-4-

150 17 2
                                    

"Canın çok acıyacak , çok"

Yine aynı ses, aynı ton , aynı nefes .. Hava sıcak ama ürküten bir esinti var.. Ve sessizlik .. Rüzgar, ağaçların dallarını, yapraklarını hışırdatırken tek duyduğum ayak sesslerim, adımlarım ; bir, iki ,üç , dört...

Nerdeyim ben? Yolun sonu bir ormana çıkıyor , çok korkunç ... "Korkmuyorum,korkmuyorum,korkmuyorum" . Yine geliyorlar.. Yine aynı tıslama , koş masal koş..

Denizi duyuyorum , dalgalar ve yine o değişik sesler Allah'ım yardım et . Çok korkuyorum anne , nerdesin?

...

Gözlerimi araladığımda elinde iğne olan hemşireyi gördüm , gülümsedi "sakın dokunma bana , kimsin sen , nerdeyim ben ,yardım edin " ,"Sakin olun masal hanım hastanedesiniz , güvendesiniz .. Ben doktorunuza ve halanıza uyandığınızı haber vereyim .." Halam mı , nasıl yani ben ölmemiş miydim? Halam beni nasıl buldu? O kuytu yerden beni buraya nasıl getirdiler?

- "Masal, kuzum nasılsın çok korkuttun beni "

- "Hala ! Noldu bana , en son.. " tam cümlemi bitiriyordum ki doktor içeri girdi " Geçmiş olsun Masal hanım , büyük bir kaza geçirdiniz , kendinizi nasıl hissediyorsunuz ? "
yorgunum , çok yorgunum ve korkuyorum , çok...
" Nasıl geldim ben buraya ? " sanki çok önemli bir şeymiş gibi ilk sordugum soru bu oldu ..
" yoldan geçen biri bulmuş sizi , hastaneye getirmiş ve kan vermiş .. Hastanemize geldiğinizde çok kan kaybetmiştiniz.."
kan demeyin bana o sıcak kırmızı sıvıyı hatırlamak istemiyorum .
"Peki ailem , annem ve babam? "
halam ağlamaya başladı, noluyo burda ?
"Hala , neredeler? " diyerek halama yonelttigim soruya cevap vermedi , tam halamın kolunu tutup kalkacaktım ki doktor " Onlar hastaneye getirildiklerinde yapabileceğimiz hiç birşey yoktu Masal hanım , çok üzgünüm.. " dedi .

...

Doktorun dediklerini sindirmeye çalışırken ,gözümden akan yaşlara mani olamadım .. Nasıl böyle birşey olurdu , olmamalı , onlar ölemezler..

Hani bu yaz bana araba kullanmayı öğreticektin baba.. Şimdi kimden öğrenicem ben? Her akşam eve geldiğinde kime koşucam? Kimin boyuna atlıcam ? Kime sarılıcam ? Kime her gün türk kahvesi yapıp götürücem? Kime baba dicem ??

Peki ya annem ? Kiminle hergün kavga edicem? Sırrını , en büyük ihanetini saklıcam? Kimden nefret edicem ? Kime o gözlerle bakıcam ??

Bırakamassınız, gidemessiniz yaa ... Olmaz ..şimdi olmaz...

GECE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin