İyi günde kötü günde

1.4K 118 24
                                    

❗❗❗ Lütfen yorum ve beğeni desteğinizi eksik etmeyin sizin yorum ve beğenileriniz bana ilham veriyor ❗❗❗

Medya : bölüm ile ilgisi yok ama dinlerken yazmak ilham vericiydi. Şarkı bir harika 😍

Bazen hayatımızın tepetaklak olduğunu hissettiğimiz anlar olur sanki hiç doğrulamayacak gibi bir son yazılır..

Batu 'suz geçen üç ayım işte böyle geçmişti çaresiz ve yalnız.
Merve bu süreçte hep yanımdaydı ama nafile Batu olmadan olmuyordu işte..
Görüş için sürekli gitmeme rağmen hep kapıdan geri gönderildim.

Ziyaretçi kabul etmiyordu.

Fatih'i bile bir kere kabul etmişti bana iyi olduğunu endişelenmemi söylemek için. Orada bile beni düşünüyordu ama onu düşünmeme izin vermiyordu. Oysa ben onu görmeden nasıl huzurlu olabilirim?

Bugün nihayet çıkacaktı. Babası uyanır uyanmaz kavga sırasında öfke nöbeti geçirdiğini bıçakla üstüne yürüdüğünde boğuşurken kazayla saplandığını söylemiş. Hayatında ilk defa oğlunu korumuş olması ne ironik, belki de işkencelerine devam edebilmek için böyle bir ifade vermişti.

Bacaklarım heyecandan titrerken yanımda ki Fatih ve Merve'ye baktım onlarda göreceği şeyden korkuyordu çünkü biliyorduk eski Batu'nun bu kapıdan çıkması çok zordu.

Açılan kapıyla yaslandığım arabadan doğrulurken görüş açıma giren bedenle ağlamamak için dudaklarımı birbirine bastırdım sertçe yutkundum
Saçı sakalı birbirine yapışmış gözünün altında ki morluklarla düzensiz uykularını belli ediyordu.
Adımlarımı ne zaman hızlandırdığımı bilmeden bana acı bir ifade ile bakan bedeni ensesinden tutup yüzünü boynuma bastırdım. Kollarım ile onu sıkı sıkı sararken kokumu içine çekmek için derin nefesler aldığını fark edince gülümsedim.
Boşlukta sallanan kollarını bana sararken sarsılan bedeninden ağladığını anladım.

Bir süre sarıldıktan sonra kokumu tekrar derince içine çekip ayrıldı.

"İyi misin? "

Belli belirsiz salladığı başıyla bakışlarını kaçırıp Fatih'e sarıldı.

"Geçmiş olsun kardeşim "

"Sağol dostum " diyerek ayrıldı.

Merve'ye değen bakışları acı ile kasılırken Merve hızla boynuna atılıp kollarını beline sardı
Batu saçlarına küçük bir öpücük verip ayrıldı .
Bakışları tekrar beni bulurken arabanın kapısını açıp içeri girmesini ellerimle işaret ettim
Açılan kapı ve benim aramda geçen bakışları bir süre durup elini kapıya getirip itti.
Kapanan kapıyla kaşlarımı çattım.

" Murat ben bir süre yalnız devam etmek istiyorum " dediğinde kan beynime sıçradı ve kapattığı tekrar açarak kollarını sımsıkı tuttum

"Bin şu arabaya sana hiç vurmadım bayıltana kadar dövmeme az kaldı" dedim sıkılı dişlerimle.

"A- Abi "

"Murat !"

"Siz karışmayın! " Diye bağırdım öfkeyle

Bakışları şaşkınlıkla yüzümün her santimetresini süzdüğünde itiraz etmek için ağzını açtığında kollarını daha fazla sıkıp arabanın içine savurdum.
Artık yeterdi !
Bu adamın gel gitleri beni yıpratmıştı.
Onu da anlıyordum ama bensiz atlatmak istemesine beni hala bir yabancı gibi uzak tutmasına tahammül edemiyordum artık !

"Siz taksiyle dönün , bizim biraz konuşmamız lazım , son kez " diyerek bakışlarımı Batu'ya çevirdim .
Son kelimemde kasılan yüzüne baktım.
Benim ağzımdan çıktığında tahammül edemiyordu ama o günlerdir her gün beni red ederek yapıyordu bunu.

Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin