Aşk ve başka şeyler ?

2.2K 143 15
                                    


⚠️ Lütfen yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin. Sizin yorumlarınız beni yazmak için şevklendiriyor yoksa inanın çok zorlanıyorum hiç içimden gelmiyor yazmak öpüldünüz ❤️😘⚠️

⚠️❤️😘⚠️

Arsız Gönül : Mis kokulu Anber'im günaydın ❤️😘

Anber'im : Günaydın sevgilim.❤️

Arsız Gönül : Yok senin benim canıma kastin var. O ne güzel sevgilim demektir öyle ağızdan bal damlıyor bal ❤️

Anber'im : Seni kaybetmenin eşiğinden döndüm olsun o kadar.

Arsız Gönül: Ay şen bensiz bir dünyada nefes alamamaktan korktun mu şen ? Ölürüm sana mis kokulum. Aşk şarabı içmiş gibiyim ah dostlar !


Anber'im : Yine zevzeklik ayarını açık unutmuşsun sen bi açma kapama yap bana öyle mesaj at.

Arsız Gönül : Şimdi oldu mu bu yaptığın ben günlerdir sensiz,kokunsuz bırakılmışım. Yediğim yemeğin içtiğim suyun tadı değişmiş ve sonunda sana kavuşmuşum hem de çok romantik bir yanını gördüm. Hayatımda kimse bana serenat yapmamıştı.


Anber'im : Takılıyorum sevgilim ya yoksa ben seni böyle sevdim nasıl oldu bilmiyorum. Asla sevmeyeceğim bir kişiliğe sahipsin ama sevdim hem de çok sevdim o yüzden hemen dramlar kraliçesine bağlama .

Arsız Gönül : Ama ben seni yerim ki ❤️
Bak ne diyeceğim hani şimdi biz bayağı badireler atlattık ya artık aşkımızdan da eminiz artık sexting mi yapsak?


Anber'im :Hani birsey söylemeyeceğim kalbini kırmayacağım diyorum zorluyorsun. Sexting ne abi ?! Biz ergen miyiz ya da kilometrelerce uzakmıyız neyiz anlamadım ki .


Arsız Gönül : Hiii ! Sen şimdi bana sexting yerine seks mi teklif ettin mis kokulum?


Anber'im : Of seninle konuşulmuyor uykuma geri dönüyorum ben rahatsız etme beni !


Arsız Gönül : Bekle gülüm utandın mi sen şimdi ? Tamam ya hiç sevgiliden utanılır mı ? Ben sen hazır hissetmezsin diye en azından sexting yapalım dedim sonuçta bir kaç aydır sevgilimsin öpüp koklamadan ileri gidemedim. Hani yanlış anlama valla ben yıllarca böyle devam ederim hiç sorun değil. Ama işte sonuçta erkeğim yani ve insanın senin gibi seksi bir sevgilisi olunca aklıma başka birsey gelmiyor.



Anber'im : Batu saçma salak konuşma kız mıyım ben ? !  Bilmem farkında mısın ama ben de bir erkeğim bana ne anlatıyorsun Allah aşkına ! Bazen erkek olduğumu unutuyorsun gibime geliyor. Oysa senden kalıplı duruyorum böyle bir yanılgıya nasıl düşüyorsun anlamıyorum.

Arsız Gönül :Ne bilim ben Anber'im güzel kokulum benim için narin bir çiçeksin ondan herhalde. Ne kızıyorsun hemen. Hem dediğin gibi senin erkek olduğunu unutmam ne demek aklımdan hiç çıkmıyor ki fena yükseliyorum.


Anber'im: Aptal herif ❤️



Arsız Gönül: Şu attığın mesaja bir daha bak mis kokulum seviyon mu sövüyon mu ?


Anber'im :  İşte halimi anla. Seni ısıra ısıra sevesim de var dövesimde bu iki duyguyu bana aynı anda yaşatan tek insansın.


Arsız Gönül: Ama kabul et sen beni böyle seviyorsun. Bu arada konu kaynadı biz şimdi halvet olacak mıyız seninle ?
İzin var mı mis kokulum hazır hissediyor musun ?


Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin