12. Bölüm: O kız ben miydim!?

17 3 12
                                    

                 *Billie Eillish(Justin Cover)
                                                     Lovely*

Telefoncudan çıktık ama hâlâ şoktaydık. Başka bir zaman mı? Biz nasıl 16 yıl sonrasına gidebildik ki? O kız, yansımadaki... O beni içine çekti, denize kendimi bıraktım ve buradayım. İyi de o zaman bizimkiler nasıl geldi? Onlara söylemeli miyim? O kızı? Şimdilik bu önemli değil. Kalacak bir yer lazım...

Daha önce etrafa çok bakmamıştım. Ne çok şey değişmiş... İnsanlar iş telaşına girmişler, koşuşturuyorlardı. En azından genç bir kız bizi fark etti. Zamana bakarsak... Normalde ondan büyük olmalıyız.

"Telefonunuzu kullanabilir miyiz?" dedi Leyla.

"Tabii." dedi kız, telefonunu gülümseyerek uzattı. Telefon çok hafifti. İlk bakışta işleyişini çözemedik ama kız yardımcı oldu. Merve yurdu aradı. Ama telefon açılmadı. Tamam teşekkür edip uzaklaşırken kızın telefonu çaldı ve bizi durdurdu. Yurttan izin çıkmıştı, kalabilirdik. Ama bizim sorunuz bu değildi aslında. Nasıl geri dönecektik?

***

Yurda geri dönüyorduk. Yolda giderken herkes konuşuyordu. Bir ben susuyordum. Merve kolunu omzuna attı.

"Niye konuşmuyorsun? Gerçi benim de sorduğum soruya bak. Haklısın, kaybolduk ama yaşıyoruz. Ee... 16 yıl sonrasına gitmiş olsak da..." dedi.

Beni mutlu etmeye çalışıyordu onu üzmemek için gülümsedim. Oda konuşmaya daldı gitti. Bense düşünüyordum. Aslında... Dalgındım. Sonra bir şey gözümü takıldı. Ve ayaklarım beni istemsizce götürüyordu. Bir şey hatırlamıştım. Bu ev çok tanıdıktı ya da yine o kızın büyüsü müydü? Benim geride kaldığını fark ettiklerinde bana seslendiler. Ben de evi boş verdim ve yanlarına gittim.

"N'oldu?" dedi Leyla.

"Bir şey yok. Sadece gözüme bir şey takıldı da..." dedim.

"Tamam. Kaybolma ama." dedi.

"Sonunda yurda varmıştık. Hemen kendimi banyoya attım. Daha önce hiç yüzüme pek dikkat etmemiştim. Aynaya baktığımda gördüğüm yüz yüzünden yanlışlıkla çığlığı bastım. Bu o kızdı... A-ama nasıl? Yani o kız ben miydim?

***

MelisśaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin