Zor karar

1.8K 136 19
                                    

⚠️ Bir sonraki bölümün hemen gelip gelmemesi size bağlı. Yorum ve beğeniye göre gelecek⚠️

Hani ilk uçurtmanı uçurduğunda hissettiğin bir duygu var ya.. hani her mutlu olduğun bir anda o uçurtma gelir aklına..
Çocukların ruhları özgürdür ya hani bir kuşun kanadına takıp gökyüzünde uçurtmak gibidir.
O küçük yüreklerin o an hissettiği işte budur. Ruhunun özgürlüğe kanat çırpması.


Hiçbir zaman bir uçurtmam olmadı ve ruhum özgürlüğe kanat çırpmadı benim..
Birazcık sevgi ile kanat çırpan yüreğim annem öldüğünde çırpmayı bıraktı.


Artık ne uçmak gibi bir hayalim oldu ne de özgür ruhumun bir rotası vardı.
Annem ile beraber çocukluğumda, hayallerimde onunla beraber gömüldü.


Zaten aksi mümkün değildi babam açılan kanatlarımı parçalar hayallerimi griye boyardı.

Kollarımda huzurlu bir uykunun tadını çıkaran sevgilime bakarken tek düşündüğüm yıllar sonra özgürlüğe kanat çırpan uçurtmamı babamın paramparça etmesiydi..

Korkuyordum. Ben babamdan hiçbir zaman bu kadar korkmamış varlığından bu kadar rahatsız olmamıştım.
Bugüne kadar bana ne yaparsa yapsın babamdir sadece iyi değil hasta der razı olurdum.
Ama şimdi benden daha fazla önemsediğim biri vardı ve ben günü geldiğinde onu yarı yolda bırakmak zorunda olmaktan korkuyordum.
Bana ne yaptığı önemli değil alıştım öldürse bile sesim çıkmaz ama Amber kokulumun saçının teline zarar verebilme ihtimalini düşünmek bile nefesimi kesiyor..


Boynuma sığınmış güzel kokulum hareket edince saçlarının arasına bir öpücük kondurdum.
Başını kaldırdığında göz kapaklarını aralayıp bir kaç saniye bakışmamız sonunda göz bebekleri büyüyerek hızla doğruldu.

-" Sen dün gece burada benim yanımda mi uyudun ? " diye sordu şaşkınca.

-" Evet sevgilim. Güzel kokunla uyuya kalmışım " dedim gülümseyerek.
Hala anlamayarak bana bakıyordu.

-" A - Ama ben nasıl uyudum ki seninle ? Üstelik deliksiz uyudum." dedi

-" Valla yavrum ben de yıllar sonra ilk kez bu kadar rahat uyudum bir daha siksen ayrı yatmam " dedim başlığa yaslanarak.
Gözlerinin içi parıldamaya başlarken gülümsedi.


-" Sanırım sen benim ruh eşimsin " dedi gözleri dolarken . Bu defa göz bebekleri büyüyen ben olurken üstüme atlayıp sımsıkı sarıldı.

-" Ben de bundan sonra ölsem senden ayrı uyumam " dedi sesi titreyerek.

-"Sabah sabah ne biçim sözler bunlar güzelim ya. Ağzından yel alsın. Yoksa Ruhsar gibi bana musallat mi olacaksın Amber kokulum " dedim Munzur bir sesle

-" Neden istemez misin? " diye sordu

-" İstemem " dediğimde hızla doğrulup çatık kaşları ile baktı.


-" İstemem çünkü sen bu dünyada yoksan bende olmam. " Dedim.
Düzelen çatık kaşları ile gülümseyerek baktı.



-"Seni çok seviyorum. İyi ki benden hiç vazgeçmedin "



-" Ölürüm sana. Canıma okudun ama değdi." Sımsıkı sararak.


Bu güzel anı benim telefonumun zil sesi bozarken mideme kramp girdi.

Elime aldığım telefonda babamın ismini görürken titreyen ellerimle açtım telefonu.

Nerdesin lan it ? Yine kimin koynunda sabah ettin?

Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin