-12-

50 10 2
                                    

Ve yeni bir bölüm daha ☺☺

Eve vardığımda üstümü değiştirmeden banyoya koştum , buz gibi suyun altına girdim . Soğuğu iliklerime kadar hissettiğimde banyodan çıktım . Evde kimsenin olmaması beni daha da rahatlattı. Üstümü değiştirdikten sonra saçlarımı kuruttum . Hafifte bir makyaj yaptıktan sonra defterlerimi ve çantamı alıp mutfağa geçtim. Dolaptan dün sıktığım portakal suyunu çıkartıp bardağa doldurdum. Kapının önünden korna sesi gelince portakal suyumu fondipleyip evden çıktım . Servisçimize günaydın dedikten sonra yerime oturdum . okula gelince ilk işim Derin ve Ada'yı bulmak oldu . Çok da zorlanmadım zaten . Doruk , Demir ve Mert'in takıldığı çardakta oturuyorlardı. Sonra yanlarına gitmekten vazgeçip okula yöneldiğimde Derin "Masal, burdayız gelsene " diye seslenince mecburen gitmek zorunda kaldım . Çardağa girdiğimde "Herkese günaydın, tekrardan " dedikten sonra Ada'nın yanına oturdum . Ada ve Demir "günaydın " diye karşılık verdiğinde "Ne zamandan beri çeteye sormadan yeni üye girişi yapıyoruz "diyerek kapidan gelen sese yöneldim , gelen Eliz'di. Önümde durup ellerini beline sabitledi . Bu şekilde yaklasık bir dakika kadar bekleyince Ada sonunda dayanamayarak "Eliz,sen ne zaman 'çeteye ' dahil oldun " dediğinde çeteye'ye vurgu yapmıştı. Kafamı kaldırıp 'Aha g*t oldu ' bakışımı atarken Eliz hala sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Etrafa göz gezdirdiğimde Mert hariç herkes bizi izliyordu. Mert ise arabasının anahtarıyla oynuyordu.Hala kafasını kaldırmamıştı. Zilin çalmasıyla ayağa kalkıp "Kızlar hadi sınıfa çıkalım , birilerinin çeteye girmesi için çok çalışması lazım, yalnız bırakalım. " dediğimde Ada ve Derin küçük bir kahkaha atıp , ayağa kalktılar. Bu sırada Mert'te kafasını kaldırıp bana bakmıştı. Eliz'in kolumdan tutup " sen bana baksana " demesiyle ona döndüm . Önce koluma, sonra eline ,daha sonrada çekmesi için yüzüne baktığımda kolumu bırakmadan konuşmaya devam etti .
"Bana bak küçük fahişe, bana rakip olman için çok çal.. " Mert, Eliz'in lafını bitirmesine izin vermeden " Eliz sözlerine dikkat et yoksa sonu kötü olacak .. Bir daha uyarmam " demesiyle Eliz 'in, kolunu çekip ,"Bakıyorum da Mert Güney yeni oyuncağını koruma altına almış " demesi bir oldu. Bunu duyar duymaz Mert' e baktığımda
oda bana bakıyordu .Eliz tekrar araya girip;
"Noldu yeni kız , çok mu şaşırdın "
"Eliz kapa çeneni "
"Ne var Mert ! Bence bilmeli , nasıl bir kurşun asker olduğunu , senin onunla .."
Eliz'in lafını bitirmesine izin vermeden Mert kolundan tutup çekiştirmeye başladı. Peşlerinden gittiğimde Mert'in, Eliz'i bir duvara sertçe itip , çenesini tuttuğunu gördüm hemen yanlarına gidip Mert'i ittirdim .
"Se-sen napıyorsun ya , sen kim olduğunu sanıyorsun "
"Karışma Masal , çık git "
" Ne demek karışma ya , bırak "
"Masal giiit.."
Mert'in öküz gibi böğürmesiyle bir an duraksadım . Okul yavaş yavaş etrafımızda toplanıyordu. Eliz ise sadece ağlıyor ve canının acıdığını söylüyordu .. Mert'e yalvarıyordu. Sonra tekrar araya girdim.
"Gitmiyorum hiçbir yere , neyi öğrenmemi istemiyorsun ? "
Kafasını kaldırıp bana baktığında Eliz'in rahatlamasından onu bıraktığını farkettim . Zaten neredeyse tüm okul etrafımızdaydı . Ada'nın ve Derin'in "Bir şeyler yapsanıza " dediğini duyuyordum .Doruğunda bize yöneldiğini ama Demir'in izin vermediğinide..
" Neyi mi ? İşte bunu "
der demez beni öpmeye başladı . Etraftan oo sesleri yükselmeye başlayınca kendimi çektim ve o sinirle Mert'e bir tokat geçirdim. Eliz ayağa kalkıp ,ağlayarak yanımızdan koşarak uzaklaştı. Tekrar Mert'e dönüp , ona bir adım daha yaklaştım ve " Sakın bi daha bunu deneme yoksa bu sefer daha kötü olur " dedikten sonra kalabalığın arasından sıyrıldım. Etraftaki dedikodu canavarları ve kıskanç böceklerin hepsi Mert' e kafa tuttuğumu söyleyip duruyorlardı. Sanırım 9. sınıflardan biri öyle şaşırmış olacak ki "Vay be , kıza bak , Mert'e kafa tuttu " dediğinde durdum ve ona döndüm . Ona doğru gittiğimi anladığında yüzünde tırsmış bir ifadeyle bana bakıyordu. Yanına gidip "onu çok önemsiyorsunuz " dedikten sonra yanından ayrılıp okula girdim. Kızlar tuvaletine girdiğimde , musluğu açıp yüzüme su çarptım. Sonra birden bir inilti duyduğumda Eliz olduğunu anladım ..

"Eliz , konuşmak ister misin ? "
"Seninle mi ? Asla " diyerek cevap verdiğinde kızın hala egosunun konuştuğunu farketmemek mümkün değildi.
"Yapma Eliz, hadi aç kapıyı " dediğimde kapının tık sesinin gelmesiyle kilidi açtığını farkettim. Dışarı çıktığında , " önce şu yüzünü yıkayalım , hiçbir kız makyajı akınca güzel olmaz " dedikten sonra yüzünü yıkamasına yardım ettim. " ve şimdide tazeleyelim "dedikten sonra çantamdan rimel , eyeliner ve parlatıcı mı çıkarttım . Bana bakıp "senin makyaj malzemelerini kullanacağımı düşünmüyorsun heralde " dediğinde güldüm . " Ee bi bakalım başka bir ihtimalimiz varmıymış" dedikten sonra etrafa bakındım. Tekrar ona döndüğümde " ver şunu " deyip elimdekileri aldı. Lavaboya yaslanıp onun makyajını bitirmesini bekledim. Bitirip bana geri verdiğinde " evet seni dinliyorum " dedim. "Neyi " diye bana bilmiyormuş gibi yanıt verince "Hadi Eliz ikimizde ne olduğunu biliyoruz, hatta sen daha iyi biliyorsun " dediğimde "hiçbir şey " dedi ve ekledi . "sana anlatacağım hiçbir şey yok yeni. Zaten bahçede yeterince gösteri sergilendi " dedi ve zil sesini duyup tuvaletten çıktı. Peşinden çıktığımda , gerçekten hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Sanki bir ders önce tüm okula rezil olmamıştı. Tam peşinden giderken ,Derin ve Ada'nın beni durdurması ve tuvalete çekiştirmesiyle gidemedim. Ada direk konuşmaya başladı . " Kızım her yere baktık nerdesin sen ya " ve Derin devam ettirdi . " Bir burası ve sınıf kaldı . Sınıfa bakarken de hoca derse girdi çıkartmadı bizi " dedi . Sıranın bana geldiğini umarak konuşmaya başladım " Burdaydım , yani burdaydık , Elizle ben .." dediğimde ikisi birden "Ne" diye bağırdı. " Ya işte yüzümü yıkamaya geldim , o sırada Eliz de burdaymış . ona da yardım ettim. Sonra makyajını tazeledi ve gitti. " dediğimde Ada araya girip
" Ne yani sen o aptala yardım mı ettin ? Masal sen saf mısın ya!! "
" Ee napıyım Ada , Mert öküzünü görmedin mi , neler yaptı kıza "
"Ya bırak ya , hak ediyo o o.. " o malum kelimeyi söylemeden Derin boğazını temizledi .
"Ne var yalan mı , okulda yatmadığı kaldı mı? Demir? Doruk? Hı? " konunun uzamasını istemediğim için "neyse kapatalım "dedim . Bu sefer Derin başladı .
"Ya kızım sen naptın ya , neydi o aşağıdaki halin ? Yok ettin resmen Mert'i "
"Ya onu zaten hiç hatırlatma , hala sinirden e!lerim titriyo . "
Ada "Acaba sinirden mi " diye eklediğinde ona baktım " tamam sustum " dedi.
Derin tekrar övmeye başlayınca uzun bir sabır çektim . " Ya kızım efsaneydiniz ya , yok yok ama ben biliyordum böyle olacağını sonuçta en büyük aşklar.. " demesiyle ikisi bir anda "nefretle başlar " deyip gülmeye başladılar . "Sizede eğlence çıktı ya yürüyün , hem o değilde Tunç hoca görmüş müdür ? Halamın dilinden kurtulamam yoksa " dediğimde Ada " yok yok görmedi ben baktım etrafa , sen meşgulsün diye gözcülüğünü yaptım merak etme " deyip tekrar güldü. " He iyi o zaman " dediğimde hemen ardımdan " ama bu duymayacağı anlamına gelmez " diye ekledi. Derin bir of çekip tuvaletten çıktım . Koridorda Ada'nın kulağıma yaklaşıp "kızım hala gözler üstünde , şok şok şok Eliz devri sona mı eriyor , güzel manşet oldu ha "deyip tekrar gülmeye başladı. Bu sefer ben bile güldüm. Sınıfın kapısının önüne geldiğimizde içeri ilk ben girdim . Kapıyı açar açmaz bana bakan bir çift göz görünce bende ona baktım . Sınıfa döndüğümde boş olduğunu gördüm . Ada da içeri girip "sınıf nerde ya " diye tepki verince Mert bize doğru yürümeye başladı. " Dans hocası bugünkü dersi konferans salonunda işleyecekmiş " dedi . Arkamı dönüp kızların sınıftan çıkmasını beklerken Mert kolumdan tutup beni sınıfa doğru çevirdi . Önüme geçip kapıyı tuttu ve kızlara dönüp " siz gidin bizim masalla bir işimiz var , birazdan gelir " dedi bizim derken bana baktı ve kapıyı kapattı.

"N'apıyorsun sen ya "
"Seni hapsediyorum "
"Uff salak salak konuşma ya" dediğimde kapıya doğru gitmeme izin vermedi . En öndeki sıraya oturup kollarını birbirine bağladı.
"Eveet , bugün güzel prim yaptın "

Cevap vermeden ona bakmaya devam ettiğimde " Mert Güney tüm okulun önünde bir kızdan tokat yedi .. Vay canına .. Bu anı çok bekledin mi bari .. Yada Elizle anlaşma falan mı yaptınız " kafamı iki yana hafifçe sallayıp gözlerimi devirdim ,bende aynı onun gibi kollarımı bağladım ve cevap verdim " Ben ve Eliz ?? , ya şaka mısın sen ? "
" ah tabi , çok pardon siz asla anlaşma yapmazsınız. Hmm desene o zaman karşımda gerçekten çok dişli bir rakip var . Sanırım bu özgüven babandan ha Masal?? "
Babamdan bahsedince bir anda nerden bildiğini anlamadım . " Ba - babamı nerden tanıyorsun "
"Hiçbir yerden.."

Yanından hızla geçtim ve kapıyı açtım . Kapıyı açar açmaz yüzüme vuran rüzgarla kendime geldim . O birkaç saniyelik nefes alamama duygusuyla derin bir nefes alıp , gözümden o bir damla yaşın akmasına izin verdim . Mert ise arkamdan sesleniyordu .

"Bu burda bitmedi Masal.."

GECE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin