UWAGA - Niektóre rzeczy w tym One Shotcie mogą być niezrozumiałe dla młodszych czytelników.
Krótkie przedstawienie postaci
Jesteś najlepszym Assasinem. Twoją mocną stroną jest mały nóż lub każdego rodzaju broń palna, pomijając już fakt że wybitnie idzie ci walka na gołe pięści. Po urodzeniu nie dostałaś imienia od rodziców.. Dostałaś przydomek "Deadeye" (wszyscy mogą się domyślić dlaczego...), każdy kto o tobie wie, nazywa Cię właśnie tak. W razie potrzeby np. na misji podajesz fałszywe imię, które wymyślasz z miejsca i na czas akcji trzymasz się go.
Ghost - twoja najlepsza przyjaciółka. Od małego byłyście zazwyczaj przydzielane na misje razem. Jej przydomek pojawił się dopiero w momencie gdy odkryto jej mocną stronę, czyli zabijanie, nie będąc nawet na miejscu/zauważonym - Strzela znikąd (przez okna itp.) używa własnych gadżetów, bomb, trucizn itp, nie robi nic własno ręcznie ponieważ "Nie chce się pobrudzić". Ma zabawny, trochę chamski a czasami podły charakter, przy okazji jest jeszcze czasami wulgarna, ale jest twoją jedyną przyjaciółką, ty jej również.
Prolog
Gdy pojawiłaś się na świcie, nie miałaś przeznaczonego lekkiego, tradycyjnego i spokojnego życia. Po 20 latach mogłaś go wręcz nazwać przekleństwem. Twoja matka zawarła umowę z tajną nie legalną organizacją szkolącą najlepszych Assasinów. To była swego rodzaju wymiana.. Musiała urodzić dziecko, które od najmłodszych lat miało być szkolone w najlepiej strzeżonym i najlepiej wyposażonym ośrodku w zamian za niesamowitą sumę pieniędzy oraz zapewnione wspaniałe życie. Twoja matka była prostą kobietą, która mimo że była przepiękna była niesamowicie pusta i zimna, oczywiście że się zgodziła. Tak właśnie powstałaś ty. Wyszkolona, żywa, posłuszna maszyna do zabijania. Każda twoja misja zlikwidowania kogoś powodziła się sukcesem.
Nigdy w całym swoim życiu, za nic byś nie uwierzyła gdyby ktoś Ci powiedział że któregoś dnia zakochasz się w swoim celu... Cóż, życie potrafi zaskakiwać.
~
24.04
Ty oraz twoją przyjaciółka wracałyście do bazy po długim dniu "pracy".
-Zapalisz? - Ghost spojrzała na ciebie swoimi ogromnymi, zmęczonymi, szarymi oczami trzymając paczkę papierosów
-Nie palę, wiesz o tym. - Powiedziałaś stanowczo - ty też nie powinnaś, problemy z płucami będą Ci cholernie przeszkadzać w pracy, a co gorsza mnie również.
-Jeju przepraszam mamo, ale chyba mam to gdzieś - uśmiechnęła się po czym i tak zapaliła jednego.
-Idiotka - też się uśmiechnęłaś, wiesz dobrze że ona się nie słucha nikogo poza misją.
Dotarłyście do bazy i zmierzałyście do biura "Ojca" czyli szefa każdego ze znajdujących się tam ludzi.
-Witajcie w domu. Słyszałem że akcja powiodła się jak zawsze sukcesem... To właśnie Deadly twins (Tak był nazywany wasz duet) Macie już dzisiaj wolne.
-Dzięki stary, ja idę do baru. Papa wszystkim - Powiedziała radosnym głosem Ghost i wychodząc pomachała każdemu, ty również chciałaś opuścić biuro, ale szef Cię zatrzymał
-Deadeye, ty jeszcze zostań na moment.. Mam do ciebie ważną sprawę. Mogę to powiedzieć tylko tobie, dlatego cała reszta wynocha stąd. - Krzyknął ojciec do innych osób które były razem z wami w pomieszczeniu.
-Coś nie tak? - trochę się zdziwiłaś, zawsze wszystko wychodziło zgodnie z planem, żadnych powtórek, żadnego błędu..
-Nic się nie stało. Mam dla ciebie zadanie, które będzie niestety trwać nieco dłużej niż jakiekolwiek do tej pory. Ma to związek z prawie martwą sprawą dotyczącą Zimowych żołnierzy. Słyszałaś już o tym że praktycznie każdy z nich umarł na skutek niefortunnego obrotu wydarzeń, ale.. Jeden z nich przeżył.
CZYTASZ
⚫| Marvel Preferencje |⚫
AventuraKażdy chyba wie na czym to polega, nie? To Postać MCU x Reader ❤ Postacie : Tony Stark / Iron Man Steve Rogers / Kapitan Ameryka Thor Odinson Loki Laufeyson Peter Parker / Spider-man Pietro Maximoff / Quicksilver Bucky Barnes / Zimowy Żołnierz ...