Ondertussen trok ik me niks meer aan van Scott en was ons contact volledig verbroken. Ik leerde online en andere jongen kennen. Jay. Gelijk was hij aardig en lief. Zei allemaal leuke dingen tegen mij die niemand eigenlijk nog zo bedoelt heeft. Maar het was net een tweede Scott . Alleen de vragen van Jay waren nog iets pikanter. Na 4 dagen begon hij zelfs over naaktfoto's ik weigerde te sturen. Hij bood zijn excuus aan. Maar een uur later was het weer zover. Ik praatte hier over met mijn vrienden. 1 iemand vond het wel leuk dat ik zo iemand had maar een ander vertrouwde hem niet. Ik stelde voor aan Jay om op 14 februari naar hem toe te komen, ik twijfelde heel erg bij het versturen van dat bericht. Zijn antwoord was ''Oh oke en dan'' Niet zo enthousiast zoals ik dat maar het was tenminste een ''ja.'' Maar ook nu merkte ik dat er andere meiden in het spel was. Mijn woede en agressie ging naar die meisjes toe en niet naar Jay, ik vond Jay wel goed en niet verkeerd, die meiden waren verkeerd voor mijn gevoel. Jay gaf toe, maar vertelde wel dat ik nog belangrijker was dan die andere meisjes. Ik zette er een punt achter en heb dit met anderen meisjes besproken die er mee te maken hebben gehad en hebben. Andere meisjes aan wie ik het vertelde werden boos op Jay, ongelofelijk. Iedereen deelde de verhalen met elkaar. En Jay? Die is nog steeds vrolijk bezig met het valse hoop geven aan ontschuldige meisjes. Mijn hart was gebroken door hem, door alles wat ik gedeeld en bijna gedeeld had met hem. Ik wist dat ik me erover heen moest zetten en verder moest gaan, hij was het niet waard. Ik plaatste een foto op Instagram met de woorden: ''Op een dag sta ik achter je en fluister ik in je oor ''Game Over'''' Hierin had ik Jay getagd maar ik heb er nooit een antwoord op gehad dus waarschijnlijk had dit niet gewerkt. Ik ben goede vrienden geworden met de andere meisjes die ook door Jay werden gebruikt. Volgensmij gebruikte hij iedereen gewoon door zich goed te laten voelen en complimentjes te ontvangen. Want ik geef toe ik had een zwakte voor hem en ik was niet de enige. Ik deelde mijn verhaal met vele mensen. Vooral omdat ik hem zelfs mee wilde vragen voor het gala van onze school maar gelukkig was het op tijd voorbij ander kostte dit mij geld en hoop aangezien hij toch niet zou komen opdagen.
JE LEEST
Bad Boy, Good Lips
RandomVoor Naomi is niks wat het lijkt als ze Scott leert kennen. Het ziet eruit alsof haar leven niet meer voorbij kan. Jammer genoeg is er al snel een einde in zicht voor Naomi en Scott samen. Maar dan staat Naomi voor deuren vol met verassingen erachte...