Piknik

1K 93 6
                                    


🌿Bol bol yorum ve beğeni olsun lütfen çiçeklerim ❤️😘🌿
Her seferinde bir daha bu kitaba yazmayacağım diye giriyorum ki öyle çünkü en büyük hayal kırıklığımi bu kitapta yaşadım. Sürekli okuyucu kaybediyor.

Ben okuma sayısına bakmıyorum daha önce de söyledim. Ben beğeni ve yorum sayısına bakıyorum bir kişi beğenmişse bir kişi okumuştur ve bir kaç  kişi için yb yazmam bugün boşluğuma geldi bir daha olmaz diye düşünüyorum.

Beğeni ve yorum gelirse yb gelir yoksa uzun bir süre okumalarım var onlarla ilgileneceğim bir de diğer kurgularım çok geride kaldı onlara yazmam lazım

Selametle..

Medya için kalpleri görelim ❤️

Kavurucu sıcaklık ile ellerimi kaldırıp yüzüme değen güneşi engelleyerek yere serilmiş renkli örtüye başımı koydum.

Derin bir nefes alıp güneşi engelleyemeyen ağacın yapraklarını izleyerek huzurla nefesimi geri verdim

Meryem hala sabah güneşinin güzelliğini görünce piknik diye tutturmuş sonunda kendimizi göl kenarında ki bir mesire alanda bulmuştuk.

Her şey iyi hoşta benim sevgilim uslanmaz bir arsız olduğu için yan tarafta ki piknik yapan kuzenlerinden karpuz istemeye gitmişti hemde "Ne var sulu sulu yiyorlar gözümün önünde canım çekti " diyerek

" Anber'im versene bir öpücük diyen adamın sesiyle içimde patlayan havai fişekler ile tebessüm ettim.
Başımı bana eğilmiş adama çevrildiğimde yakınlığı ile gözlerim büyüdü.

" Batu ne yapıyorsun ? Açık alandayız !" Dedim omzundan iterek.

" Bana ne milletten güzel kokulum ya . Ben kokunu özlemişim gerisi sikimde değil " diyen adama göz devirdim

" Halanlar görecek şimdi !" Dedim başımı hızla yerden kaldırıp çevreye bakınarak.

" Babamı göl kenarına götürdü azıcık biz çifte kumruları yalnız bırakmak için" dedi çapkın bir gülüşle

" Yavrum tamam da açık alan " dedim uyarıcı bir tonda. Ama ben uzaklaştıkça dibime dibime giren sevgilime göz devirmekten kendimi alamadım.

" Ya uzaktayız. Ağaç dalları da engel oluyor kimsecikler görmez" deyip yanağıma uzmanınca avuç içimle yüzünü ittim.

" Batu saçmalama biri görürse ne olacak ? Bir de kavga mı edelim ? Babanda bizimle yanlış yapıyorsun sabret biraz " dedim ellerini tutup.

" Off özledim anasını satayım!"

" Her gün dip dibeyiz. Nasıl özlüyorsun ?"

" Yanımdayken dokunamadıktan sonra hasret gidermiş olmuyorsun !" Dedi tavırlı bir sesle

" Ben de özledim canımın içi ama hiç sırası değil işte biraz sabret " dedim yumuşak bir sesle.

" Evde bile aynı odadayız ama inatla ayrı yatırıyorsun benden . Oysa biriyle yatamamayı aştığımızı sanmıştım.sürekli yanına geliyorum biraz öpüp koklayayım diyorum geldiğimizden beri kaçıyorsun !" Dedi tavırlı bir sesle.

" Bebeğim kaçmıyorum, o nasıl söz? sadece babanla aynı evde biraz çekiniyorum " dedim sıkıntıyla.
Anlayışlı bir bakış atıp biraz daha sokuldu.
Gerilen bedenimle gülümseyip boynuma bir öpücük kondurdu.

" Haklısın Anber'im özür dilerim. Üstüne çok geldim ama vallahi de çok özledim." Dedi

" Pislik herif beni bırakıp gidiyordun hani !" Dedim çatık kaşlarımla.

Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin