'Haai' begroet ik Marwin terwijl ik zijn huis binnenliep. Liam volgde me. Ik pakte voor mezelf wat te eten en wat te drinken.
'Gaan we gamen?' Vroeg Marwin. Iedereen stemde in. Dusja, daar zou ik verder weinig tegen kunnen doen. We gingen naar boven, de zolderkamer wat de kamer van Marwin was. Terwijl iedereen aan het gamen was keek ik wat over mijn Instagram en Facebook.
Een half uur later stelde ik voor om even te gaan roken. Met z'n vieren gingen we in de achtertuin staan en rookte we een sigaret.
'Ik kan papa appen of we de fles rode Vodka open mogen maken.' Stelde Marwin voor.
'Ja!' Zei David snel, te snel.We gooide allemaal onze opgerookte peik weg en gingen het huis weer in.
'Liam en Naomi kunnen jullie mij misschien even helpen met glazen dragen?'
Ik knikte en we volgde Marwin naar de keuken terwijl David alvast naar boven ging.Ik pakte twee glazen uit een keukenkastje en zo deed Liam dat ook. Marwin opende de koelkast en haalde de Vodka en Fanta eruit.
Met zijn drieën liepen we naar boven. Boven aangekomen zat David al op het bed, Marwin ging ernaast zitten en Liam ging op een stoel naast het bed zitten en vroeg of ik op zijn schoot kwam zitten. Ik stemde in en ging op zijn schoot zitten.Marwin schonk in iedere beker wat rode Vodka en Fanta.
Zoals gewoonlijk deed ik rustig aan met drank. En zoals gewoonlijk Dave niet. Hij was vandaag de eerste die "dronken" was. Hoe hij deed alsof was geweldig. Zo ongeloofwaardig, zo vreselijk om dat te zien. Hij schreeuwde en deed zelfs alsof hij zijn eigen naam niet meer wist. En dat na èèn glas. Logica is ver te zoeken hier.
Ik werd helemaal gek van Dave en zo te zien niet ik alleen. Ik besloot hem dus volledig te gaan negeren.Liam ging opeens ook heel anders doen. 'Kijk, fans!' Zei hij terwijl hij zijn telefoon ontgrendelde. Alsof het de bedoeling was dat ik meekeek want het was Nathalee. Er stonden kusjes en hartjes in het bericht en daardoor moest ik mijzelf heel erg inhouden.
Toen begon hij een soort van spelletje te spelen omdat ik een beetje chagerijnig werd van het beeld dat op mijn netvlies stond van Nathalee en Liam samen.
"♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡" stuurde hij naar Nathalee.
Nathalee reageerde al snel terug.
"Awh, ik hou van je!"'Kijk wel iemand die van mij houd' zei Liam arrogant.
'Dat kan ik ook zo.' Daagde ik hem uit.
Ik pakte ook mijn telefoon en begon bij Scott. Ik stuurde ongeveer hetzelfde aantal hartjes naar hem.
Toen stuurde ik ook hetzelfde naar Roy die mij altijd wist te helpen. Èn naar Jasper, iemand anders die ik eerder leuk vond. Ik hoopte dat hij dit ging voelen.
Maar ik was een half uur aan het wachten op antwoord dat ik niet kreeg. Scott had het geopend en mij genegeerd. De andere twee waren nog niet eens online geweest.Toen kreeg ik een bericht van Jasper.
"Oke, en nu?"
"Trouwen!" Stuurde ik terug.
"Oké" kreeg ik weer terug waardoor ik moest lachen.Liam had mijn lach opgemerkt en keek blijkbaar mee.
'Wie is Jasper?' Vroeg hij.
'Niemand!' Dom van me, tuurlijk was het wel iemand. Maar ik ben al een langere tijd jaloers op Liam en Nathalee. Hij mag nu ook wel een keer jaloers zijn ookal zorgde dst echt heel erg voor een schuldgevoel.'Echt wel' zei Liam.
Ik schudde hevig mijn hoofd.'Ik uhh.. ga naar huis' zei David.
'Ik ook!' Voegde ik er snel aan toe zodat ik ook onder Liam en zijn jaloezie uitkwam. Ik liep achter David aan maar voordat ik het wist had Liam mij al op de grond gelegd.Ik lag op mijn rug en Liam kwam op mijn buik zitten. Ik wilde hem eraf duwen maar zo snel als ik dacht dat dat lukte had hij mijn beide polsen vast.
Met mijn polsen naast mijn hoofd smeekte ik om vrijlating.'Wie is Jasper?' Vroeg Liam nogmaals.
'Een neef' zei ik snel.
Ik zag hem met zijn ogen rollen. Ik hoorde woede, verdriet en jaloezie in zijn stem. Het liet mij ook bijna huilen, maar ik moest mijzelf inhouden.Marwin dacht ons te kunnen onderbreken.
'Gaan we roken?'
Liam schreeuwde tegen hem.
'Ga weg!'
Ik werd hier gewoon bang van. Wat was er opeens gebeurd. Ik wilde zelfs nog zeggen dat dit allemaal zelf door Liam was gekomen. Maar als ik dat zei was ik bang dat hij mij sloeg.Ik zag dat hij bloedserieus was maar ik was bang. Waarvoor? Dat ik hem zou verliezen, dat wil ik niet! Iedere keer dat hij het opnieuw vroeg bleef ik hem negeren. Wat mij zelf ook pijn deed maar anders zou hij nooit stoppen.
'Goed..' Begon hij op een gegeven moment. 'We gaan wel roken'
Marwin zat zo te zien alles af te luisteren want hij kwam gelijk toen hij dat hoorde. We liepen naar beneden. 'Ga maar vast naar buiten, ik moet nog even plassen' zei Liam. Samen met Marwin liep ik naar buiten.
'Wie is het nou?' Begon hij nu ook al!?
Ik pakte een sigaret uit mijn pakje en stak deze aan.
'Niemand, houd gewoon je bek dicht nu.' Zei ik bijna bedreigend. Marwin bleef stil tot Liam ook buiten kwam.
Ze begonnen te praten over random dingen. Ik besloot nu zelf maar niks te zeggen. Op een of andere manier voelde nu alles awkward. Nadat ik mijn laatste hijs van de sigaret had genomen gooide ik hem op de grond en stapte ik hem uit.
'We gaan, doei Marwin!' Zei Liam.
'Doei' zei ik nog snel naar Marwin met een dodelijke blik.
Samen met Liam reden we van Marwin zijn huis af. Gelukkig woonde Liam hier dichtbij zodat ik niet lang met hem samen moest fietsen. De hele rit bleef het stil. Tot we bijna bij zijn huis langs fietste.
'Ik zie je snel weer. Doei!' zei Liam.
'Doei' zei ik afwezig en fietste nu zelf naar huis.
JE LEEST
Bad Boy, Good Lips
RandomVoor Naomi is niks wat het lijkt als ze Scott leert kennen. Het ziet eruit alsof haar leven niet meer voorbij kan. Jammer genoeg is er al snel een einde in zicht voor Naomi en Scott samen. Maar dan staat Naomi voor deuren vol met verassingen erachte...