arkadaşını falan değil, doğrudan Poyraz'ı aldatmıştı... Belki de Poyraz Laçin'e deli gibi aşıktı ve bunu kabullenemediği için Laçin'e bir kötülük düşünmüş ve beni kullanmayı planlamıştı.. Ama sevgilim, hatta bir de değil iki sevgilim(!) olduğunu öğrenince planları suya düşmüştü... Sevgilisi olan bir kızla ne yapabilirdi ki?

Bu olasılık Poyraz'la tesadüf eseri(!) olan tüm karşılaşmalarımı, seçmeli ders olarak benimle aynı dersi ve sınıfı seçmesini, hatta beni havuzdan kurtarışını bile açıklıyordu aslında..

Ama aklıma takılan bir şey vardı.. Bu olasılığı bozan bir şey.. Bir umut ışığı.. Akın.

Akın, Laçin'in sevgilisiydi. Üstelik üniversiteye başladıktan birkaç ay sonra başlayan uzun süreli bir ilişkiydi.. Yani Laçin, Akın'ı aldatmış olamazdı. Poyraz'la bir ilişkisi olmuş olsaydı Akın onun yanında kalmazdı.

Şuan ihtiyacım olan tek şey Laçin'le konuşmaktı...

Anahtar sesiyle oturduğum yerden fırladım. Sonunda Laçin gelmişti!

"Ben geldiiiiim!"

Sesi çok neşeliydi. Keşke aynı şeyi kendim için de söyleyebilseydim..

"Bir görsen neler neler aldım sana!" Ben Laçin'i izlerken o valizini yere koymuş montunu çıkarıyordu.

Bana sarılmak için yaklaştığında geri çekilmedim. Ama sarılışına karşılık da vermedim. Farketmiş olacak ki bir adım gerileyip yüzüme baktı.

"Ada, sen iyi misin?"

Sonunda farkedebilmişti..

"Konuşmamız lazım Laçin." Endişeyle beni süzdü.

"Ne hakkında? Kötü bir şey mi oldu? Sana aldıklarımı görmek istemiyor musun yoksa?"

"Hadi salona geçelim."

Ben önde Laçin arkada salondaki ikili koltuğa oturduk. Yastıklardan birini kucağıma alarak ona döndüm. Söze nasıl başlayacağımı bilemiyordum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA BİR TUTAM SEN LAZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin