⚠️Lütfen yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksit etmeyin ⚠️Günlerdir içimde ki büyüyen şüphe beni yiyip bitiriyordu.
Her teneffüs yanımda biten adam öğle araları dahil ortalarda görünmüyor,
ne zaman mesaj atsam geç cevap veriyor verdiğinde de işim var deyip geçiştiriyordu. Bu da aklımdakilerin gerçekliğine daha çok inanmama neden oluyordu.Ama artık bu belirsizliğe dayanamamış Baturalp'i takip etmeye karar vermiştim. Okul çıkışı peşine takılırken onu arayıp nerede olduğunu sormuş, ben seni akşam arayacağım deyip kapatmıştı bu da daha çok sinirlenmeme sebep olmuştu.
Daha düne kadar gözümün içine bakan adamin artık yüzünü bile göremiyor olmuştum.
Şimdi bir otobüse binmişti ben de arka kapıdan binerek uzaktan onu izliyordum
Gülümseyerek gömüldüğü telefonu kırıp atma isteğimi bastırıp sabır dilemeye başladım.Bir süre sonra indiğinde bende arka kapıdan inip mesafeyi koruyarak takip etmeye devam ettim.
Loş ışıklı bir mekana girdiğinde peşinden sessizce girdim.
İçeride kimsenin olmaması kaşlarımın çatılmasına sebep olurken etrafa bakındım.
Küçük bir kafe olduğu belli olan mekânda küçük masa ve sandalyeleri olan, duvarlarda bir çok çiftin fotoğrafları bulunan şirin bir yerdi.
Etraf yanan mumlarla kaplıydı onun ışığından başka hiçbir ışık yoktu.
Yerler kırmızı güllerle donatılmıştı.
Çok fazla özenildiği belliydi.İçerden gelen gülüşme sesleri kalbimin ağzımda atmasına neden olurken yumruklarımı sıkarak sese doğru yürüdüm.
Gördüğüm manzara ile donup kalırken geriye doğru tökezleyip dengemi tekrar sağlayarak duvara tutundum.
Baturalp Kız kardeşimi kollarına sımsıkı sarmış gülümsüyordu.
Bu manzaraya daha fazla dayanamayarak bir hızla yanına varıp kollarından çekip aldım kardeşimi. Daha ne olduğunu anlamadan yüzüne bir yumruk geçirmiştim çoktan."- Seni pislik herif ! En başından beri planın buydu değil mi? Kardeşimi rahatsız etmek hatta belki de beni kullanarak onu kıskandırmak " diyerek bağırdım.
Düştüğü yerden bana çevirdiği kırgın bakışları titrememe sebep olurken Merve konuştu;
-" Abi ne diyorsun sen ? " dedi
-" Sen sus seninle sonra hesaplaşacagiz " diyerek kolundan tuttum.
Bakışlarım masaya değdiğinde üstünde Anber'im yazılı kocaman meyveli bir pasta vardı.
Kaskatı kesilen bedenim Merve'nin kolunu kurtarması ile hareketlendiğinde bakışlarım Baturalp'i buldu . Gözlerindeki yaşlar elmacık kemiklerinden süzülürken acı bir tebessümle baktı.-" Abi nasıl böyle birşey düşünebilirsin ? Çocuk günlerdir senin için kendini paraladı. Birazcık yüzünü güldürürüm diye mekânın sahibinin kapısında yattı. Benden yardım istedi sana sürpriz yapmak için hatta birazdan seni arayıp buraya çağıracaktı" dedi sitemli bir tonda
Gözlerimi acı bir ifade ile yumarken ayağım yerden kesilmiş hissi ile masaya tutundum.
Göz kapaklarımı araladığımda hareketlenen beden omzuma çarpıp uzaklaşacağı vakit kolundan tuttum.-" B- Ben Ö- Özür dilerim Batu. Ben bilemedim günlerdir garip davranışlarının üstüne bir de gizli köşelerde kardeşimle görünce aklıma düştü işte yiyip bitirdi beynimi. Ama bana da hak ver kardeşimi seviyordun düne kadar b- ben..
-" Boşversene. En başından beri haklıydın sen. Güven olmayınca olmuyor işte bir ilişki yürümüyor. Sen beni her seferinde uyardın ama ben seni dinlemedim. Zamanla nasılsa inanırsın sevgime,senin icin ne kadar çırpındığımı görürsün dedim ama yanıldım. Sen bana hiç inanmadın güvenmedin ve ben ne yaparsam yapayım güvenmeyeceksin " dedi acı bir tebessümle.
-" Batu ben-
-" Hiç birsey söylemene gerek yok. Yol yakınken bitmesi daha doğru olur . Çünkü böyle şeyleri daha çok yaşayacağız birbirimizi kırıp dökeceğiz ve sonuç hayal kırıklığı."
-" Batu saçmalıyorsun. Özür dilerim ama beni de anla benim için de kolay değil. Bazı şeyleri atlatmak elimde değil. Zamana ihtiyacım var ihtiyacımız var " dedim derin bir nefes vererek
-" Zaman ? Ne kadar mesela bir ay bir yıl ya da on kaç ? " diyerek kollarını kurtararak devam etti
-" Al sana zaman, önünde kocaman bir zaman dilimi var ölene kadar tepe tepe kullan ama ben yokum " diyerek yürüyüp gitti .
Gözlerimdeki yaşlar özgürlüğüne kavuşurken dizlerime ağır gelen bedenim ile olduğum yere çöküp hıçkırarak ağladım..
Merve de yanıma çöküp kolları ile sardı.
Onun da kırgın ve kızgın olması gerekirken yine bana annelik yapıyordu.
Yine kendi acısını unutmuş benimkini sarmaya çalışıyordu şimdi.-" Ah be abi . Sorup soruşturmadan ne gerek vardı? " diyerek daha sıkı sardı
-" Ben ne yapacağım şimdi ? B- Ben o-onu çok s- seviyormuşum kalbimin sıkışmasının başka bir açıklaması olamaz. Ben nasıl bu kadar kısa bir zamanda bu kadar çok sevdim ? Ne yapacağım ben şimdi onsuz ? Yapamam Merve.! Ne olur yardım et ! Lütfen yalvarıyorum. " dedim bağıra bağıra ağlarken.
İki elinide yanaklarıma sararken konuştu;-" Tamam abi tamam lütfen kendine gel artık . Şu an çok kızgın ondan, yoksa o da sensiz nefes alamaz. Seni çok seviyor bilmiyor musun? Biraz zaman ver sakinleşsin sonra konuşursun o seni geri çeviremez. " dedi gülümseyerek.
Onu kollarımın arasına alırken umarım diye mırıldandım.
Umarım sadece kızgındır ve beni affeder yoksa ne yapardım bundan sonra bilmiyorum.
İlk defa beni hesapsız kitapsız seven vardı üstelik ben de onu seviyordum.
Aptallığım yüzünden onu kaybedersem ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu..Bitti
Baktım beğeni biraz çoğaldı daha yeni yayınladığım halde bir sürpriz yapıp bir bölüm daha yazayım dedim..
Ben size söylemiştim ben gazla çalışan bir yazarım bunu da yorumlarınız ve beğenileriniz sağlıyor yoksa hayalet okuyucular için nokta bile koymam.Yani sürekli yeni bölüm istiyorsanız beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Benim zamanım çok bir oturuşta üç bölüm birden bile yazarım yeterki o verdiğim zamanın hakkını verin çiçeklerim..
Ne kadar yorum beğeni o kadar erken bölüm.
Yoksa bir kaç hafta daha bekler bu yazar benden söylemesi.
Görüş ve önerilerinizi mutlaka bekliyorum.
Bir de çabucak yazdım yanlışlarım olursa affola..
Öpüldünüz 😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘