Anber'im: Yanında ki kız için bir açıklaman var mı!?
(Görüldü). 12:22
Anber'im : Telefonuna bakamayacak kadar içine düşmüşsün kızın adi herif !
(Görüldü) 12:55
Anber'im: Ne halin varsa gör. Bir daha gözüme görünme!
(Görüldü). 13:00
13:20
Arsız Gönül : Anber'im telefonum sessizdeydi duymamışım. O kızda kuzenim yanlış anlayacağın bir şey yok yemin ederim..
Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)
Arsız Gönül: Haydaaa ! Anber'im idam mahkûmlarının bile son sözü dinlenir. Bu yaptığın reva mı bana !
Elimdeki telefonu heyecanla cebime sıkıştırıp Ayşe' ye döndüm.
-" Bana bak kızım beni burada bekle. Biri ile tanıştıracağım seni o yüzden yerinden kımıldama sakın ! " diyerek yüzüne parmağımı salladım.
Ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada izin vermeyip ışık hızıyla kantinden çıkıp Anber'imin sınıfına adımladım.İçeri girer girmez gördüğüm yüz ile gülümsemem büyüdü. Şu güzelliğe kurban Ya Rabbim...
Beni görür görmez hüzünlü bakan yüzü öfke ile kasılırken sıkılı yumruklarını görsem de yürümeye devam ettim.-" Dışarda konuşalım mı biraz "diye sordum. Parmaklarımla oynayarak.
-" Siktir git ! dedi tükürürce
-" Ya gülüm insan sormaz mı kimdir neyin nesidir ? " dedim yalvarır bir tonda.
-" Sordum zaten ama cevap vermeye tenezzül etmedin şimdi kimin yanından geldi isen onun yanına git ! dedi dişlerini sıkarak.
-" Anlaşıldı " diyerek kolundan yakalayıp çekistirdim.
Elimden kolunu kurtarırken tekrar yakaladım.
-" Sinirimi bozma yürü yoksa ne yaparım bilmiyorum insanlar bakıyor rezil olursun "dedim öfkeyle.
Kaşları şaşkınlıkla havalanırken çekiştirmeye devam ettim.Kantine vardığımızda köşedeki bedene doğru sürükledim.
-" Tanıştırayım. Teyzemin kızı Ayşe " dedim düz bir ifadeyle.
Çatılan kaşları düzelirken yutkundu.-" Bir kere bana sor be hemen parlama diye mırıldandığımda
Anber'ime bakıp salyalarını akıtan Ayse' ye değdi bakışlarım.
Kaşlarım çatılırken içim kıskançlık ile kasıldı.-" Ay daha önce söyleseydin ya böyle yakışıklı biri ile tanıştıracağini arkandan sövüp durmazdım dedi kulağıma doğru fısıldayarak.
Parmakları ile saç tutamlarini cilveli bir hareketle kulaklarının arkasına sıkıştırırken ellerini uzattı.-" Memnun oldum. Senin ismin? " diye sordu elleri havada.
Pis pis sırıtan Murat da ellerini uzatıp sıkarken konuştu.-" Murat ben de memnun oldum " dedi.
Dişlerimi sıkıp ellerini ayırdım.
Ayşe'nin gülümseyen yüzü solarken çatık kaşlarını bana çevirip konuştu.-" Ne yapıyorsun be! Ay bu çok yakışıklı çöpçatanlık yapıp sevgili kuzeninin başını mi bağlıyorsun? Kızardım ama tam tipim ne dilersen dile benden dedi heyecanla..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘