4.Bölüm ~Gece Kulübü

319 21 10
                                    

Olayları biraz hızlandırmanın vakti geldi diye düşünüyorum.Siz ne dersiniz ;)

Eve nasıl vardım ben de bilmiyorum.Biraz sersemlemiştim.Biraz mı? Bayağı sersemlemiştim! Koşar adımlarla giderken,aklımda hep Poyraz vardı..

Laçin'i dairemizin önündeki basamaklarda otururken buldum.

"Nerde kaldın kızım yaa!"diye sitem etti.

"Anca gelebildim."

Ben kapıyı açarken Laçin dikkatle beni inceliyordu.

"Sende bir haller var,noldu?"

"Hiiç,yoruldum sadece." Neden bilmiyordum ama Laçin'e Poyraz'dan bahsetmek hiç içimden gelmiyordu.Belki de telaşlanmasın diyeydi..Ne de olsa münasip sevgili ve koca adayı tiplemesinin çoook uzağındaydı Poyraz.Hatta başlı başına belaydı!

İçeri girince "Ben çok yoruldum.Biraz dinleneceğim."diyerek odama kaçtım.

Laçin,peşimden soran gözlerle bakıyordu.

Odama giderek üstümü çıkardım.Şuan tek ihtiyacım olan biraz uykuydu.Ardından sıcak bir banyoya da hayır demezdim doğrusu.

Üç saatlik deliksiz bir uykudan sonra duşa girdim.Ilık su,vücudumu rahatlatıyordu.

Banyodan çıkıp bornozumu üzerime geçirdiğim sırada telefonum çaldı.Arayan İlkim'di.

"Efendim canım?

"Adacığım müsait misin?"

"Evvet dinlemedeyim."

"Sen gidince Tuğçe'yle Beren 'Ama olmaz ki,hani planımız vardı grupça' dediler.Onur'la ben de e o zaman akşama takılalım hem Ada da gelir,dedik.Yaniiii bir saate hazır ol!"

"Ay İlkim hiç canım istemiyor.Bu akşam ben gelmesem olmaz mı?

"A aaa o nasıl laf öyle Ada? Bizimle gezip birkaç mekan öğreneceğine evde pijamalarınla yatmayı mı düşünüyorsun?"

Güldüm "Aynen öyle."

"Hadi hadi hazırlan itiraz istemiyorum.Ayrıca bugün gideceğimiz yer daha geçen ay açıldı.Buna rağmen Ankara'nın en gözde mekanlarından olup çıktı.Biz de gidip bir yoklayalım dedik.Güzel giyin ha!"

Oflana puflana hazırlanmaya başladım.İlkim'i ikna etmek ne mümkündü?!

Giyeceklerimi hazırlarken İlkim'in dedikleri aklıma takıldı.Sahi ne demişti? Beren ve Tuğçe bensiz takılmak istemişlerdi..Gerçi ben bunu isteyenin Beren olduğunu sanmıyordum ya..Neyse..

Açık tenimi hoş gösteren kırmızı mini elbisemi seçtim.Üstü straplez,göğüsten aşağısı bollaşarak iniyordu.Belinde dantel detayları vardı.

Ayakkabı olarak siyah platformlarımı giydim.Biraz allık,göz kalemi,far,rimel..Makyajımı kırmızı bir rujla tamamlayarak saçlarımı özgür bıraktım..Böylece dalgalı açık saçlar,bu kadınsı elbiseyi bir nebze yumuşatacaktı.

Elime de minik siyah çantamı aldım mı,işte hazırdım.

Telefonuma gelen "Aşağıdayız" mesajıyla odamdan çıktım.Saat 8'e geliyordu.

"Laçin ben çıktıııım."

"Tamam canım iyi eğlenceler.Bir şey olursa ara!"

Aşağı indiğimde hepsi Onur'un arabasında toplaşmış bekliyordu.Beren,Ekrem ve İlkim arkadaydı.Öndeki koltukta ise Tuğçe oturuyordu.Beni gözlerini kısarak baştan aşağı süzdü.Sonra dudaklarına hiç de samimi olmayan bir gülümseme yerleştirdi.Bu kızın derdi neydi böyle?!

BANA BİR TUTAM SEN LAZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin