Birkaç Kağıt Parçası •24

52 1 28
                                    

Uzun zaman oldu konuyu hatırlayamayabilirsiniz, hiç merak etmeyin ben de zor hatırladım

"Tobey! Beremi gördün mü?" Diye kapıyı çarpıp yatakhaneden içeri girdi Vayne. Üstünde yeşil ve gümüş bezeli Slytherin formasıyla yatakhaneye dalması, yatmakta olan Tobey'nin tırsmasına sebep oldu. Ondan önce de uyandırdı tabi.

"Aağh Vayne" diye sızlandı yastıkta kaybolan bir sesle "haftasonundayız, Saat daha... sabah!"

"Yani?" Diye cevap verdi çocuk bir yandan da dışarı kar olduğundan giydiği eldivenli elleriyle, birkaç çekmece karıştırarak beresini ararken

Tobey "Yani bağırıp durma gerizekalı" diye sızlanıp yastığını Vayne'e fırlattı ve örtüsüne daha çok sarındı.

Vayne ise bundan eğlenmiş bir şekilde, yüzünde yarım sırıtışıyla yere düşen yastığı aldı ve yatan arkadaşının yanına ilerleyerek yatağına koydu. Sonra ses çıkarmamaya çalışarak oğlanın başına doğru eğildi ve saçlarından dolayı ancak biraz gözüken kulağına üfledi.

Gelecek herhangi bir fiske için son anda geri çekilmişken beklediği oldu ve Tobey bir yandan omzuyla  kulağını örtmeye çalışarak, küçük ve uykulu bir "ııhh" nidasıyla Vayne'e vurmak adına kolunu savurdu ama ıskaladı.

Vayne, oğlanın bu haline gülerken bir anda gözüne bir şey takıldı. Tam olarak doğruldu ve daha iyi bir açı elde ederek daha önce kesinlikle orada olmayan, yatağında özenli bir şekilde saçılmış duran kağıt ve dosya yığınına baktı.

Biraz şaşırmış bir şekilde kaşlarını çattı ve dudağı düz bir çizgi halini aldı. Uzun bir-iki adımla Tobey'nin yanından ayırılıp bu gizemli dosyalara ilerledi.

Uzaktan yığın gibi dursa da yakından bakıldığında kategorilere ayrılmış ve düzenlenmiş bu kağıtların üstünde bir karton, kartonun üstünde de büyükçe yazılmış bir not vardı.

Mutlu Noeller

                                        -Thea

Çocuk birkaç saniye o dosya yığınına öylece bakakaldı ama sonrasında derin bir nefesle yanına oturdu. Merakla bir dosyayı alıp içine baktığında ise bunların  ailenin dosyaları olduğunu anladı. O eline aldığı büyük klasörde özellikle aile tarafından "isyancı" kabul edilen kişiler hakkında tutulan geniş bir bilgi ağı...

İlk önce bu dosyaların varlığına şaşırmış olsa da sonra aklına kuzenini getirmesi ile bütün taşlar yerine oturdu. Noelde eve dönmüştü ve bu dönüş sadece bir günlüğüne de olsa her yeri birbirine kattığından emindi. Yoksa bu ciddi ve önemli dosyaları nasıl alacaktı

Elindeki kalın dosyayı bırakıp daha ortada göze çarpan ve dosyadan çok kalın bir deftere benzeyen şeyi alıp açtı. Ailedeki kişilerin bilgileri vardı her bir sayfada. İsim, doğum tarihi ve fotoğraf gibi bir çok herkes tarafından bilinen bilginin yanında daha ilginç şeyler de vardı. Bunlar daha çok o kişinin sadakati ve aileye bağlılığıyla ilgiliydi. Vayne'in gözüne birkaç yeşil "tehlike arz etmemekte" birkaç da gri "kaldırıldı" takıldı

Kendi ismini bulmaya çalışırken gözü Anthea'nın sayfasını yakaladı ve kendininkinden önce ona baktı. Kırmızı harflerle bir baskı vardı isminin ve fotoğrafının yanında.

"Ortadan kaldırılmalı"

İsminin altında kuzeni ile ilgili birkaç bilgi yazıyordu ama Vayne'in dikkatini onlardan çok sayfa kenarına tutturulmuş bir mektup çekti. Yırtmamaya özen göstererek mektubu aldı ve ilk başta üstünü inceledi. Klasik mektup bilgileri müthiş ve italik bir el yazısıyla yazılmıştı.

Accio Odinson'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin