2 - Gdzie i jak się poznaliście?

5.9K 120 56
                                    


Tony: Po konferencji prasowej. Chciałaś zrobić z nim wywiad, ale nie liczyłaś na to że Cię wybierze z pośród kilkunastu innych i najprawdopodobniej lepszych dziennikarzy.. Myliłaś się.

Steve: Na ulicy. Napadło na Ciebię kilka niebezpiecznych typów, ale na szczęście ktoś przechodził niedaleko i usłyszał jak wołasz o pomoc. To był właśnie Kapitan.

Thor: W muzeum tam gdzie pracujesz. Zamykając już powoli swój malutki gabinet niedaleko działu z prehistorią usłyszałaś jak ktoś chodzi po korytarzu. Wyszłaś z pomieszczenia i ujrzałaś mężczyznę w dziwnym ubiorze

Loki: W restauracji gdzie pracujesz. Kończyłaś sprzątać stoliki, gdy nagle ktoś bardzo potężnie wtargnął do twojego miejsca pracy. Był to Laufeyson.

Peter: W szkole. Przeprowadziłaś się do nowego miasta i miałaś pójść do nowej szkoły. Idąc w stronę sali w której miałaś lekcje przypadkiem wpadłaś na bruneta o czekoladowych oczach.

Pietro: Na stadionie. Było już ciemno, ale ty nadal biegałaś.. W końcu postanowiłaś Chwilę odpocząć i się napić. W okół nie było żywej duszy, aż do chwili gdy usłyszałaś obok siebie głos mężczyzny. To był Maximoff

Bucky: Za twoim blokiem. Wracałaś do domu po ciężkim dniu pracy.. Nagle usłyszałaś czyjeś krzyki. Schowałaś się za śmietnikiem i chwilę potem postanowiłaś zobaczyć co się stało. Wychyliłaś się lekko i zobaczyłaś trzech nastolatków (najwyraźniej naćpanych) i mała dziewczynkę. Wzięłaś się w garść i poszłaś w ich stronę. (Nie chcę dalej spoilerować jak to się potoczyło, ale zapewniam że w tej sytuacji będzie brał udział Bucky tylko potem)

__________

Cześć! Od razu na start mówię (piszę), że ta część będzie rozpisana.. Postaram się to zrobić w jednym rozdziale, ale jak się nie uda no to w 2. ❤

⚫| Marvel Preferencje |⚫ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz