😡

4.1K 242 27
                                    

İt herif : Anber'im Sen benim engelimi mi açtın ? 😉

Anber : Yine gevşek gevşek konuşursan tekrar yersin o engeli ve bir daha açmam bilesin . Ve bana bir daha o şekilde seslenme !!!

İt herif : Valla yapmam bir daha tövbe.
Bu arada ne şekilde pardon ?

Anber: Saçma salak isimler takma bana diyorum it !!

İt herif : Aa aşk olsun ama sana hiç yakıştı mı şimdi bu davranış? Kötü bir şey mi söylüyorum sanki?

Anber : Söyleme diyorsam söyleme işte uzatma !!

İt herif : Tamam tamam hemen pençelerini çıkarma aslanım. 

Anber:. Bak yine !!

İt herif : Ne söylesem kızıyorsun . Utanmasan nefes alma diyeceksin.. Ne yaptım ben sana bu kadar?

Anber: Başıma bela oldun! Başka ne yapmış olabilirsin? Sen ne istiyorsun benden ?

İt herif : Kırılıyorum ama söyliyim . Ayrıca ne istiyebilirim? Sohbet muhabbet..  Bakire kızlar gibi ne ağırdan sattı kendini ya..

Anber: Yok ben seninle sohbet muhabbet edemiyorum bak yine bozuldu sinirlerim. Sayende sinir hastası olacağım yakında.!! Ağzını toplamazsan bir ağzın olmayacak haberin olsun!!

İt herif : Aa yeter amk !! Devamli tehditler hakaretler felan adama güzel şeyler söylüyoruz küfür olarak algılıyor alttan alıyoruz küçümsüyor .. Çok birşey de istemedim ki düşük çenem yüzünden pek arkadaşım yok sana da kanım kaynadı dedim iyi arkadaş oluruz ama suyuna gittikçe yemedigim laf kalmadı!!

Anber :Ulan düzgün konuştunda ben mi köpek çektim? Tuhaf tuhaf isimler takıyorsun konuşuyorsun boş boş. Benim senin kadar boş işim yok bilgin olsun. Begenemediysen başka kapıya. Sana tahammül edemeyen arkadaşlarından farkım olduğunu sanmıyorum hatta daha sabırsız ve katıyım sen bence kendini değiştir..

İt herif : Vay be ne güzel akıl verdin oyle benim daha önce aklıma niye gelmedi acaba ? DEĞİŞMEK !! madem huyumuzu suyumuzu değiştirebiliyoruz sen niye değişmedin erkek seveceğine kız sevseydin de senin de çevren arkadaş kaynasaydi !!

Anber : Bak yine saçma sapan konuşuyorsun benim şartellerimi attırma!!

İt herif : Önce senin ağzından çıkan kulağın duysun da başkasını ondan sonra eleştir. Gelmiş degissene diyor bana ! Beni ailem bile sevmiyor değiştirebileceğim bir şey olsa değiştirirdim mutlaka  değil mi kim istemez sevilmek .. Ne bilim kız kardeşinden de o yüzden hoşlandım ben . Kimseyi yargılamiyordu hatta bu hallerimin hoşuna gittiğini söylemişti ben de dedi beni sevse sevse bu kız sever düştük peşine sonra sana tosladim işte . Dedim onun da değistirimediği şeyler var üstelik abisi aynı kandan beni anlar o sever hiç olmadı dostum der ne bilim kancık olduğunu !!! Sen kız kardeşinin tırnağı olamazsın pis kokulu Amber!!!

(Bu kişi tarafından engellendiniz )

Amber : Haydaaa ! Başımın belası . Çok mu üstüne gittim acaba ?

( Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)

Texting uzun yazamıyorum.
Akşam düz yazı olarak yeni bölüm gelecek ..

Medyada ki şarkı efsane 😉

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın çiçeklerim öpüldünüz ❤️😘



Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin