🌿Lütfen beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin özelikle görüşlerinizi mutlaka belirtin biraz tıkandım öpüldünüz ❤️😘🌿Gerginlikten titreyen bacaklarım ile kapının önünde durmuş Batu'yu bekliyordum.
Bugün halasına Samsun'a gitmeye bir şekilde ikna olmuştum ama yine de her an arkama bile bakmadan kaçıp gitmek istiyordum.
Babasıyla daha yeni kanlı bıçaklı bir savaştan çıkmışlardı ve ikincisini yaşamalarına sebep olmak istemiyordum.Aralanan kapıdan görünen beden ile bütün kötü düşünceleri silip gülümseyerek baktım.
O yanımda olduğu sürece geri kalan hiç bir şeyi umursamayan bir yanım vardı.Kapıyı biraz daha aralayıp geçmem için yol verdiğinde duraksadım.
Anlayışlı bir bakış attığında derin bir nefes alarak içeriye adımladım.Salona geçtiğimde tekerlek sandalyesinde oturup camdan dışarıyı izleyen adamı gördüğümde derin bir nefes alarak yanına yürüdüm.
Duyduğu adım sesleri ile başını bana çevirdiğinde bakışları sertleşerek elleri ile tekerlekli sandalyenin kollarını sıktı.
Ürkütücü bakışları benim ve Batu arasında gidip gelirken Batu'nun sesi ile göz bebeklerini ona çevirdi." Ben Bavulları arabaya koyayım geliyorum sen otur Anbe.."diyerek duraksayıp 'Murat' diyerek düzeltti.
Endişeli bakışları ile bana bakarken anlayışla gülümsedim." Tamam ben buradayım " diyerek göz kırptığımda yutkunup çıktı.
Tekrar bakışlarım onu bulduğunda ettiği sessizlik yeminini bozmak ister gibi ağzını aralasa da daha sonra sımsıkı yumup dişlerini sıktı.
Derin bir nefes alarak daha sonra fırsat bulamam diye konuştum." Şu an acınası bir halin olabilir ama sana acımıyorum çünkü senin Batu'ya yaptıklarının yanında bu hiç birşey! Eğer Batu'yu üzecek ya da huzursuz edecek tek bir hareket yaparsan ben sadece yaralamam işini bitiririm. Çünkü onun bir damla yaşına bile tahammülüm yok ! Umarım birbirimizi iyi anladık " dedim tehditvari bir ses tonuyla.
Kaşları çatılırken homurtulu bir öksürükle başını çevirip mırıldandı." İğrenç ibneler. !" O kadar sessiz bir mırıltıydı ki zor duymuşdum.
Alaylı bir nefes verdim."Hıh! Umarım bunu onun yüzüne karşı da söylemek gibi bir hata yapmazsın! Bana ne söylediğin umurumda değil o cahil kafan beni etkilemiyor. Hayatım senin gibi her şeyi ben daha iyi bilirim diyerek tacize tecavüze göz yumup iki aynı cinsten insanın masum sevgisine başımıza taşlar yağacak derler. O yüzden pek de ne düşündüğünle ilgilenmiyorum ama Batu 'nun her ne kadar becerememiş sınıfta kalmış olsan da babasısın bana kalsa bokunda boğul ama işte hayırlı evlat ! Gerçi buna hayırlı değil saflık denir de Batu'nun temiz kalbi annesine çekmiş sanırım sizden hiç bir şey almadığı ortada öyle değil mi? " Dedim alayla .
Sert bakışları beni bulduğunda gözleri öfkeden kızarmıştı." Merak ediyorum annesi sizinle nasıl evlendi ? Hah belki ailesi zorla evlendirdi rızasız. Size göre bu da günah değil, değil mi? Oysa bir insanın özgürlüğünü gasp ediyorsun. Onun söz hakkını, insan olma hakkını elinden alıyorsun. Asıl günahkârlar sizlersiniz. Eminim sizin gibi aynı cehennemde bizi yakacak kadar adaletsiz değildir yaratan diye düşünüyorum" dedim gözlerim dolarak.
Bakışlarını sertçe çekip sırtını döndüğünde kapıdan Batu göründü." Hazırız."
" Tamam ben kuzenimin arabasını aldım emanet bagajına koyalım" dediğimde duraksadı.
" Ama iki hafta çok uzun sıkıntı olmasın "
" Merak etme arabasını kullanmıyor zaten motoru var " dediğimde kaşları kalktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘