Haruto ile lavaboda öpüşmemizin üzerinden yaklaşık 1 saat geçmişti. Şuan ayrı masalarda duruyorduk. Arada bi gözlerimiz kesişsede hemen bakışlarımı ondan çekiyordum.
Öpüşürken elim göğsünün üzerinde durduğu için kalp atışlarını hissetmiştim. O kadar hızlı atıyordu ki, tıpkı benim ki gibi. Onu bilmem ama benim kalbim ilk defa bu kadar hızlı atmıştı.
Onunla neden öpüştüğümü bilmiyordum. Engeleyemediğim bi çekim vardı aramızda. O an onu tersleyebilirdim,reddedebilirdim ancak öpmeyi tercih etmiştim. Üstelik karımın kardeşiydi. Beynim her zaman bunun yanlış olduğunu söylesede onunla yakınlaşmaya devam ediyordum.Belkide bu kadar düşünmemeliydim. Sonuçta öylesine öpüşüyorduk. Bi anlamı yoktu.
Lia yanımda dururken bana bir şeylerden bahsediyordu ancak onu dinlemediğim için ne anlattığı hakkında bi fikrim yoktu. "Junkyu, sen beni dinliyor musun?"
Aniden sorduğu soruyla kafamı ona çevirip "Dalmışım pardon." dediğimde Lia kafasını sallayıp önüne dönmüş, tam o anda salonda hoş bi müzik çalmaya başlamıştı.
Kocalığın getirdiği zorunlulukla onu dansa kaldırmam gerektiğini biliyordum. Bu yüzden elimi Lia'ya uzatıp gülümsedim."Benimle dans eder misin?" Lia kocaman gülümseyip uzattığım elimi tuttuğunda "Tabi ki yakışıklı." diyerek yanıtlamıştı beni. Birlikte ortaya geçtiğimizde bi elimi beline doğru koyup dans etmeye başladık. Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.
Arada bakışlarımı gözlerinden çekip etrafa yöneltiyordum ki biraz uzağımda bulunan Haruto ile bir kızın dans ettiğini görmem uzun sürmemişti. Üstelik yakın duruyordular ve Haruto ona bir şeyler anlatıyordu. İçimi tanımlayamadığım bi his çoktan kaplamıştı bile.
Haruto gay değil miydi? Belkide biseksüeldi.
Modum düşerken tekrar Lia'nın gözlerine çevirdim bakışlarımı. Bi kaç dakika daha öylece durduktan sonra yorulduğumu söyleyip masaya geçtik. Bakışlarımı Haruto'ya çevirdiğimde hala dans ettiklerini görmüştüm.
Haruto'dan
Adının Yu Jimin olduğunu öğrendiğim kızla yaklaşık 10 dakikadan fazla süredir dans ediyorduk. Sıkıntıdan patlayacaktım.
Masada dururken bir anda annem yanıma gelmişti ve bizi kızla tanıştırmıştı. Daha sonra da zorla dansa kaldırtmıştı. Tamam zorla bir şey yapmayan biriydim ancak o kadar kişinin önünde annemle kavga edicek biri de değildim.
Neden özellikle benimde gelmemi istediğini şimdi anlıyordum.
Kızla dans etmeye devam ederken ona doğru yaklaşıp fazla bağırmadan konuştum. "Sana bir sır vereceğim." Yu Jimin soran gözlerle yüzüme baktığında cevapladım. "Ben gayim."
Kaşları anında çatıldı. "Ne?"
Kafamı hafif salladım. "Hemde bayağı gayim."
Bunu beklemediği açık sekilde belliydi. Bir anda durduğunda bir şey demeden benden ayrılıp gitmişti.