❗❗❗Bol bol yorum ve beğeni yapın lütfen ki düzenli bölüm gelsin yoksa ayda bir geliyor elimde değil ❗❗❗
🎶Medya ❤️🎶
Fatih' den adresi alamayınca aklıma Merve gelmişti bir umut ona sormuştum ama o da bilmiyordu. Daha önce nasıl olurda merak edip sormamıştım ? Nasıl bir sevgiliydim ben ?! Merve'nin çevresi benden geniş olduğu için bir kaç telefon ederek çok şükür adresi almıştı.
Merve'yi de endişelendirdiğim için kendime kızıyordum ama zamanla yarıştığım için bunu sonra düşünmeye karar verdim.
Koşarak geldiğim sokağa girdiğimde büyük bir kalabalık ve siren sesleri vardı. Kalbimin sesi ağzımda atarken geç kalmış olduğumun endişesi ile kasıldım.
Eve yaklaşırken kalabalık daha çok artıyor, sesler tiz bir ses gibi çoğalıyordu.
Kalabalığı yararak geçerken Batu'ya bir şey olmuş düşüncesi bile kalbimi sıkıştırıyor nefesimi kesiyordu.
Ölürdüm..
Evet, düne kadar varlığına bile tahammül edemediğim adam için şimdi yokluğunu düşünmeyi bile red ediyor,ölümün eşiğinde hissediyordum.Gördüğüm beden ile ayaklarım yerden kesilirken rahat bir nefes aldım kalbim o kadar hızlı atıyordu ki hayatımın belki en büyük sınavını şu bir kaç dakikada vermiştim. Titreyen bacaklarıma inat ona yürüdüm. Dış kapıda yere çökmüş gözlerinde yaş ellerinde kan ile oturuyordu ve kafamda binlerce kötü senaryo. Fatih'in görüş açıma girmesi ile göz göze geldik . Yüzünde acı bir bakış vardı dostunun yanına çökmüş omzunu sıkıyordu benden çektiği bakışları ile ayaklanıp uzaklaştı.
Karşına geçip gölgemi siper ederken kollarına tutunup çöktüm. Kızarık gözlerini bana çevirdiğinde irkildi."Y- yapma dedim b- b- ben.. " dediğinde elimi ensesine getirip omzuma çektim tiz bir inlemeden sonra sarsılarak ağladı.
Yaşadığı için mutluydum ama bununla nasıl yaşayacağı hakkında bir fikrim yoktu ve bu diğer bütün kötü senaryolardan daha kötüydü." T- Tamam geçti. Şş geçti sevgilim herşey yoluna girecek söz veriyorum"
"Hayır girmeyecek! Ben babamı.. " devamını getiremeden ağlamaya devam etti bir kaç dakika sonra bir polis yanımıza geldiğinde göz göze geldik.
Burada bitemezdi, bitmemeliydi..
Bu ölümden daha kötü! sevdiğim adamın yaşarken ölmesi hepsinden kötü..Onu daha da sararken polislerden biri omuzlarımdan tutarak bizi ayırdı.
Ayırdığı bedenlerimizden ellerimiz hala birbirine sımsıkı bağlıyken aramıza giren kelepçelerle kaskatı kesildim.
Acı bakışları ile bana bakıp kelepçeli elleriyle ellerimi dudaklarına götürüp öptü, sanki bir vedaydı ve benim kalbim bu ayrılığı kaldıramayacak kadar güçsüzdü.Kulağıma dolan bir şarkıyla gidişini izledim.
"Nereye uçar turnalar nereye gider gökyüzü? alıp kanatlarına umutlarını geçmişin"..
💫💫💫
Cadaloz : Abi haber var mı ? Batu nasıl ?
Abim : Bilmiyorum güzelim hiçbir şey bilmiyorum ve delirmek üzereyim.
Cadaloz: Aykut abi çok iyi bir avukat eminim Batu'yu oradan çıkaracak rahat ol.
Abim : Tek sorun o olsa keşke. Ne yapar eder çıkarırım onu ben dört duvar arasından. Ama içindeki hapishaneden nasıl çıkaracağım hiç bir fikrim yok .Onu bir görseydin sanki benim Batum değilde..
Cadaloz:. Sakin ol abi . Batu'nun şuan sana çok ihtiyacı var eğer sende böyle umutsuz olursan ona umudun hala olduğunu kim hatırlatacak? Unutma onu sadece sen toparlayabilirsin. Peki o adam yani babası ne durumda ?
Abim : Şuna babası deme! Öyle baba olmaz olsun bir bunu yaşatmadığı kalmıştı.
Cadaloz : Ölmedi di mi ?
Abim : Gebersin orospu çocuğu diyeceğim ama sevdiğim adamın elinden değil.
Yaşıyor çok şükür henüz komada kendine gelmedi uyutuyorlar.Cadaloz : Rahatladım. Zaten nefsi müdafaa. Muhtemelen mahkemeye kadar mahkûm ederler.
Abim: Adam yaralama suçu var nefsi müdafaa olsada bilmiyorum artık avukat umutlu konuşuyor şimdilik.
Abim : Neyse güzelim Batu'yu gormeliyim. Avukattan görüştürmesini istemiştim. Şimdi geldi akşam ararım..
Cadaloz : Tamam abim kendini daha fazla yıpratma sakin ol Batu'nun asıl bundan sonra sana çok ihtiyacı var.
Gelişmelerden de haberdar et mutlaka.Abim : Tamamdır güzelim.
İletildi
Görüldü.
Telefonumu cebime yerlestirip bana doğru yürüyen adama heyecanla baktım.
"Ne zaman görebileceğim?"
"Üzgünüm Murat bey müvekkilim bu görüşmeyi reddetti " dediğinde anlamayarak yüzüne baktım .
Ne demek görüşmeyi reddetti ?"A- Anlamadım. Bir yanlışlık olmasın Batu benimle neden görüşmeyi reddetsin ki ? diye sordum sesimin titremesine engel olamayarak.
"Bilmiyorum. Ayrıca iletmemi istediği bir şey var . Bu davadan ve kendisinden uzak durmanızı istiyor. O sabah ki son konuşmamız hala geçerli öyle kalması en hayırlısı olduğunu, böyle daha iyi hissedeceğini söyledi "
Beynimden vurulmuş gibiydim ellerimin titremesine engel olmak için yumruklarımı sıkarken göz bebeklerimin dolmasına engel olamadım. Sahi bazı insanlar göz yaşlarını saklamayı nasıl başarıyor? İçine içine akıtmak diye bir tabir vardır ya, benim hiç beceremediğim fiziksel bir olay. Öfkemi de acımıda en'lerde yaşıyorum, hala..
Hala vazgeçmek nedir bilmiyorum.
Dönüp gitmeyi bilmediğim gibi acı çektiği için yapmış olsa da kızmadan duramıyorum. Korakola girip onu bayıltana kadar dövmek istiyorum.
O parmaklıklar ardındayken beni dışarda özgür mü sanıyor ? Hele ona bu kadar uzakken daha az mı canım acıdığına inanıyor? Yani gerçekten uzak duracağıma inanarak mi yapiyor bunu yoksa asla kabul etmeyeceğimi bilerek mi ?
Şimdi şaşırtsam ya onu, arkamı dönüp gitsem yarın ilk işim kaydımı sildirip buralardan gitmek olmalı belki de..
Kim bilir belki oğlu artık ibne olmayacağı için gözlerini açtığında şikayetini geri alır .
Batu özgürlüğüne kavuşur bensiz dışarda olmak neymiş görür belki .
Ha parmaklıklar ardında ha birbirimizden uzakta özgür olmak aynı mahkûmiyet. Bedenin özgür olsada kalbin sonsuz bir hapishanede mahkûm.
Ama benim kalbim çoktan onun kalbinde suçlu gibi yatmıyor mu ? Ne kadar uzağa gitsekte değişmiyor."Anladım avukat bey teşekkür ederim " diyerek uzaklaştım.
Şimdi kim mahkûm kim özgür ?
Bitti
Yarın kontrol etsem mi ? Hiç kontrol etmeden attım uykum var.
Siz bir hata görürseniz deyiverin 😉Bol bol yorum ve beğeni olursa günlük bile gelir bölüm ..
Ama okuma sayısı ve beğeni sayısı arasında dağ olunca yazasımda gelmiyor.
Yazmıyorum da zaten bu yüzden ayda bir gelmeside bundan.
Neyse öpüldünüz😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘