Hoofdstuk 12

240 16 0
                                    

Vrijdagavond en het zusje van Liam was vandaag jarig. Ze werd zeven. Ik zou vanavond ongetwijfelt naar Liam gaan maar ik wist niet zeker of ik een cadeautje voor zijn zusje mee moest nemen. Ik wilde het heel graag maar ik was vandaag al zo laat wakker en ik moest nog eten en douchen want mijn haar was redelijk vet dat ik eigenlijk geen tijd meer had om een cadeautje te kopen waar ik eigenlijk wel van baalde.

Ik pakte mijn telefoon erbij omdat ik had gehoord dat een vriend van de broer van Liam ook kwam. En die vriend woont nou eens heel toevallig achter mij. Dus appte ik hem of hij mij op kon ophalen aangezien hij een auto had en ik een fiets. Maar jammer genoeg was hij in de stad en later pas thuis en vertelde hij me dat hij mij wel kon ophalen maar later niet. Ik had al een uur op hem zitten wachten. Een uur. Bedankt joh. Nouja. Ik ga het beste maken van wat er nog over is. Bij die gedachten stapte ik op mijn fiets richting Liam.

Er stonden vele auto's geparkeerd en ik had verwacht dat het druk was. Maar toen de deur open werd gedaan was dat gelukkig niet zo. De enige mensen die aanwezig waren in het huis was het gezin zelf, Liam's oma, de vriendin van zijn broer en de vriend van zijn broer. Toen ik binnen stapte kwam Liam net van de trap afgelopen. Ik feliciteerde zijn moeder en zijn zusje. Daarna vroeg Liam al snel of we naar boven gingen om een film te kijken. Ik stemde in.

Wie had ooit gedacht dat ik ooit bij Liam in bed zou liggen, in zijn armen. Zijn lichaam tegen dat van mij aan. Wauw. Dit was echt geweldig!

Ik weet niet hoe het kan en of het door Scott kwam. Maar mijn band met Liam ging steeds meer vooruit. Het was misschien een moeilijkere stap om te zetten omdat hij ook mijn beste vriend is maar er zal een dag komen dat ik die stap maak.

Het is zaterdag en net als iedere zaterdag was ik lui. De helft van de middag heb ik dan ook verspild aan het liggen op bed. Maar ja. Iedereen in huis is er al aan gewend geraakt.

Ondertussen is het al avond en zit ik met Liam en twee andere vrienden in de trein naar de bioscoop. Nouja, bioscoop.. de film begon pas over 2 uur. Dus we waren eerst nog van plan om een beetje door de stad te gaan lopen. Maar we zijn ongeveer anderhalf uur in de Mediamarkt geweest en dat alleen maar voor een HDMI-kabel. De twee vrienden die mee waren, gedroegen zich echt als een stel kleuters in de Mediamarkt. Alsof ze dingen zagen die ze nog nooit eerder hadden gezien. Oke, ik zag ook dingen die ik nooit eerder heb gezien. Zoals een televisie van bijna dertigduizend euro. Maar ik schreeuw daar niet bij.

Na dus een uur liepen we de Mediamarkt uit nog even snel langs de Spar voor wat eten. Voor mij werd dat een bakje yoghurt met muslie en een Cappuchino. Daarna liepen we richten de bioscoop wat ook nog bijna een kwartier lopen kostte.

Het was een hele leuke avond ondanks Liam de hele tijd onder de film door zat te praten maar oke. We hebben zo onwijs veel foto's gemaakt en zelfs een foto waar Liam zijn oma op reageerde, zo sweet. De laatste tijd bracht ik al zoveel tijd door met Liam en dat voelde goed.

Het voelde zo goed dat ik die volgende avond weer bij hem was om de film van vrijdag af te kijken. Ik kon hem gewoon echt niet missen. Ik mis hem al op 4 meter afstand. Maar ik kan er niet uithalen of ik hem leuk vind of niet. Daar baal ik van. Want als ik die keuze niet maak heb ik misschien nooit een relatie met hem. Aangezien de meiden voor hem in een rij staan. Bij mij is die rij van jongens toch iets kleiner maar wat er allemaal tussen zit hoef ik niet. Ik wil alleen Liam denk ik.

Bad Boy, Good LipsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu