Küçük Bir Test •7

124 15 35
                                    

Loki'nin aklından binlerce düşünce geçiyordu bunlar kimdi? Amaçları neydi? Acaba o müritlerden biri olabilirler miydi? Bu liderleri gibi görünen çocuk kimdi ve ona ne yapacaklardı? Acaba şu gazetedeki kapılı adam buraya sızmak için bir çocuk kılığına mı girmişti? kızın onunla bağlantısı neydi?

Wanda da maskeyi çıkardıktan sonra Loki'nin kolundan nazikçe tutarak kalkması için yardım etti. Loki karşı koymaya çalıştı ama kızın garip şekilde sevecen sesi bunu engelledi.

"Sakin ol seni yemeyiz. Bu garip tören için özür dilerim ama Stephen'ı tanıdıkça dramatikliğine alışırsın"

Ve Loki'yi hafifçe iterek bir yere götürmeye başladı. Bu sefer karşı çıkmadı. Sonuçta Hogwarts sınırları içindeydi bilinen en güvenli yer olduğu söyleniyordu. En kötü nereye götürülebilirdi ki.

İlkine göre daha kısa bir yürüyüşten sonra büyük altından bir kartal heykelin önüne geldiler. Kartal parola isteyince Wanda ''Böğürtlenli turta'' diye fısıldadı ve kartal dönerek mermerden sarmal merdivenleri ortaya çıkardı.

Merdivenlerde yürüyüp onu buraya getiren kızı arkada bırakırken aklındaki düşünceler onu rahat bırakmıyordu. Bunların O'nun müritleri olduğuna neredeyse emin olmuştu zaten fakat şu anda içeri girdiği sığınağı nasıl kimse bulamamıştı? Demek basit bir okulun bile bu kadar içine girebilmişlerdi. Bunları düşünürken aynı zamanda da daha bugün öğrendiği birinin adamları tarafından ele geçirilmesini sağlayan şansına lanetler yağdırıyordu.

Büyük pencereli, etrafta değişik görünümlü eşyalar yığılı ortasında ise büyük bir masa bulunan bir odaya giriş yapmıştı. Asıl onu şaşırtan masada oturan kişiydi. Seri katiller, cellatlar, psikopatlar hepsine kendini hazırlamıştı fakat burnunun ortasında duran yarım gözlüğüyle ona şeker ikram eden Dumbledore onu şoka sürüklemeye yetmişti.

Onun boş bakışlarına karşı Dumbledore ''Strange'e fazla hırpalamayın demiştim'' diye cevap verdi ve Loki'yi kanepeye oturtarak biraz daha sakinleştirmeye çalıştı. Aynı zamanda saçma saçma konuşuyordu.

''Limon şerbeti ister misin? Keşfettiğim günden beri çok severim maalesef biraz acı bir günde keşfettim ama bu tadını değiştirmez değil mi?''

Birkaç dakika sonra Loki kendine gelmişti. Dumbledore fazla uzatmadı ve hemen ne için çağırdığını söyledi.

''Buraya gelme sebebin küçük bir test Loki şu anda senden küçük bir kuş illüzyonu yaratmanı istesem kabalık etmiş olmam değil mi?''

"t-tabi ki efendim"

Ve bu basit görevi kolayca tamamladı

"Şimdi de onu büyütebileceğin kadar büyütmeni istesem"

Loki'nin ufak bir el hareketiyle serçe büyüklüğündeki kuş bütün odayı dolduracak devasa bir kartala dönüştü.

"Oda bu kadar efendim"

Dumbledore "güzel" dedi ve ilerleyen dakikalarda ondan bu kuşu farklı boyutlara ve şekillere daha sokmasını istedi. İstekleri bittiğinde ise son bir uyarı yaptı.

''Loki bunları derslerde ya da başka etkinliklerde kullanmamanı istemek zorundayım''

''neden efendim''

''Çünkü hayatın size hediyesi bu yeteneklere sahip olmayan diğer arkadaşların için çok büyük bir eşitsizlik olur değil mi?''

''haklısınız efendim''

''evet...çıkabilirsin'' dedi ve Loki'yi kovulma olarak adlandırılabilecek kadar ani bir şekilde dışarı çıkarttı.

|*|*|*|

Accio Odinson'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin