⚠️ Lütfen hayalet okuyucularım ve sevgili sadık okuyucularım bölümlerin erken gelmesini istiyorsanız oylamayı ve yorumlamayı unutmayın çiçeklerim öpüldünüz ❤️😘⚠️
Anber' im : Bebeğim günlerdir mesajlarıma cevap vermiyorsun arıyorum açmiyorsun. En kötüsüde okulda bir yabancıyla göz göze gelir gibi bakışlarını çevirmen. Ölüyorum yapma bunu bana ne olur...
(Görüldü)
Anber'im : Neden beni anlaman bu kadar zor? Biraz benim yerimede koysan kendini. Benim gözüm ile baksan.
Daha düne kadar ona aşıktın şimdi bana, daha bunu hazmedemeden seni onunla gizli gizli konuşurken mesajlaşırken gördüm yine de, dedim bir açıklaması vardır üstüne gelmedim ama sizi öyle bir ortamda sarmaş dolaş görünce ne düşüneceğimi bilemedim. Beni de anla ne olur..( Görüldü)
Sinirle elimdeki telefonu uzağa fırlattım.
İki haftadır mesajlarıma dönmüyor aramalarıma cevap vermiyordu. Okulda karşısına çıkarım konuşmak zorunda kalır diye düşünsem de bir türlü bulamıyordum. Köşe bucak kaçıyordu benden.
Merve de onunla konuşmaya çalışmış ama o da ulaşamamış.
Her yerden yolumu kesmişti sanki.O kadar çok özlemiştim ki;
Arsız davranışlarını, yılışık günaydın mesajlarını, en ufak değersiz gördüğüm ayrıntılara bile özlem duyuyordum.Bu kadar çok sevmiş olmama ben bile şaşırıyordum.
Sanki ondan öncesi yokmuş gibi, onunla gözümü dünyaya açmış gibi, şimdi yaşama sebebimden kopmuştum, tüm bağım koparılmıştı sanki.
Ne olursa olsun vazgeçmeyecektim.
O da zaten öyle yapmamış mıydı?
Ben onu ittikçe bıkmadan usanmadan gelmedi mi yanıma ? Kırıp döktükçe kendini toplayıp uzatmadımı kırılmış kalbini?
Şimdi sıra bendeydi. Ona olan büyük aşkımı ıspatlama zamanıydı şimdi.Hızla yatağımdan kalkıp okula gitmek için giyindim.
Üzerime beyaz bir tişört altıma gri bir kapri giyerek aynada saçlarıma şekil verdim.
Odamdan çıkıp ayağıma beyaz sporlarımı giyerek çıktım..Yarım saatlik yürüme mesafesiyle okula geldim. Bugün dolmuşa binmek yerine temiz havada yürümenin iyi geleceğini düşünmüştüm öyle de oldu biraz daha kendimden emin okula giriş yapıp her yerde Batu' yu aradım.
Okul kolidorunda başı eğik yürüdüğünü görüp hızla ona doğru yürüdüm.
Başını kaldırıp bakışları beni bulunca duraksayıp her zamanki gibi yolunu değiştirdi ama bu defa gitmesine izin vermeyecektim.
Hızlı adımlarla ona yetişip kollarından tutup kendime çevirdim.
Çatık kaşlari ile kolunu kurtarmaya çalışsa da izin vermedim ." Bir dinle ne olur .. " dedim kırık çıkan sesimle
-" Lütfen Murat bırak gideyim " dedi yalvararak.
İlk defa adımla seslenmesi zorla yutkunmama neden olurken gözlerim çoktan dolmuştu ama hayır vazgeçmeyecektim.-" Bir kere dinle sonra bir daha seni rahatsız etmeyeceğim. Bu kadarını hakettiğimi düşünüyorum" dediğimde kırgın bakışları ile baktı.
-" Benim yerime koysan bir kere kendini, bir kere ya .. Daha düne kadar o kızın peşindeydin sonra bir an da beni sevdiğini söyledin. Sana ne kadar güvenmekte zorlansamda güvendim. Sürekli gizli gizli mesajlaşmaların, konuşmaların hatta okulun gizli köşelerinde buluşmalar yine de kondurmadim bir açıklaması vardır dedim gelip hesap sormadım ama bir kere de benim gözümden bak bütün bunlara rağmen işim var diye beni geçiştirip öyle bir ortamda baş başa sizi sarmaş dolaş görünce ne düşünmeliydim? " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘