🌿🌿🌿Son bir bölüm kalan kitaba bol bol yorum ve beğeni gelsin çiçeklerim öpüldünüz ❤️😘🌿Bir insanı en çok ne yaralar ?
Ya da hangi ihanet bir insanın ruhunu paramparça eder?
İhanete mi uğramıştı şimdi ?
Gerçekten sevgisini iliklerine kadar hissettiği onunla sonsuz bir gelecek hayal ettiği adam ona ihanet mi etmişti?
Düşünüyordu ama bir türlü işin içinden çıkamıyordu.
Beni keşke dinlesen demişti sevgilisi ama hangi açıklama eski sevgilisi için onu yatağında bir başına hiçbir açıklama yapmadan gitmesine yeterdi.Sabahtan beri yatağından kalkmamış içi dışına çıkana kadar ağlamıştı.
Halası bile kaç defa yanına gelip bir şeyler yemesi için yalvarmış ikna edemeyince boynu bükük odasından çıkmıştı
Telefonda bile bağırıp çağırmıştı sevgilisine muhtemelen duyulmuştu konuşuldukları. Babasının bile duyduğuna emindi utanıyordu şimdi.
Bir erkek için kendisine yaptıklarının bedelini ödediğini düşünüp keyifleniyordu belki de
Konuşabilse ben demiştim derdi mutlaka.Sertçe yumruklanan kapıyla irkildi.
Kimdi bu alacaklı gibi çalan yüreği ağzına gelmişti şimdi.
Yerinden fırlayıp odasından dışarı çıktı.
Halasının açmak için uzandığı kapı koluyla sertçe yutkundu.
Kimdi acaba ? Akrabalardan biri mi ?
Geçen akşam Murat'ın kavga ettiği amcasının oğlu mesaj atmıştı bu sabah.
Murat ile öpüştükleri bir fotoğrafı atıp küfretmiş onu ahlâksızlıkla suçlamıştı.
Murat'ın ihaneti üzerine bu tuz biber olmuştu sanki.
Şimdi yumruklanan kapıyla ister istemez korkuyordu.
Pişman değildi Murat için dünyayı arkasına alırdı ama ya Murat ?
İşte bunu hazmedemiyordu ihaneti bir bıçak gibi sırtına saplanmıştı sanki.Açılan kapıyla yüreği sıkıştı adeta.
İhaneti yüreğini sıkıştırsa da yüzünü görünce özlemle kavrulduğunu hissetti
Şimdi kokusuna sığınıp öpücüklerle boğmak vardı boynunu.
Ona olan zaafını bas bas bağıran düşüncelerden başını sağa sola sallayarak uzaklaşıp yumruklarını sıktı."Ne işin var senin burada ? Sana gelme demedim mi? " dedi Batu sinirle
" Güzelim beni bir kere dinlemeden bırakmam!" dedi gözleri dolarak.
" Sen o treni çekip gittiğinde kaçırdın ! Hala alma onu içeri ! Ona bu kapı sonsuza kadar kapandı!" dedi sesi titreyerek.
" Daha adam akıllı ne olduğunu dinlemeden beni kovamazsın!" dedi bir adım içeriye girerek
" Girme dedim !" Diye bağırdı ve devam etti.
" Bitti artık seni görmek istemiyorum! Ben son sözlerimi söyledim "
" Ama ben söylemedim ! Sen bu ilişkiyi tek başına yaşamıyorsun !"diye bağırdı sinirle ve büyük adımlarla içeri girdiğinde babası önüne tekerlekli sandalye ile geçerek engel oldu.
Herkes büyük bir şaşkınlıkla bakarken Murat sertçe yutkundu.
Bakışları Batu ve önünde ki adam üstünde gidip gelirken gözlerini yenilgiyle yumup derin bir nefes aldı.
Gözlerini açtığında yavaş hareketlerle bedene doğru eğilip gözlerinin içine bakarak konuştu." Size hiç yalan söylemedim Batu'yu kendimden bile fazla sevdiğimi söylerken de dürüsttüm.
Şimdi bir şeyleri çok yanlış anladı ve onu hayatta belki de öz babasından bile çok seven birisini dinlemediği için kaybedecek. Bu kötülüğü ona gerçekten yapmak istiyor musunuz ? " Dedi sadece onun duyacağı şekilde fısıldayarak.
Gözlerinden bir damla yaş yanaklarından süzülürken Murat başını eğip "lütfen" dedi yalvarır bir sesle.
Yaşlı adam yüzünde hiç bir ifade olmadan titreyen dudakları ile geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Şarabı - GAY
RomanceTamamlandı! Hoşlandığım kızın abisine aşık olmak mı?!!! Siktir!! İşte bunu beklemiyordum... Texting 👉Hayalet okuyucularıma buradan sesleniyorum lütfen oylamayı unutmayın 👈♥️😘