Şüphe

2.2K 149 9
                                    

Yorumlarınızı eksik etmeyin çiçeklerim öpüldünüz 😘❤️

Baturalp : Kız baldan tatlı baldız nasılsın?

Baldız : Oo enişte sen bana mesaj atar mıydın ? Abimi gördün beni unuttun kırıldım haberin olsun.

Baturalp : Napim kızım abin aklımı başımdan aldı. Ama seni de unutmadık hala başımın tacısın gönlümün sultanın biricik kız kardeşi baldan tatlı baldızımsın.

Baldız : Ağzın iyi laf yapıyor ama yemezler.. Sen durup dururken yalakalık modunu açmazsın söyle bakalım ne istiyorsun?

Baturalp : Beni bu kadar tanımanda ne bilim gururum okşandı.

Baldız : İster istemez tanımak zorunda bıraktın. Sen o kadar yıl peşimde köpek ol bir kaç haftada abime divane ol. Hayat sürprizlerle dolu yeminle.

Baturalp : Ayıp oluyor köpek falan.
Valla haklsin bazen ben de şaşırıyorum bilmiyorum demek ki kalbim onu bekliyormuş gelmedikçe çevresinde dolanmam için sana çevirmiş hayat navigasyonumu.. Kız yoksa bozuluyor musun? 😏

Baldız: Ne bozulucam. Sadece alıştım çıkışlarda yanımda bitmene sabah sütlerime, sırama konan çikolatalara şimdi olmayınca eksiklik hissediyorum doğal olarak. O saçma sapan manili aşk mektuplarına bile alışmıştım. Pislik enişte dua et abim için bıraktın yoksa gittiğin kızın elinden almasını bilirdim ben ..

Baturalp : Kız çaktırmadan aşkını mi itiraf ediyorsun bana 😏 Ama geç kaldın güzelim kalbim artık sonsuza kadar başkasına zimmetli.. Bana asılma ! 😜

Baldız : Iyy Allah yazdıysa bozsun🤮 Sadece her zaman etrafımda olmana alışmıştım o kadar . Yavru köpek gibi dolaşıyordun peşimde. Hadi çok uzattın söyle ne söyleceksen ? Hayırdır ne işin düştü bana?

Baturalp: Baldız triplenme hemen tamam sabah sütlerini alırım yine ama valla okul çıkışlarını unut her saniyemi gülüme ayırıyorum..
Şimdi işim düştü sana haklsın. Düşmese aklıma yine gelmezdi valla bunda da haklısın ben de yalan yok. Eline ocağına düştüm. Murat' a güzel bir sürpriz yapmak istiyorum.. Ama şimdi benim aklıma gelenlerle kafamı klozete sokup sifonu çeker gibi geliyor . Malum haşin bir sevgilim var. Bana bir el at da hoşuna gidecek birşeyler yapayım.

Baldız : Of tamam başımın belası tamam akşam ararsın konuşuruz şu an müsait değilim.

Baturalp: Oyş baldan tatlı baldızım adamsın adamın dibisin . Seni seviyorum kız ..❤️

Baldız : Tamam tamam cıvıma.

Baturalp : Neyse benim haşin çiçeğim gözlerini dikmiş bana bakıyor işkillenmesin görüşürüz ❤️😘

Baldız : Şapşal şey..

(Görüldü)

Ufuk / Murat

Murat  : Ufuk ben hiç iyi değilim.

Ufuk : Hayırdır kardeşim bir sorun mu var ?

Murat: Baturalp da şu aralar farklı birşeyler var ve korkuyorum.

Ufuk: Nasıl şeyler ? Düzgünce anlatsana şunu .

Murat : Bir kaç gündür elinde telefon sürekli birileriyle mesajlaşiyor yanına gidip kimle medajlaşdığını sorduğumda bir arkadaşım deyip saklıyor telefonu. Hatta kilit olmayan telefona kilit bile koymuş. Sürekli birileriyle telefonda fısır fısır konuşmalar falan..

Ufuk : Bence biraz kuruntu yapmıyor musun? Belki de gerçekten arkadaşlarıdır.

Murat :  Bende öyle yaptığımi düşünüyordum ama bugün sınıfına gittiğimde bulamayınca bahçeye çıktım  arka bahçede Merve ile gördüm yanağından makas falan alıp gülüşüyordu Merve de eline vurdu.
Kardeşime güvenim tam asla böyle birşey söz konusu bile olamaz ama hala bir taraftan onun peşinde olduğunu düşünmeden edemiyorum. Merve'yi de tanırım üzülmeyeyim diye kendi halletmeye çalışır. Eğer sırf Merve'yi rahatsız etmek için benimle çıkıyorsa onu öldürürüm..

Ufuk : Yok artık beş dakika da neler yazdın. Tamam biraz gevşek arsız falan ama iyi dürüst temiz çocuk. Her şeyden önce sana nasıl baktığını gördüm içi gidiyor sana bakarken sonuçta baldızı artık tabiki ara sıra konuşup gülüşecekler ..

Murat :Bilmiyorum Ufuk sürekli aldatılınca kimseye kolay kolay güvenmez oldum artık. Üstelik eskiden Merve'ye olan takıntısını da bildiğim için acaba diye düşünmeden edemiyorum çıldırmak üzereyim. O yüzden sana anlatıyorum ya yoksa çoktan yakasına yapışmıştım.

Ufuk : Sakin ol şampiyon. Çok iyi rol yapmıyorsa seni çok seviyor. Düşünmeden hareket etme.

Murat : Tamam kardeşim sağol. Haklısın fevri davranmamalıyım. Sen de olmasan ne yapardım bilmiyorum. Her zaman en zor anlarimda elin omzumda oldu. Ne yaparsam yapayım hakkını ödeyemem.

Ufuk : Saçmalama lan biz kardeşiz ben olmayacaksam kim olacak yanında? Her zaman yanındayım.

Murat : Sağolasın kardeşim. Sabah dersim var yatıyorum ben iyi geceler .

Ufuk : İyi geceler dostum.

( Görüldü )

Bitti

Baktım sizin bir öneriniz yok ben de kaos yapmaya karar verdim .

Nasıl  olmuş ? Çifte kumruları biraz da ağlatalım mı?

Neyse görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Yorumsuz bırakmayın çiçeklerim ❤️














Aşk Şarabı - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin