İt herif : Çok zalimsin!!
Anber : Dua et seni bayıltana kadar yumruklamadım!!
İt herif : Dalga geçmiyordum. Ciddiydim..
Anber : Hiç uslanmayacaksin di mi? kız kardeşime ulaşmak için yeni planın bu mu?
İt herif :Benim öyle planlara programlara kafam basmaz. Ne söylersem o dur. Şimdiye kadar beni tanımış olman lazımdı ne hissedersem söylerim. Ayrıca sana söyledim kız kardeşinle artık ilgilenmiyorum..
Anber: Desene özrün kabahatinden büyük. Şıp sevdi falansın o zaman. Kız kardeşimden sıkıldın şimdi bana sıra geldi öyle mi?
İt herif: Şıp sevdi falan değilim. Onun ne anlama geldiğini biliyorum önüme gelenede aşık olmuyorum. Kız kardeşinden gerçekten hoşlandım, çünkü diğer kızlardan çok farklıydı. Kendini beğenmiş egosu tavan biri değildi benim de hayranlığımi kazandı işte.. Ondan hoşlandım.. Sonra bilmiyorum, seninle konuşmaya başladığımdan beri aklıma gelmediğini farkettim. Ayrıca sana hissettiğim duyguların ne olduğunu tam olarak bilmiyorum. Emin olmadan söylememeliydim ama biliyorsun çenem kendim için bile sıkı değil maalesef ..
Anber: Yine de gözümde güvenilmeyen biri olduğun gerçeğini değiştirmiyor .. Yani bana karşı gerçekten hislerin varsa, Umarım kız kardeşime bela olduğun gibi bana da olmaya kalkmazsin çünkü ben onun kadar sabırlı değilim..
İt herif : Gerçekten acımasızsın..
Bir insana güvenmesen bile onunla böyle konuşmaya hakkın yok!!!Anber: Acımasız falan değilim. Sadece sana karşı sabırlı değilim o kadar!
İt herif: Allah aşkına ne yaptım ben sana !!! ?? nefretine sahip olabilmek için ne yapmış olabilirim?!
Merve ile gerçekten kan bağın var mı ?Anber: Sadece beni rahatsız ediyorsun.
Benden ve kız kardesimden uzak durmani istiyorum o kadar. Bu sana son uyarım!İt herif: Senin yanındayken içimde çırpınan o kelebeklerin kanatlarını parçalamak istiyorum!! Hislerim ne kadar var ne kadar yoğun bilmiyorum ama aşkından ölsem bile yine de benim için bir hiçsin bundan sonra .. Sen benden nefret ediyorsan ben senden on misli nefret ediyorum, senin gibi duygusuz bir piçe verilecek bir kalbim yok benim olursa sana saklaycağima itlere yem ederim daha iyi!!!
Anber: Bu kadar demogoji yapmana gerek yok nasılsa bir kaç ay sonra başkasına da atar o kalbin.
(Bu numara tarafından engellendiniz)
Anber : Gerçekten ömür törpüsüsün..
(Bu numara tarafından engellendiniz)
Baturalp
Onu hemen engelleyip, öfke ile telofonumu odanın bir köşesine fırlattım.
Bu kadar şiddetli nefretini kazanmak için ne yapmıştım ben?
Hislerimin ne ve ne kadar olduğu hakkında bir fikrim yoktu.
Tek bildiğim onun yanında kalbimin yerinden çıkacak kadar şiddetle attığı.Tamam, bazen çekilmez biri olabiliyorum bu yüzden çok az arkadaşa sahibim, babam ile yıldızlarım hiç barışmıyor ama kötü bir insan değilim.
Hayırsız , hırsız , cani, duygusuz kötü niyetli biri değilim . Kimsenin arkasından kuyusunu kazmam ne varsa yüzüne söylerim, sinsi değilim. Önemli olan bunlar değil mi?Neden insanlar yalan bile olsa duymak istediklerini duymayı tercih ederler gerçeği nefretle karşılarlar.? Oysa sinsi bir dosta sahip olmaktansa ya da sevgiliye, ne hissediyorsa söylemesi daha iyi değil mi?
İnsanları anlamak mümkün değil..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘