Het was inmiddels donderdag en ik wilde wel naar school. Klinkt gek maar toch is het belangrijk voor mijn ontwikkeling. Maar ik ging niet alleen naar school voor school. Ik moest Liam ook weer zien. Wat heb ik allemaal wel niet aangericht.
De ochtend ging goed. Een paar mensen die wat vragen stelde en me apart aankeken maar daar kan ik mee leven. Gelukkig vielen er ook nog eens twee lesuren uit dus was ik eerder vrij.
Toen ik les had met het broertje van Scott wist ik niet wat ik moest doen. Heel toevallig hadden we in een ander lokaal les waar we zelf mochten weten waar we gingen zitten. Ik ging in een groepje bij Roy zitten. Hij zat schuin voor me. Afwachtend wie er bij kwamen zitten staarde ik voor me uit. En jahoor, daar was het broertje van Scott. Die ging voor mij zitten. Wesley ging rechts naast me zitten. Met hem kon ik het wel redelijk goed vinden maar waarom moest het broertje van Scott nou weer net voor mij gaan zitten. Ging lekker voor iemand anders zitten.
De minuten gingen langzaam voorbij en ik zat een spelletje te spelen op mijn telefoon en wat te lachen naar het broertje van Scott. Ook ging ik een kort gesprek aan met Wesley die na een kwartier weg moest want hij ging naar de "Tandarts." Ja, zo'n smoes kende we langer dan vandaag van hem. Toen was de plek naast mij leeg.
Na een korte stilte in ons groepje begon het broertje van Scott net als Scott te doen. What the fuck dacht hij. Allemaal vragen die hij stelde wat hem geen ene hol aan ging. Maar voor ik ook een woord er uit kon brengen had Roy alles al beantwoord. Hoe ongemakkelijk. Zo ongemakkelijk dat ik bij een ander groepje ging zitten.
Maar daar wisten ook al 2 personen van mij en Scott af. En 1 daarvan plaagde me er altijd mee. Het was totaal geen pesten omdat wij goede vrienden waren maar soms praat hij iets te hard dat ook andere mensen kunnen meeluisteren.
Maar gelukkig ging deze week snel genoeg voorbij. Zonder dat ik het zelf wist had ik een leuk weekend tegemoet zien komen. Liam appte me constant of ik langs kwam. "Ja" was het enige wat ik kon uitbrengen. Graag. Zo erg had ik hem op een of andere manier gemist. Vraag me niet hoe want soms werd ik dondersgek van hem.
Vrijdagavond kwam ik zijn straat ingefietst. Ik streek met mijn handen over mijn jas en belde aan. Liam deed open en ik hing mijn jas op. Na een tijdje beneden gezeten te hebben naar GTST gekeken vroeg Liam of ik mee naar boven ging. Dat was nieuw. Voor de derde keer in mijn leven dat ik daar boven kwam. Ik heb twee keer eerder zijn zusje naar bed gebracht maar dat zal deze keer wel niet hoeven want die lag al op bed.
Ik liep de trap op en keek de eerste kamer naar binnen. Normaal was dat de kamer van zijn zusje maar zijn zusje lag er niet. Er stond nog geen eens een bed in. We liepen zelfs door naar de kamer van Liam zijn broer. Dacht ik. Maar dat was dus blijkbaar Liam zijn kamer geworden en zijn zusje sliep op zijn oude kamer. Een kamer met genoeg ruimte. Een twee-persoons houten bed met satijnen dekens eroverheen en daarop lagen twee playstation controlers. O mijn god. Alsjeblieft niet.
"Gaan we eerst roken?" Stelde hij voor. Ik knikte instemmend. En met roken was dus niet bedoeld beneden of buiten met een asbak, nee. Hij bedoelde dus uit zijn raam.
Nog geen kwartier later waren de lampen uit en lagen we beide in zijn bed. Fifa. Juist. Niet mijn beste kant maar het kon altijd erger.
Na èèn potje Fifa, wat er èèn te veel was, gingen we een film kijken. Zelf kende ik de film niet maar Liam al wel. Ik was voor het eerst geconcentreerd naar een film aan het kijken.We lagen er al een tijdje en ik voelde opeens een arm van Liam om me heen vallen en daarna zijn lichaam achter mij. Holy shit. Ik voelde mijn hart tekeer gaan, dit voelde echt zo onwijs goed. Niet normaal. Dit was iets wat ik mijn hele leven al gemist had. En hij vulde dat op. Wauw. Dit gevoel was het gevoel wat ik wilde vasthouden, wat ik altijd bij me hebben wil.
Woah wacht Naomi, wat!?
Even vergat ik dat we "beste vrienden" waren en hij eerder had gezegd tegen een vriend van ons dat het niks tussen ons zou worden omdat mijn zusje bij Liam in de klas zit. So what? Ik denk dat ik hem wil. Voor mezelf. Alleen voor mij.
---
Hi!
Zijn de hoofdstukken lang genoeg of moeten ze langer/korter?
Ik probeer zo veel mogelijk voor te lopen om zovaak mogelijk in een week te uploaden maar dat lukt niet altijd even goed.
Ik doe mijn best !
JE LEEST
Bad Boy, Good Lips
RandomVoor Naomi is niks wat het lijkt als ze Scott leert kennen. Het ziet eruit alsof haar leven niet meer voorbij kan. Jammer genoeg is er al snel een einde in zicht voor Naomi en Scott samen. Maar dan staat Naomi voor deuren vol met verassingen erachte...