🙈

4.9K 279 55
                                    

Beğenip yorum yapmayı unutmayın çiçeklerim ❤️😘

Sağanak yağmurun altında okula doğru koşarken, dün gecenin yorgunluğu vardı hala üzerimde..

Bizim tayfa ile bara gitmiş, şişenin dibini görene kadar içip eğlenmiştik.
Tabi her güzel şeyin sonu kötü bitmek için hazırdır.
Şu an kafamda fillerin tepinmesi gibi..

Eh tabi bütün bunlar ile birlikte ufak bir derdim daha vardı. Murat..

Kız kardeşi Merve çok güzel bir kızdı
Bizim okulda da ona yürümeyen yoktu..
Benim dikkatimi de çekmişti tabi ama güzellikten çok davranışları hoşuma gitmişti.. Hayranları çok ve  popüler diye ego kasmıyordu. Karşısında kim olursa olsun yüz vermiyor diğer kızlar gibi güzelliğine güvenip kimseyi rencide de etmiyordu.. Bu da benim için yeterli sebeplerdi. Ondan ciddi anlamda hoşlanmıştım ve bir yıldır peşinde koşarak duvarlarını yıkmaya çalışıyordum.. Bir süre sonra abisinin dikkatini çekeceimi bilmiyordum tabi..

Okulda eşcinsel olduğunu bilmeyen yoktu.. Öğrenildiği zaman ilk başlarda zorbalık etmeye çalışan çok oldu ama okulun ağır abisi olduğu için geri adım atmak zorunda kaldılar. Hala bile arkasından konuşan çok ama yüzüne söylemeye kimsenin götü yemiyor...
Ben de bazen düşünmeden konuşma gibi bir yapım olduğu için klavye delikanlılığı yapmış bulundum.. Hayır homofobik değilim hiçte olmadım. İlk öğrendiğimde bile yanımda konusanlara şahit olduğum zaman 'kendi işinize bakın' diye söylenip duruyordum.  İşte dilimin kemiği yok bu yüzden çocukluğumdan beri mütemadiyen dayak yerim babam beni zaman zaman dayak arsızı diye çağırır.
Söylediğim şeyler gerçekten de koca bir dayağı hak edeceğim kadar gerekliydi.
Ertesi gün her ne kadar korksamda onu ben bulmuş okulun arkasına çağırmıştım, dayak yemek için..
Tamam tamam koca bir aptalım..
Çok korksam da kaçmanın ecele faydası yok. Eninde sonunda yiyeceğim bir dayakti üstelik haketmiştim..
Gözleri ateş saçarken, gözlerimi sımsıkı yummuş gelecek yumruğu bekliyordum..
Beni duvara yapıştırmıştı, yakınlığından dolayı burnuma dolan kokusu beni titretirken, kokusunu içime çekip
' Çok güzel kokuyorsun' demiştim bedeni kaskatı kesilirken, her zamanki arsızlığıma küfürler edip yiyeceğim dayağın on mislini bekliyordum.. Ama gelmedi. Yumruğu havada çenesi sıkılı beni izliyordu .. Derin bir nefes alıp uzaklaşırken ' Senin için enerji harcamaya bile değmez' deyip uzaklaştı..
Bu sözlerdense dayağı tercih ederdim açıkçası..
Mesaj çekip toparlamak istemiştim ama kemiksiz dilim yine devreye girmiş, kız kardeşini araya istemeyerek sokuşturmuş daha çok sinirlendirmiştim. Ve sonuç? beni engelledi..

Soruyorum size benim bu halim ne olacak?

Beni engellemiş olması canımı sıkmıştı..
Sebebini bilmiyorum daha çok işime gelmeli ama gelmedi..
Üstelik şu bir kaç gündür Merve yerine Murat'ı düşünüyor olmam da çok saçmaydı . Sanırım vicdanımın sesi devreye girmişti.. Yani başka ne olabilir ki?
Aslında bunu iyi değerlendirip yine Merve'ye yönelebilirim öyle değil mi?

Üzerim sırılsıklam olmuş bir halde okula giriş yaparken sıcak bir çayın titrememe engel olabileceğini düşünüp yönümü kantine çevirdim..
Havanin sağanak yağışlı olması sebebiyle bütün okulun kalabalığı buradaydı.
Bir bardak çay alıp boş masa ararken cam kenarında oturan Merve' yi gördüm.. Gülümseyerek yanına adimlarken gözlerim köşede bir kaç arkadaşıyla oturan Murat'a çarptı. Gülümsemem yüzümde solmuştu arkadaşlarıyla keyifle gülüşürken bana attığı çatık kaşları geldi aklıma farkında olmadan,  bu canımı sıkmıştı..
Bana pislikmişim gibi davranması sinir bozucuydu.
Kafamda hemen bir kaç saniye sonra ampuller yanarken dikkatini nasıl çekeceğimi bulmuştum..
Hemen kız kardeşinin yanına gidip oturdum..

Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin