Yabaniler •8

109 9 19
                                    

''Normalde neden burada olduğumuzu biliyor musunuz diye soracaktım ama sonra kendim de bilmediğimi fark edip vazgeçtim ilk kendimi tanıtayım ben Stephen Strange. Mistik sanatlar çaylağıyım ve bu küçük çalışma grubumuzun lideriyim yerimi de kimseye bırakmamaya ant içtim. '' dedi Stephen şakayla karışık ve devam etti ''Bu da Wanda Maximoff hayatında çok da büyük bir yeri olmayacak salak bir kız işte'' Wanda'nın bu atışmaya gülüşü sınıfı inletir cinstendi.

Oturdukları yer onu en başta götürüp ölesiye dövüştürdükleri sınıftı. Yani onun daha aydınlık ve en azından içinde savaş dönmeyen hali.

"Tamam anlaşılan soruların var"

"Evet, siz kimsiniz? Neden toplanıyoruz? Bizi diğerlerinden ayıran ne? Bu tüyler ürpertici kulüp niye var? Senin b-"Diye ardı ardına sıraladı Loki aklındaki bütün soruları

"Tamam tamam sakin ol şampiyon her şeyi açıklayacağız. Wanda sen mi ben mi"

"Başkan sensin" dedi Wanda. O kadar konuşası yoktu ki zaten bu geveze her şeyi rahatlıkla anlatır diyerek yaslandığı duvardan ayrılıp yanlarına oturdu

''Peki o zaman ilk bir seviyeyi belirleyeyim. Loki yabaniler hakkında neler biliyorsun?''

''Kimler?'' demesiyle birlikte Wanda kıkırdamaya başladı. Loki fark ettirmese de rahatsız olmuştu çünkü bu yeni yerde de dalga geçilen, sürekli suratına gülünen olmak istemiyordu. Sonra ise kızın aslında kendisine gülmediğini anlaşıldı.

''işin iş valla Steph''

''merak etme Wanda sana anlatabildiysem fareye bile anlatabilirim'' Bu atışmalar yüzünden Loki onların kardeş olduğunu düşünmeye başlamıştı ama fiziksel olarak hiç benzemiyorlardı.

''Pekâlâ o zaman başlıyorum, üç büyücü türü vardır mugglelar yani büyü yapamayanlar, büyücüler yani sadece asa yardımı ile büyü yapabilenler. Bunları zaten biliyorsundur fakat neredeyse hiçbir kitapta bahsedilmeyenler de vardır peri masalı olarak anılanlar; yabaniler. Yabanilerin büyü güçleri o kadar yüksektir ki büyüyü bir parçaları gibi hiçbir asa yardımı olmadan rahatlıkla kullanabilirler. Nereden geldikleri tam bilinmese de bazıları sonsuzluk taşlarından kaynaklanır ve bu yabanileri yetiştiren bütün dünyada sadece üç yer var. Nüfusumuzun azlığından dolayı hepsi gizli çünkü böyle bir güç sadece belirli kişilerde ortaya çıkar ki bu çok nadirdir neredeyse milyonda bir ihtimal. Hatta seni bana söylediğinde Wanda'ya ne kadar inanamadığımı ona sorabilirsin''

''ama haklıydım'' dedi Wanda ve Stephen'a bir adım daha yaklaştı

''değildin''

''kabul et''

''asla''

İkisinin de ağzında hafif bir tebessüm tatlı bir rekabetle birbirlerinin gözüne bakıyorlardı, ilk gerçek dünyaya dönen Wanda oldu.

''e hadi devam ''

''doğru... ve bu yaban büyüsünün normalden farklı olarak türleri vardır. 4 ana başlığa ayrılır; Mürveril, Astral, Kaos ve Boşluktan Gelen-''

''Boşluktan Gelen mi?'' diye atıldı Loki isim garip gelmişti

''evet bir kitaba dayanır ama normal bir kitap değil. Saf kara maddeden yapılmıştır ve bazıları cehennemden geldiğine bile inanır. Seviyem yetmezmiş bahanesiyle izin vermiyorlar ama o kitabı o kadar merak ediyorum ki. Sahiplerinin neredeyse hepsi öldü yani birazcık uğursuz"

''evet...'birazcık' (!)'' dedi Wanda biraz tırsmış şekilde fakat bu olay Loki'yi daha da meraklandırmıştı.

''hepsini anlatabilir misin''

Accio Odinson'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin